Jump to content

כוח-סוס

  • הודעות

    1,308
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי כוח-סוס

  1. את הפולו אין לי מושג למה מכרתי עד היום. הייתה לי הזדמנות למכוראותה עקב הצעה מפתה ועד היום אני יודע שעשיתי טעות. הרגשה אישית. בכל זאת אני הייתי יד שניה, עם ק"מ ברצפה ובלי תיקון צבע. הרכב היה מושלם! היא היפה מבין 3 המכוניות שהיו ברשותי. את הלאון קניתי אחרי שחיפשתי 106GTI, איביזה 20VT, קליאו ספורט ו-306GTI. בכלל לא חיפשתי את הלאון אבל בגלל שמצאתי את המציאה הזאת (הלאון) עם נתונים מכנאיים דומים לאיביזה ובגלל שלא נמצא אף רכב אחר מהמוזכרים למעלה עם נתונים נורמלים לאחר 5 חודשים של חיפוש - החלטתי ללכת עליה. הלאון הייתה רכב מעולה לכל הדעות, אבל היא לא הייתה בשבילי. כוח לא חסר שם, לשפר את ההתנהגות - לא היה לי מספיק כסף, והגודל- פשוט גדולה מדי בשבילי. אני תמיד חיפשתי ותמיד התאים לי "הרכב הקטן", בעל מרכב 3 הדלתות ועם גודל מינמאלי. בכל זאת אני לא איש משפחה. לאחר שמכרתי אותה, חשבתי להמשיך לחסוך ולחפש WRX. אבל אז גליתי שזה לא רציונאלי. עוד פעם רכב גדול מדי עם הוצאות של משפחה שלמה. לא בגילי. אז החלטתי לנסות והלגשים את החלום הראשון והישן - 106GTI או 306GTI. עקב כך שלא נמצאו אקסמפלרים שמורים בארץ (לפחות לא למכירה) ואלו שנמצאו היו במחירים לא הגיוניים (גם יותר מכפול מהמחירון) החלטתי ללכת על הרכב שהכי דומה להן - הקליאו ספורט! וכיום הקליאו אצלי, ואני מאמין שהיא תישאר להרבה זמן.
  2. תחכה בסבלנות זה יגיע. אליי זה הגיע מעריית ראשל"צ אחרי 7 חודשים ובסופו של דבר שילמתי. אם אינך רוצה לשלם עדיין חכה עוד 8 חודשים, ואם לא תקבל התראה (עקב זה שאיבדו את הדו"ח שלך או שחכו לשלוח לך אותו) - חסכת!
  3. אייל אני מודע לזה שאתה מכיר את השוק טוב, במיוחד בימים האלה. אבל עדיין צר לי לבשר לך שאתה אינו מכיר אותו עדיין טוב כמוני. ב-3 שנים האחרונות היום לי 3 רכבים ספורטיביים ולא הפסקתי להתעדכן במצב השוק גם תוך כדי האחזקה שלהם. בזמן הזה חכיתי חודשים, ימים ושעות עד שמצאתי כל רכב וגם פספסתי הרבה בדרך. הכל עניין של ביקוש והיצע.
  4. ליאור, גם אליי היו מגיעות שיחות! ושלי אפילו לא היה מפורסם באף מגזין! נ.ב. עד היום מגיעות שיחות ובקשות לעזרה במציאת רכב מסוג זה או קליאו.
  5. אייל מה שאתה אומר פה תקף גם לגבי המיאטה, הקליאו וגם ה-GTI שברשותך. ירדית המחירים בשוק והאפשרות של קונים רבים יותר לקנות רכבים מסוג אלה הגבירה את הביקוש ועם השנים ההיצע ירד. זאת אומרת שהיום הביקוש גבוה מההיצע אפילו יותר מ-פי 2. המרכיב האחרון הוא "לוי יצחק" הדגול שהופך כל מכונית ספורט בשוק לאחר מספר שנים מועט לבר-השגה לכל אחד. בהתאם לכך המוכר יקבע את מחיר הרכב שלו והקונים יצטרכו להתמודד על האמת ועם מצב השוק, ולא עם הספר החודשי שנקרא 'מחירון' של הבנאדם "המוערך" שמוזכר הנ"ל.
  6. רפי אפשר לקבל פרטים מלאים כמו שאתה נוהג לעזור בדר"כ. תודה מראש.
  7. ליאור, כי אני ביגוד לכולם או לפחות לחלק גדול מהם הייתי בעלים והחזקתי רכב מסוג זה. בכל אופן, אני מנסה להיות הכי ריאלי שיש ולדבר מניסיון.
