בעבר היתה ברשותי GT שאני מניח שעלויות האחזקה שלה דומות ל-WRX.
מקיף 3500 ש"ח, דלק 1:6 בממוצע (מנוע סטנדרטי) מחוץ לעיר תוכל להשיג 1:10, אגרת רישוי (טסט)יחסית יקר קבוצה 5, כלומר 2600 ש"ח לערך- בגדול לא נורא, טיפול 1000 ש"ח, צמיגים 500 ש"ח ליח'.
(לבחור שהגיב לפני, Noble Savage, יחס הדחיסה ב-EJ20 הוא נמוך מאחר והמנוע מוגדש היחס הוא 1:8.5, רק בעת גדישה צריכת הדלק עולה)
כיום ברשותי STI 2004, מקיף 7900 ש"ח (חובה מע' איתור רדומה+פעילה-אחרת לא מבטחים-עלות 4000 ש"ח פלוס מינוס), צריכת דלק מזעזעת, טסט יקר, צמיגים 1500 ש"ח+מע"מ ליח' (ברידג'סטון RE070) כלומר בח-ן פשוט 6000 ש"ח לכל הרביעיה, רפידות קדמיות מקוריות 1900 ש"ח לפני מע"מ, אחוריות 2100 ש"ח (אפשר לקנות FERODO DS2500 ב-2000 ש"ח סט מלא פלוס מינוס) טיפול 1200 ש"ח (שמן, פילטר שמן, פ. אויר).
מכוניות אמינות מאד גם ה-GT גם -WRX וגם ה-STI. סובארו.
לי אישית 0 תקלות.
עוד משהו?