-
הודעות
1,308 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי כוח-סוס
-
אחרי לא מעט שעות עריכה, ולמרות שאין מספיק קטעי נהיגה והתמקדות ברכבים שקיבלנו, החלטתי לשתף אתכם בסרטון מהטיול האחרון בארה"ב (במקום לפתוח נושא חדש)... תהנו!
-
לוקח 6 הלוואות אם מוכרים אותה ב-200
-
ואוו. בהצלחה עם המחיר והפראיירים שמוכנים לשלם אותו.
-
נשבע שניסיתי אבל היא לא מסוג האנשים שיעביר לי את זה בקלות (בקטע טוב, כי אנחנו מסתדרים טוב יותר שאנחנו עושים את הכל ביחד). להבא אשתדל לתכנן את זה חכם יותר. לכולם - תודה על התגובות. כיף לשתף, לקרוא אחרים ולקבל פידבקים.
-
שלום לכולם, חודש אוקטובר כבר נגמר, החגים חלפו להם וגם אני חזרתי לישראל אחרי הביקור "הקצר" בארה"ב. בהמשך לפוסט הזה - טיול במערב ארה"ב - המלצות על קטעי 'נהיגה' בדרום קליפורניה, בו חיפשתי מסלולי נהיגה רלוונטיים הקרובים ללוס-אנג'לס וסיפרתי על כך שאני ובת הזוג החלטנו לשכור 2 מכוניות ספורט אמריקאיות, ב-2 תקופות שונות, החלטתי לשתף אתכם בחוויות שלי. אחת פחות טובה ואחת שמתקנת את הקודמת. בגדול, טסנו ללוס-אנג'לס ב-3/10 וחזרנו ב-20/10 (ימים מלאים עם ג'ט לגים) כאשר במהלך הטיול ביקרנו גלוס-אנג'לס, אגם טאהו, מדבר מלח ביוטה, סולט לייק סיטי, פארק ילוסטון (וטיטון), ארצ'ס וברייס ביוטה, פייג' באריזונה, לאס-וגאס וחזרה לשבוע "מנוחה" ב-LA. ראשית אספר שאת הרכבים השתדלתי להזמין מוקדם ככל הניתן, ישר לאחר סגירת הטיסות בחודש יוני, כך שיוכלו לעמוד לרשותי בהתאם למלאי חברות ההשכרה. לאחר המלצות טובות יותר וטובות פחות נבחרה חברת 'הרץ' לצורך המשימה. לחלק השני של הטיול נבחרה ה-Dodge Challenger R/T אשר הוזמנה כבר מהארץ ע"י שלוחת החברה בישראל. לחלק הראשון, שכלל מסע של 11 יום וכ-3,500 מייל, נבחרה Chevrolet Corvette Convertible (שדרוג מהמוסטנג המקורית שהוזמנה). למה? כי קראתי לא מעט פוסטים בפורום על הרכב שגרמו לי לא לחשוב פעמיים, להוציא את הארנק ולשלם עוד קצת עבור החוויה. מכיוון שהרכב לא זמין אצל חברת "קשר רנט א קאר בע"מ" (שלוחת 'הרץ' בישראל) נאלצתי להזמין את הרכב באתר האמריקאי עם השארת כרטיס האשראי לפיקדון. 2 הרכבים הוזמנו בסניף 'הרץ' שבמלון Marriott - שצמוד לתחנת ההשכרה המרכזית של שדה התעופה LAX, וזאת בשל הסיבה שרק שם הם היו זמינים. מוזר, אבל יש לנו אישורים ביד. מצוידים באישורי ההזמנות ולאחר טיסה לא קצרה אנחנו נוחתים עייפים בדרכנו לתחנת ההשכרה. לוקחים את השאטל של חברת 'הרץ' לתחנת ההשכרה המרכזית (כי אין שאטל ל'הרץ' במריוט), שם כבר אחד העובדים מערער את ביטחוננו באמרה שהרכב שהזמנו כבר לא קיים במלאי. אנחנו עייפים, מבולבלים ומחליטים להיכנס לשאול בכל זאת לפני שסתם נלך לתחנה שלנו. קיבלנו את התשובה שהרכב אכן לא נמצא אך שעלינו לגשת לתחנה השנייה. טוב נו, נלך ונקווה לטוב. נסחבים עם מזוודות ועייניים מפוצצות