Jump to content

yaheli

  • הודעות

    224
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי yaheli

  1. אני יודע כמה פשוט להעביר קולר לחזית ולבטל את העליון. השאלה היתה בעניין עבודת הפחחות שלאחר המעבר.
  2. מה יש לומר? רכב מצויין. נוח, בטוח ומאובזר ברוב המקרים (עור, גג, חשמל וכו'). תא נוסעים מהמשובחים בקטגוריה אם לא הטוב ביותר. מהנה מאד לנהיגה, הגה נפלא. בגרסת ה-320 (לא ה-2.0- 4 ציל') מדובר במנוע טורי בעל שישה צילינדרים המפיק 150 כ"ס וסאונד מגניב גיר אוטומטי מעולה ומתואם לחלוטין עם המנוע. אמינה ברוב המקרים. ביטוח יקר כמו כן טסט יקר. מחייבים במערכות איתור. צריכה דלק משולבת של 1:9 פלוס מינוס אולי 1:8. חלפים יקרים מאד. בהצלחה.
  3. גרסת 3.2 קוואטרו ידנית/6 אמורה להיות מעניינת. לא אמרתי שמחר אני קונה. בסה"כ נסיעת מבחן. לי זה נשמע מעניין אתה לא חייב להסכים.
  4. לאחרונה ביטלו את עניין השנתיים והנ"ל עומד על שנה. כמובן שצפו לעניין ביקורת, והליך תקינה ארול ומייגע (ויקר) מהרגיל (למיטב ידיעתי)
  5. כמובן שברוח טובה. ותגובתך הנ"ל דווקא מוצאת חן בעיני. על המפגשים אני אוותר. לעיתים רחוקות אני מגיע למפגשי המועדון בימי שישי בהרצליה פיתוח. שמי אייל מתל אביב ואם תראה אסתי שחורה תגיד שלום. קפה וצהריים עלי. אימפרזה בלי כונס? בוטל לטובת קולר קדמי? איך בדיוק ביטלת?
  6. פנה לסרדין טלפון במידה ומעוניין בה"פ
  7. ל-C32 יש 13 כ"ס פחות מל-55. שאותם הוא לא "נותן" אלא מפיק. תלמד לקרוא זה הכל. זה מספרים - לא קשה. בעניין אחיך בן ה-10 אם אצלו אובחנו ליקויים למידה/קליטה תלך להבדק מהר מאחר והנ"ל עניין תורשתי.
  8. SLONYA, NSX בת שלוש לא תוכל להעלות ארצה. רק שנה אחורה. מעבר לכך, רכב שלא קיים בייבוא סדיר לארץ כנען לא יכנס. לכן, בלתי אפשרי. מעבר לעובדה ש-NSX בת שנה תעלה מעל 90K ברוב במקרים שזה אומר קרוב ל-230K USD על אדמת הקודש טרם תקינה ושאר סיפורים. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Acura-NSX-Automatic-05-NSX-NEW-AUTOMATIC_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ5337QQitemZ4638568516QQrdZ1
  9. תשאר עם הGT שלך. האוטו שאני הכי מתגעגע אליו זה ה-GT. שמור עליה! פשוט יופי של אוטו! פשוט ומהנה. כמו שצריך. בלי שטויות. היתה לי כחולה מדהימה ושמורה ללא תיקון צבע. אני הייתי יד 2 לאחר שקניתי מבחור מבוגר. נמכרה בשניה ואני מצטער על כך שלא שמרתי אותה.
  10. תודה ומזל שאתה ושכמותך פה. אכן ה-S2000 מציגה אמינות מופלגת אך אני לא חושב שהיא תתאים מבחינת נוחות שכן אם אני עובר לרכב מהנישה הנ"ל וודאי שאעדיף Z4 או בוקסטר הנעימות פי כמה לשהיה אך לא ע"ח הנאה/ביצועים. אכן המרצדס לא מבריקה. בטח שבסכום הזה.