  8. נושא מעניין מאוד וחשוב לשאר קוראי הפורום החדשים והשינים שעוד לא ראו אותו. אני הקפצתי אותו בגדר המלצה. אם אחד המנהלים חושב אחרת- שיפעל בהתאם. * נ.ב. הקליאו שלי עוד לא עברה חודש אצלי ולכן אין לי רישום מדוייק עליה. על הלאון הקודמת שלי אני יעלה פירוט מאוחר יותר.
  9. הוא מורשה רנו? כי אני "עד היום" במרכזי בת"א.
  10. בתור בעלים של לאון 4 לשעבר, מקווה שעזרתי
  11. למישהו יש תשובה? משהו?
  12. יש לכם קצת מידע פה (ולבטים גם יש לי) מהשירשור שפתחתי: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=155543
  13. הוא לא יעמוד בעומס... תהיה בטוח
  14. 150 הכוחות-סוס שמוצהרים ע"י אודי הם במנוע. הכוח שנמדד במכון הבדיקה ( 118 ) הוא בגלגלים. סביר להניח שמדידת כוח בגלגלים תהיה נמוכה יותר. יש איזשהו אחוז סטייה מסויים. אתה מוזמן לעשות חיפוש בפורום על הנושא.
  15. לא זכרתי....בשביל זה אמרתי "יש מצב". ואם לדקדק בסכומים גם 5K ליש"ט זה לא זול בכלל. זה סכום גבוה יותר ממחירון הלקיאו בארץ. אבל לא מהסכום שבו הן נמכרות
  16. ממש בלי כסף לדעתי מיותר בהחלט על רכב מסוג כזה. אבל כל אחד ושיקוליו.
  17. דיברתי עם ברק ועם כמה אנשים. ודווקא עכשיו, אחרי שיחות הטלפון, הוסטתי יותר לכיוון ההאעקה של רב-בריח 625. ברק אמר לי שעם התקנה נכונה אין מה לדאוג. השאלה שלה היא ככה: האם הרב-בריח באמת תספיק לי ולא תעשה תקלות? ומה באמת ההבדל בין ה-GURAD 635 ל-רב-בריח 625? (ושלא יכתבו: יש לה כל מיני שיכלולים ותוספות. מה הן התוספות?) טל
  18. יש מצב שזה היה גם 5 ספרות בליש"ט! אני פשוט לא זוכר במדוייק... ולגבי הפילטר, זה הפילטר שיש בקליאו. הוא עגול.
  19. אני בזמנו ניתקלתי בקיט טורבו (מצורפת תמונה) שמיועד על כל חלקיו לרנו קליאו ספורט 172. הקיט היה מוצע במחיר עלות כולל התקנה. משהו בסביבות ה-4 ספרות, בליש"ט(!!!). בקיצור, רכב אטמוספרי כמו הקליאו (במיוחד הקליאו) לא נועד לשיפורי כח אלא אם יש לך ממש הרבה כסף. אבל אם אתה ממש רוצה טיפ-טיפה יותר כח, כמו שאמרו כבר: צ'יפ, צנרת, פילטר ותרגיש שיפור מתון ביותר שלא יודע אם הוא שווה את ההשקעה. טל
  20. ליאור אין לי מה להתנצל שהלאון 2 נוהגת עם GOODYEAR F1 וה-4 שלך נוהגת על PIRELLI P-ZERO חדשים והקליאו לא נהנה על צמיגים מהמיטב... גם לא מבחינת דירוג ואחיזקה וגם לא כל כך חדשים. אלו בדיוק ההפרשים בזמנים. ואני מזמין אותכם לבדוק אחרי החלפת צמיגים. ובאמת מה עם מספר ההקפות ?!
  21. איזה מבאס אתה עקצת אותי ב-40 ואיפה זה דרך אגב ה-"צמיג ישיר" הזה?
  22. אז איפה באמת אפשר למצוא חוות דעת מקצועיות ורציניות על סוגי הצמיגים? ולא של לקוחות. אשמח גם לדירוג אמיתי ופרופורציונאלי של סוגי הצמיגים. ו-BMW, לגבי שאלתך- הנה ציטוט שלי על עצמי מהדף השני של הנושא הזה:
  23. בקיצור, אני מבסוט מה-SP9000 החדשים שלי. ממליץ בחום!
  24. יש מצב כזה שהלאון הייתה מהירה יותר מהקליאו בזמני ההקפה?! אם כן משהו פה לא מריח לי טוב. ועל איזה רמז אתה מדבר? ב-2 הדפי תגובות האחרונים לא אמרתי על עצמי כלום
×
×
  • תוכן חדש...