בניסיון לבדוק את פשר הדברים. מגיעים לתחנה במלון Marriott ואכן מקבלים תשובה שהרכב לא נמצא במלאי ושניסו להשיג אותנו. מטומטמים, היינו במטוס בלי קליטה... איך בדיוק תשיגו אותנו?! טוב, לא נורא, הרי השירות האמריקאי הוא הטוב בעולם.. אז זהו, מסתבר שבמקרה הזה ממש לא. למרות כל נסיונותנו לקבל את ה-Corvette Convertible שאותה הזמנו מספר חודשים מראש (!!) או רכב מקביל ודומה אנו נענים בתשובה לא מוכרת ולא מספקת - אין להם רכבים במלאי וניתן לספק לנו רק רכב משפחתי רגיל. עצבניים וממורמרים אנחנו "מבטלים" את ההזמנה, יוצאים מהתחנה ומחליטים לפנות לחברת Alamo ממנה שכרנו רכב בטיול הקודם. מגיעים ל-Alamo אחרי טיול רגלי לא קצר ומגלים שגם פה יש קורבט קונברטיבל שחורה אבל רוצים עליה 3,300$ (לפני מיסים) ל-11 ימים ועוד עם הגבלת ק"מ! התחרפנו, גם כפול ממה ששילמנו ועוד עם הגבלה. מחליטים שאין ברירה, אנחנו עייפים והתחנה בארץ סגורה, הקמארו והצ׳אלנג׳ר באותו המחיר פשוטות וזולות מדי, אז נאלצנו לבחור בשברולט מאליבו חדשה ומאובזרת עם מנוע 2.5 ליטר, 197 כ״ס, מושבי עור ומערכת מולטימדיה. לא ספורט, לא מה שחלמתי עליו כ"כ הרבה זמן, אבל זה מה שיש במחיר שפוי שיעזור לנו לגמוע כ"כ הרבה מיילים בנוחות מקסימלית. וכן, בדקנו עוד חברות באזור. בתקופה הזאת, מסתבר שגם להם קשה לספק כל רכב מעכשיו לעכשיו. כאן, פחות או יותר, נגמר לו החלק הראשון של הטיול מבחינת התחום המוטורי כאשר אין לי ולו מילה רעה אחת להגיד על המאליבו ששירתה אותנו נאמנות ואפילו הייתה חסכנית בדלק (ידוע שלא מדובר בטיוטה פריוס אבל הכל יחסי). לאחר 3,559 מיילים, שהם 5,728 ק"מ, הוחזר הרכב לתחנת ההשכרה של Alamo וזה כשהאוצר הבא כבר בידנו. אבל האוצר הזה מצריך גם את הסיפור המקדים - אז הרי הוא לפניכם. ב-13.10, יום ראשון טיפוסי חמים ושקט, אני ובת הזוג מסיימים לאכול ארוחת בוקר על הסטריפ בלאס-וגאס, מתקשרים לנציג של חברת Hertz כדי לאמת ולוודא שהרכב שהזמנו בחודש יוני בישראל למחר (יום שני, ה-14.10) וישמש אותנו במהלך שהייתנו בלוס-אנג'לס יהיה זמין. כמו שכבר ציינתי, לשהייה בעיר החוף המערבית הזמנו רכב אמריקאי "הארד קור" אמיתי - Dodge Challenger R/T עם מנוע HEMI V8 מגרגר ו-375 כ"ס בגלגלים. הדוד סם מייצר מכוניות ואני רוצה לנהוג בהן! כבר בתחילת השיחה הפנים של בת הזוג נופלות ואני מבין שגם הרכב הזה לא זמין. עצבני, ממורמר ועם דם שמתחיל להתחמם לטמפרטורות לא בריאות אני ממתין לראות מה יציע הנציג או שגם הפעם הוא ישלח אותנו עם ידיים ריקות. לפתע בת הזוג זורקת לי בחטף "הוא אומר שיש להם רק מרצדס AMG". אני רגיל מישראל שהסימול AMG יכול להיות רמת גימור בלבד ולמרות שמדובר בשדרוג אני מעוניין במנוע של הרכב ולא בפינוק הפנימי. אני נרגע מעט ומבין לאן הרוח נושבת, הרי כבר שנים שיש לי חלום לנהוג ב-Mercedes C63 AMG בישראל ואם אפשר אפילו