  11. מהכל אני אבחר להתעלם, כן גם פה מכירים אותי וגם במועדון STI שבו במקרה אני חבר כבר כמה שנים. גיבור גדול אתה וה-323 עם החמוצים או WRX מה שזה לא יהיה תמשיך להכניס לי מילים לפה ולך תלחץ בגימיקאנות אתה והWRX עם החמוצים. לך עם השטרות לגימקאנות ותמסור ד"ש ולפני שאתה ממשיך לבלבל בביצים עם הספקים של מרצדס תעשה שיעורים ותלמד שההספק של ה-55 הוא 367 כ"ס בעוד שלדגם הקודם ה-32 היו 13 כ"ס פחות. לא 470 ולא 890. יותר מדי בלוקבאסטר. צא מהסרט. מילא הבנת הנקרא ועברית תקנית, אבל חשבון פשוט... הרבה ג'ל בפוני חביבי
  12. בארהב יש דילרים תקועים עם המון במלאיץ. המכונית היא כשלון גמור. יש עליה הנחות של מעל ל-10000 דולר. חזרתי מלוס אנג'לס לא מזמן ואף אחד לא קונה למרות ההנחות. לא יודע לגבי הסופרב אך אני מרגיש בדיוק כמוך.
  13. 1. אתה מדבר שטויות במיץ. אולי בגלל שהתבאסת מהירידה שלי על ה-WRX. 2. נהגתי על המרצדס שעה שלמה. פה בארץ. 3. נהגתי כמעט על כל כלי רכב שתוכל לעלות על הדעת. כן גם 911 וגם פרארי. 4. שים כסף. 1000 שח יספיקו לי. תקבל הוכחה. קודם כסף אם כבר העלית את העניין. 5. יש לי ביצים, 2 מהן. בכל מקרה, יבוא מחול לא בא בח-ן ובנוסף לכך אתה לא יכול ייבא רכב בן יותר משנתיים ושלא שווק בעבר בארץ מה שאפר לומר על המכונית שהצעת שבכל מקרה לא מעניינת אותי. 6. יש כמה חברים מהפורום שמכירים אותי אישית ולא אני לא מגיע למפגשים מאחר ואין לי עניין, אתה לא מכיר אותי למיטב ידיעתי. והדבר היחיד שבאמת מעניין אותי מכל מה שכתבת זה מדוע אני מדבר שטויות על המרצדס ואיך בדיוק עשיתי את זה? מעבר לעובדה שהיא עולה כמעט 600 אלף שח, ולא קשורה לשרשור כתבתי שהיא מהירה כברק ובעלת פס קול לא מעניין והגה לא מספיק מהיר והכל כמובן, לטעמי האישי בלבד. שטויות? תגיד מה שתגיד אך ה-V8 עם הסופרצ'ארג' שלהם לא מפיק סאונד כמו ה-M3 אפילו לא קרוב לזה. הגה? ההגה של האיבו יותר חד בהרבה. אפילו של אלפא 156. וכן- גם של האסתי. בשלב הזה Z4 או אודי A3 3.2Q ידנית או בוקסטר S כמובן.
  14. מה מדהים במנוע של הפסאט? מנוע FSI מאפן בנפח 2 ליטר ו-16 שסתומים ו-150 כ"ס המתקשים מאד להזיז את הפאסט/טנק ממקומה. מכריח אותך להשתמש בדלק 98 יקר ללא צורך. האר את עיני החברים.
  15. אין אישה. אין צורך ב-2. לכן אני מחפש משהו פרקטי אך בו בזמן מעניין
  16. \ M3 חדשה כבר על פס הייצור ואני מוותר על SMG למרות שהיא מצויינת. מעדיף סטיק ידני. יותר מערב.
  17. יקירי 330 קופה חדשה עולה מעל 400. אז 335? לפי היכרותי הקצרה עם מר צימרמן היא לא תעלה פחות מ-550. 335 לא מתחרה ב-M3. צפויה להיות בעלת הספק נמוך יחסית לנפח ולתצורה משבו בסביבות ה-310 כ"ס לטובת חסכון ואמינות (כך מאמר מאתר WORLDCARSFANS) ה-M החדשה צפויה לקבל V8.
  18. אכן תדמית צ'חצ'ח. למרות ש-M3 היא לא 318 - אלי ישראלי אינו יודע להבדיל ומבחינתו וגם מבחינת השכנה שמת ג'אטים וקישוטים
  19. חלפים ל-M3 אינם זמינים. ויקרים משמעותית(!) מאלו של ה-Z4. ל-M3 בעיות לרוב בראשים והנ"ל יקרים להחריד מה גם שאין לי רצון בהתעסקות. ביטוח אין לי בעיה. דלק גם לא אני נוסע על אוטו שעושה לעיתים 1:2. S2000 למיטב ידיעתי אמינה ביותר. אני מאד מתחבר ל-M3 במיוחד ברמת הניהוג, הנוחות, פס הקול המדהים והיכולת הכללית יוצאת הדופן
  20. yaheli

