הפרט שפיספסת הוא - How cares!?
הם פגעו, ולא רוצים לתת פרטים של ביטוח (שככה אף אחד לא "עובד" על אף אחד).
הצד הנפגע יכול "להתגמש" אולי, הצד הפוגע, קרי האשם, זכאי ל- כלום. שלא ידפקו מכוניות.
לא מומלץ - זה גם לא הכי חוקי להקליט אדם בלא ידיעתו.
לגבי ה-SMS, באמת תעזוב - למה לך להסתבך.
התרעת, עכשיו זה עליהם. מסכנה הילדה שאבא שלה אידיוט, אבל אם תנסה לתקן את העולם בסוף אתה עוד תידפק. חבל.
פנה לסוכן ביטוח, שיעבוד קצת. ואם בא לך, תתלונן במשטרה כמו שהציעו לך.
ניר