שתהיה לי אחת כזאת - אבל חלומות ומציאות לחוד. אני אומר לבת הזוג בצורה תקיפה, כאילו שהיא עובדת החברה: "רק אם זאת C63!!!". היא שואלת את הנציג ומגיבה בהנהון ראש ובמילים "כן, זאת C63". אוקיי, פה אני כבר מבין שמדובר ברכב מקטגוריה גבוהה יותר - Dream Cars, לעומת הקטגוריה הקודמת - Adrenaline Collection. מהתרגשות של ילד אני צועק לה "תסגרי! את זה אני מוכן לקבל!", כאילו מצמידים אותי לקיר ומדובר בשנמוך מרכב השרירים האמריקאי. בת הזוג מנתקת את השיחה ומחזירה אותי לקרקע בטענה שעד שלא קיבלנו את הרכב ההבטחות שלהם לא שוות כלום, והאמת שהיא צודקת. כמו שהן צודקות תמיד . ב-14.10, באזור השעה 16:00, עם הכוונת ה-GPS ודילוגים קטנים על התנועה הכבדה בעיר, אנחנו מגיעים לתחנת ההשכרה של הרץ במלון Marriott. מחנים את הרכב הקיים בכניסה למלון אצל נציגי ה-Valet Parking בתירוץ ישראלי שכיח ונכנסים לחתום על קבלת המרצדס. עד שאני לא שומע סופית ומקבל את המפתחות אני לא מאמין, אבל הנה - זה מגיע: זוג מפתחות של מרצדס AMG! כולי מחויך ומבסוט, מתאם עם בת הזוג שהיא תמתין ליד המאליבו שלנו בכניסה ואני בינתיים אלך להביא את ה-C63 AMG. מהתגית על המפתח, איך שהוא, הצלחתי להבין שמדובר ברכב בצבע שאני כל כך שונא - אדום, מתבאס קלות, אבל כלום לא יוריד לי את החיוך כשמדובר ברכב מהסוג הזה. מחפש בחניה את המרצדס האדומה ולא מוצא! ברור שאני לא מוצא, כי היא בכלל שחורה והיא מחנה לה בצד באלכסון: יפיפייה קרבית אך מופנמת, בולטת אך לא חורגת מהסביבה ובצבע שחור מטאלי! אני מנסה לסגור את הפה שנפתח לנוכח היצירה המדהימה הזאת ולא מצליח. מתקרב לרכב ולוחץ בעדינות על השלט שגורם למכונה הזאת להתעורר: פנסי לד וקסנון שנדלקים, מראות צד שנפתחות עם תאורה לבנה וצפצוף רועם של אזעקה אמריקאית. פותח את הדלת ובפנים ריח של רכב חדש שנובע מהעור היוקרתי שיש לחברה הגרמנית להציע. שוקע אל תוך המושבים הספורטיביים והחשמליים שעוטפים אותי ומנסה להבין איך אני מתניע את הדבר הזה. אני מתעכב, בת הזוג כבר בטוח עצבנית ואני בכלל מנסה להזדרז ולא מצליח. לבסוף, לאחר מספר לחיצות והצמת דוושת הבלם היצירה הזאת על כל 469 סוסיה מתחילה לגרגר בצורה רועמת. מי שלא שמע אותה נוהמת לא יבין על מה אני בכלל מדבר. מדובר בגרגור בשרני וסקסי, כזה שגורם לאנשים דפוקים כמוני, שחולים במחלת רכב לא שכיחה, לחיוך של ילד קטן ומפגר שמתלהב מזה שזכה בדבר הכי שטותי שיש אבל הכי משמח שאפשר. בכל זאת, מדובר במנוע V8 עצבני וכועס בנפח 4 ליטרים עם זוג מגדשי טורבו שמחליפים את מנוע ה-V8 הקודם בנפח 6.2 ליטר אך נטול כל מגדש. לא הכרתי את הגרסה הקודמת אבל אני בהחלט אוהב את זו שאני יושב בה עכשיו. בצידי הרכב הוחלף סימול ה-"6.3" בסימול "V8BITURBO". מנסה לצאת לדרך בחניה, שפתאום הופכת לצרה וצפופה כמו הקרנבל בברזיל בחודש פברואר. אפילו לחיצות קלות על הגז מאיצות את הרכב