    הרכב החדש שלי ...

    לא פורש ולא שמורש. יופי של אוטו בכל מקרה, תתחדש.
  21. DISCOVER, אתה צודק וליבי חצוי אך במוקדם או מאוחר אהיה חייב לכן השרשור. TB, מטעמי חלפים, אמינות מפוקפקת בלשון המעטה, עלויות שוטפות ולא שוטפות מוגזמות ואולי גם תדמית. לא פסלתי הכל, אני מתאם נסיעת מבחן על Z4 ואודי A3 3.2. בשלב הזה אלו האלטרנטיבות שאני מוצא לנכון. לא פוסל על הסף M3 ובמידה ואחליט כי אני כן הולך על אחת מאחר ואין ספק שמדובר במכונה מדהימה המספק חווית נהיגה שאין שני לה וכבונוס מייצרת את אחד מפסי הקול הכי סקסיים שקיימים בעולם המוטורי. אם אחליט אולי אחפש כזו ממודל 2003 למרות שאני בספק גדול אם ידי משגת במסגרת התקציב.
  22. אתה לא קורא ידידי היקר. Z4 אני הצעתי לעצמי וכתבתי שאשקול. כל מה שלא אהבתי פרטתי ומעבר לגחמותי יש מגבלות שגם אותן פרטתי. הבנת הנקרא חביבי. תודה על תגובתך בכל אופן.
  23. ואיך הגעת למסקנה הזו? אשמח להבין
  24. נהגתי על המרצדס המדוברת פה בארץ. התחושות מאכזבות כמו גם פס הקול שנורא חשוב לי ושם ה-M3 פשוט מדהימה. WRX עם כל החמוצים והצ'יפס שתרצה היא לא STI ולא קרוב לזה. ה-WRX הספוגית והרופסת סובלת ממסרק הגה איטי, מתלים רכים, זוויות גלגול מזוויעות, בלמים מזעזעים, גיר ארוך וכו' וכו' גם אם תשפר בולמים וכו' לא תקבל תוצאה שמזכירה אסתי. אם תחפוץ נפשך באסתי לך תתקין דיפ' מוגבל מאחור, תחליף גיר ועוד מליון מכלולים וגם אז אני לא בטוח כלל שתקבל תוצאה קרובה לאסתי. אפילו לא אסתי מקורית שלא לדבר על משופרת. אין לי ברמבו 6 בוכנות, אבל יש לי AP RACING, טורבו יותר טוב והרבה יותר זמין מ-GT40, לא בולמי מרוצים אבל סט קויל אוברים מתכוונן שעלותו בחול כ-3600 דולר.
  25. במקום שאני גר תמיד חונה אחרי מיני שנת 80... מקסימה.
×
×
  • תוכן חדש...