Jump to content

netanel1014

  • הודעות

    1,774
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

ספרו לנו עליכם

  • איזה רכב יש לך?
    שברולט סוניק

צפיות אחרונות בפרופיל

3,814 צפו בפרופיל

הנקודות של netanel1014

נהג שודים מדופלם

נהג שודים מדופלם (7/14)

280

מוניטין

3

תכנים שנפתרו

  1. מצד אחד בעל הדירה "מסכן" כי הריביות עלו וכך גם המשכנתא . בשביל לא להוציא כסף מהכיס הוא חייב להעלות את השכר דירה. מצד שני השוכרים בנקודה כזאת שהם במצוקה ומרגישים שהם נדפקים. מי שבאמת דופק את העסק זאת המדינה והבנקים. ויוצא ששני הצדדים צודקים. מה שעשו השוכרים זה טוב אבל מוגזם . טוב כי זה ירתיע ממשכירים להשתולל. מוגזם כי זה ממש לא פייר. שנים שהוא לא מעלה שכר דירה וכשהוא העלה להם (לא מתוך רוע אלא מתוך הכרח ) הם פשוט מתנהגים באכזריות וגם יורים לעצמם ברגל כי הם עכשיו מפורסמים לרעה ואנשים פשוט לא ירצו להשכיר להם - וזה דבר רע מאוד בשבילם. הם כנראה שכחו שידם על התחתונה במצב הזה כי להם אין נכס והם יהיו חייבים למצוא נכס במיידי.
  2. על מה אתה מדבר.. מי יתן לך לא לסגור את העסקה? אנשים קונים דירה לא רק בגלל המחיר. יש הרבה מאוד פרמטרים כמו מיקום , גודל הדירה וכו' מעבר לחוזה שהם חתומים. וגם את החוזה לא סתם סוגרים לכל מי שרוצה. יש ערבים ועוד המון דברים. אנשים יגיעו למצב שתיהיה להם משכנתא ל40 שנה ואפילו ל50 ואת החוב הילדים ירשו . הבועה הזאת מורכבת מככ הרבה עסקנים וחברות חזקות שכבר בלתי אפשרי לפוצץ אותה.
  3. נכון שהוא נעקץ אבל אתה יודע כמה לא נעקצו?. בגדול זה סיכון שהוא לוקח. יש להיות שיעבוד יכול להיות שלא יעבוד.
  4. יש לך באלי אקספרס עד 500 שקל אחלה מוצרים. תחפש אחד עם הרבה המלצות ולך על זה.
  5. בוודאי שיש קשר. יש חיישן שמתחבר לחלק הזה. תבדוק שהוא מחובר.
  6. 1. אם אין נזילה מהבולמים והם תקינים והרכב לא רך מידי ולא מרגישים כל עלייה על במפר כאילו מתרסקים אז כנראה שהם בסדר. 2. הגה קשה. 3. בוודאי. אם יש נזילת שמן שלא מטופלת הנזילה יכולה להתפרץ באמצע נסיעה ולגמור לך את השמן במנוע / גיר.
  7. רכשתי בעבר. המיכלים נגמרים דיי מהר ולא התלהבתי. לטווח הרחוק זה כן משתלם.
  8. באשדוד זה המחיר במצבר העיר. עם חלפים משלו הוא לוקח 350 שקל.
  9. 150 שקל 10 דק עבודה פתיחה של בורג וסגירה של בורג ומילוי שמן.
  10. תתחיל בלרשום תקלות. תבדוק את מתח החיישן ע"י חיבור סורק obd פשוט. לגבי המיס פיר תנסה להצליב קויילים ואם לא עובד אז פלאגים. לא עובד תבדוק לחץ
  11. לכל יצרן יש את התקן שלו . אי אפשר לערבב. אבל אפשר לשים נוזל ירוק ברכב שיש אדום / ורוד אם רוקנת את כולו.
  12. אפשר. כמובן בלי לגעת בה בכלל. לפתוח עם הגז (חצי סוויץ') ולנקות מסביב. תיהיה אחכ הנעה קשה בגלל כל הלכלוך שנכנס למנוע.
  13. היה על זה המון דיונים. כמו שבוקי רשם להצון רכבים אין את היכולת הזאת וגם אין צורך. מניסיון (החלפות של אטמי שסתומים ועוד) נשאר שמן במכלולי המנוע . ככה שהשניה וחצי שהוא יעבוד על "ריק" זה לא ריק.
×
×
  • תוכן חדש...