בצורה עצבנית עם רעש אגזוזים משכר. קיבלנו לשבוע פאקינג רכב, בעלות של 300$ ליום (ועם ק"מ יומי מוגבל בדר"כ) כשאנחנו שילמנו מראש סכום שנמוך מ-2 ימי השכרה. איזה אושר! קצת נתונים יבשים על ה"מפלצת" - Mercedes C63 AMG 2016: מנוע V8 בנפח 4.0 ליטר (3,982 סמ"ק) בי-טורבו (V8 Twin Turbo) תיבת הילוכים AMG SPEEDSHIFT MCT 7-speed הנעה אחורית 469 כ"ס ב-5,500-6,250 סל"ד 66 קג"מ ב-1,750-4,500 סל"ד 0-100 קמ"ש ב-4.0 שנ' (0-60 מייל ב-3.9 שנ') 250 קמ"ש (156 MPH) מוגבלים אלקטרונית דלק: את מי זה מעניין צמיג קדמי 225/45 R18 / צמיג אחורי 245/45 R18 מחיר: כ-65,000$ (לפני מיסים) בארה"ב (כולל מיסים: כ-275,000 ש״ח), כ-706,000 ש"ח בישראל הסיכום הראשוני היה שאני אנצל לפחות 2 ימים, מתוך השבוע המלא שיש לנו, לכאלה שיוקדשו לנהיגה. דיבורים לחוד ומעשים לחוד. למרות שממש רציתי ועקב לו"ז עמוס של המשפחה והחברים הצלחתי לנצל רק חצי יום מעבר לנהיגה היומיומית. יום לפי שהחזרנו את ה-C63 ואחרי כל כך הרבה ימים שתכננתי את זה, אני יוצא עם בת הזוג ל-"קטע נהיגה" באיזור כביש 2 המפורסם שנקרא גם Angeles Crest Highway. אנחנו ממשיכים לכיוון הכניסה לכביש 2 מרחוב La Canada BLVD בחלקה המזרחי של לוס-אנג'לס. בתכנון שלי לעשות את הכביש המלא, להיכנס אולי לחלקים הצרים שלו על מנת לצפות על העיר מגבוה ולחזור מכביש 14 הצפוני לאזור קרוב בנקודת ההתחלה. כבר בכניסה לכביש אני זוכה לדרך בת 6 נתיבים (תצטמצם לנתיב אחד!), שלעומת הכבישים הסואנים של העיר, פנויה לחלוטין להשתלחות חסרת רסן של רגל ימין שלי בדוושת הגז. ואני לוחץ - 70, 80, 90, 100 ומד המהירות מטפס במהירות מטאורית לכיוון ה-120 מייל. לא קמ"ש, מייל. בחישוב מהיר, מדובר כמעט ב-200 קמ"ש, על כביש שהנסיעה המותרת בו היא סביב ה-80, ואני צריך להיזהר שלא להחמיץ את הטיסה ארצה מחר בעודי מספק תירוצים לשוטר בתחנה מאחורי סורג ובריח. אחרי שהספקתי לעקוף את מעט המכוניות שהיו על הכביש, אני מוריד את הרגל הכבדה ונכנס בזהירות לכביש הצר שכולל נתיב בודד לכל כיוון. ממולי אנחנו מתחילים לראות רכבי ספורט מגיחים זה באחר זה ואני בשלי, מקבל בשמחה את הפניות הבאות על פי מכשיר ה-GPS. מעביר למצב SPORT+ (קיצוני יותר ממצב ה-SPORT), כזה שמשפר כל אספקט בנהיגה: חידוד תגובת דוושת הגז והמנוע, הגברת רעש האגזוז, הנמכה והקשחת הרכב על מתליו האדפטיביים, ההגה הופך לכבד הרבה יותר והמחשב שמתפקד על הגיר כמנצח בתזמורת מחזיק אותי כל הזמן בתחום הסל"ד הגבוה ובשליטה כמעט מלאה. אנחנו במכונת קרב! מישהו אמר F16 על הקרקע?! לפחות בשבילי. אני שם לב לימיני שבת הזוג פחות מתחברת לסיטואציה שכן מסיבוב לסיבוב היא נחבטת יותר ועפה לה במושבה. צר לי, באתי למטרה מסוימת. כל סיבוב, כל פניה, כל ניסיון לדחוק ברכב, ואני לא קרוב בכלל לקצה יכולתו, גורמים לי לרצות לעבור ולגור ביצירת הפאר הזאת. אנחנו מתקדמים במעלה הכביש ועוצרים בנקודה מסוימת למספר שוטי-צילום של הרכב והנוף שנשקף מהאזור ההררי. את שאר הדרך העברתי לפרקים במהירות גבוהה יותר ולעיתים במהירות נמוכה יותר - כי בכל זאת, לטוב ולרע, אני לא לבד פה. השתדלתי למצות ככל האפשר את הדרך ולגמוע כמויות דלק גדולות ככל שניתן. את החלק הזה סיימנו בארוחת המבורגרים במסעדת Plan Check Kitchen + Bar ההאגדית - חוויה של מקום ושל אוכל כל פעם מחדש. זהו, מהרכב נפרדתי יום למחרת בדמעות ולא בגלל שלא אוכל לחזור על חוויה כזאת בעתיד אלא בגלל שאין לי החוויה הזאת ברמה היומיומית מחוץ לבית, בחניה. לסיכום, אני יודע שהכתיבה כאן מעט חובבנית ופחות מקצועית מרוב החברים פה, אבל הרגשתי שהייתי חייב לשתף אתכם בחוויה הזאת. הטקסט כאן נלקח בחלקו מסיפור מסע שלם שאני כותב ועורך בימים אלה על הטיול שעשינו. התמונות שצורפו צולמו באייפון 7 פלוס וחלקן עברו עריכה קלה. עד הפעם הבאה, טל
-
-
לא סתם הודבק לנו הכינוי "מדינה של נוכלים". הדבר הכי מבאס באותה סטיגמה שהודבקה היא שאותם אנשים ישרים, מקצוענים, בעלי הידע, האיכות והניסיון - נפגעים. אני קורא סיפורים כאלו ופשוט בא לי להקיא מעוד אדם נוכל, שקרן ומניפולטור. חבל, פשוט חבל. ודויד, פותח השרשור, שאפו לך על התנהלותך ומקצוענותך, גם אם "נעקצת" קלות וקיבלת שיעור קטן לחיים. יצאת צדיק, אמין ומקצועי. המשך כך, ישר כח.
-
נתחיל עם ההמלצה הכי חשובה: לא לעבור את המהירות המותרת אפילו בקמ״ש אחד! יותר מאוחר אגיע הבייתה ואצרף מספר טיפים מהטיול האחרון שלי שם.
-
wonderd לפי מה שאתה כותב אתה בכיוון שונה לחלוטין ומעניין לא פחות. מאמין שגם לכיוון הזה אני אגיע. לגבי נושא הרכב, יש לי טיפ שאולי יכול לעבוד וגם לעזור לך להרחיב את היצע המכוניות שתנהג בהן: פשוט להחליף רכבים בתחנות קרובות יותר במקטעים של כמה מאות ק"מ (וגם כל מס' ימים, שכן בארה"ב המחיר עבור השכרת רכב ל-5 ימים או לשבוע הינו דומה). במצטבר, אולי תוכל לחסוך ככה את הקנס וגם למצות אפשרויות נהיגה ברכבים נוספים. ואולי אני טועה וזה ייקר בסופו של דבר את נושא השכרת הרכב, אך שווה לנסות. לגבי הטיול שלי, מכיוון ששדרוג הצ'אלנג'ר לקורבט לא יצא לפועל, ואני מעוניין בכל זאת בצ'אלנג'ר בשהייה שלי ב-LA, אני בודק אפשרות לשדרוג המוסטנג V6 לקורבט קונברטיבל. בכל זאת, יש לנו מסלול של כ-5,000 ק"מ ב-11 ימים עם קטעי נהיגה נחמדים, ככה שרכב אנמי ופחות מאובזר קצת מבאס (היתרון במוסטנג הוא הנוחות והגודל - מזוודות וכו'). וכאן יש 2 עניינים פתוחים שצריך לסגור - העלות כספית של השדרוג (שאסתיר אותה כמובן מהבת זוג) והאם הרכב "נסבל" במסלול כזה ארוך, כשחלקו הגדול בשיוט, או שהוא "ישבור" אותנו מבחינת הנוקשות והנוחות שלו.
-
האיכות של הזרוע הזאת של "איי-מוטי" כבר בתמונות נראית רחוקה שנות אור מהאיכויות של "אייאוטי" אבל אם מישהו מזמין בכל זאת - שיעדכן.
-
מחזק את דבריו של roee. גם אני בהתחלה חשבתי על נושא המסלול - אך לאחר שהוסרו לי ההשלכות בחיים זה לא יקרה עם לא עם רכב שכור. נושא הקרובט ישאר לצערי פתוח עד שאגיע לחוף המערבי מכיווןש אני לא מוכן לבטל את ההזמנה בארץ ולהזמין ישירות מהרץ בתוספת של כ-400$ כרגע. אם זה היה נעשה בארץ התוספת המחושבת הייתה נאמדת באזור ה-120$ סה"כ. כמו כן, תמונות וסקירה מלאה יעלו לאחר הטיול. robertf, אכן אני יודע שמדובר בארץ ב-"קשר רנט א קאר בע"מ". היתרון בהזמנה מהם ולא ישירות מ-"הרץ" הוא כמובן מחיר נמוך יותר שקיבלתי, וכן הנחת מסלקה נוספת של 8% בעקבות אחזקת כרטיס אשראי מסוג מפתח דיסקונט. החיסרון - המלאי שלהם מוגבל. מוגבל מדי.
-
HawHaw, בהרץ (וגם באחרים מסתבר) אפשר גם אפשר. גם בנצי צודק בדרכו. כדי לא לסטות מהנושא כאן וכדי למנוע נעילה של הפוסט - דבר איתי בפרטי ואסביר לך הכל. ובנצי, הייתי בודק על אחת מהן אם היה להן את האפשרות להעמיס את "כל" המזוודות שלנו מהטיול. פה (בשטח האיחסון והמרחב) האמריקאיות, שגם ככה בא לי עליהן בטיול הזה, מתעלות על כל האירופאיות. אפילו הקורבט קונברטיבל.
-
קודם כל תודה. מסתבר שהרץ בישראל (או יותר נכון שלוחתה כאן) לא מסוגלים להחליף לכל קבוצת רכבים שקיימת, גם אם היא מופיעה באתר הרשמי של החברה (סיומת com). לטענתם אצטרך להמתין להגעתי לתחנת היעד ולשדרג רק שם.
-
הקפצה קטנה בנוגע לעזרה בבחירת רכב בסבב השני (מופנה לכל מי שיכול לעוזר במיוחד ל-roee). במהלך השהות שלנו ב-LA באוקטובר הקרוב (כ-6 ימי "מנוחה" אחרי הטיול הארוך) הזמנו את ה-Dodge Challenger R/T, כאשר רוב הנסיעות מתוכננות להיות מנהלתיות ליעדים שונים ויום-יומיים של "בריחה" לכיוון מסלולי נהיגה יותר מאתגרים. עם זאת, לאחרונה יש באפשרותי להחליף את דגם הרכב ל-Corvette stingray Convertible בעלות מינורית של כמה עשרות דולרים סה"כ. השאלה - האם ללכת על זה? או שעדיף להישאר עם הצ'לנגר שהיא גדולה ומרווחת יותר. שתיהן חיות V8 בועטות, שע"פ הנתונים היבשים הקורבט אמורה להיות פחות מרווחת (הרבה פחות) אך מהנה יותר לנהיגה (מבחן וחצי שקראתי), והדודג' - היא הרבה יותר פרקטית ומהנה בסגנונה. אשמח לעזרתם.
-
בספטמבר האחרון חזרתי מטיול זוגי בגרמניה, שוויץ ואוסטריה -בטיול של 9 לילות שכלל לא מעט אטרקציות, לינה כמובן, מרצדס C-Class (שכמובן תוחלף ברכב הרלוונטי שלכם) ודלק, טיסות ואוכל - בעלות ממוצעת של 1,300 אירו לאדם. אתם תלויים כמובן בכמות המטיילים, סוג הרכב והראש הפתוח.
-
נהיגה בקארט אדום בכבישי הצפון, או טעימה מהונדה Type R
כוח-סוס פרסם הודעה בנושא של LEGACY 1.8 בתוך רכב כללי
ספק אם הייתי רוכש רכב כזה ליום-יום בשל חוסר העידון שלו, אבל אין ספק שהייתי רוכש כזאת לבנה כרכב שני אם היו לי 300 אלף מיותרים -
מצאתי ב-187 ש"ח - http://www.alltech.co.il/product23253.aspx אבל למיטב הבנתי יצא דגם שנקרא V2.0 כי פאק ביצור הראשוני של הדגמים עם חלק פנימי שהייתה לו נטייה להישבר עקב עייפות החומר. תקנו אותי אם טעיתי.
