timtim87
-
הודעות
139 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי timtim87
-
מאזדה לנטיס 2001 מניע לסירוגין, האם הלך סוויץ' או סימפטומים למשהו אחר?
timtim87 פרסם הודעה בנושא של green_beret בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
מאור, אתה בעצם מנסה לבדוק אם המצבר זאת הבעיה ? למה לנסות עם כבלים אם אתה חושד בסטרטר ? פות"ש, כשאתה רושם מצבר "חדש" לכמה זמן אתה מתכוון? לי היה VOLTA והלך אחרי שנה בדיוק - על השבוע. לא יודע למה אבל VOLTA פשוט לא מתחרה בשנ"פ. -
הקפצה. דמוי שרף/פלסטיק/קצף מוקשה על צינור מים + מיכל עודפים מלוכלך זה סימן שהשתמשו בwonder welld ? איזה סוחר שרציתי למכור לו רכב אמר לי פעם : "תראה תמיכל תוספים שלך,הוא צבוע הוסיפו פה חומר בכוונה לאיטום ראש".
-
FALKEN עולה כמה גרושים יותר וזה צמיג יפני נורמלי. - הבדל של 20 - 30 שח לצמיג לא שווה לחסוך את ההבדל הזה.
-
זה קצת מרגיע שאתם מספרים את זה. הכיוון החדש של החיפוש שלי זה - יונדאי, לפי הסדר הבא: 1. לנטרה 2. אקסנט 3.גטס - אני מתפתה לקנות מהשכרה(אפשר למצוא 2005 ב9K) בכל מקרה גלשנו מהנושא של השרשור. הייתי עד לשני הדברים הבאים: 1. בוצה במיכל התוספים ומיכל צבעוני(לא לבן עם קו נוזל ברור) 2. מעין שרף/סיליקון/דבק שהופיע בחיבור של צינור המים של המצערת - זה אומר שהוסיפו wonder weld וחבריו שנועדו לאטום ראש ?
-
הייתה לי שרייד 6 שנים - שום החלפה לא הייתה צריכה. החלפתי קלאץ מקורי של האוטו רק ב 264K - איפה ראית דבר כזה ? לא החלפתי כבל מעולם. החלפתי בלמים, רדיאטור - שהייתי טיפלש מספיק להחליף לרדיאטור מפירוק בפעם הראשונה. משאבת מים וטיימינג - כטיפול שוטף. 4-4.5K לתחזוקה של רכב שנת 98 במשך 6 שנים זה אמינות גבוהה. בכל מקרה, Buki, אני אשמח אם תיתן את דעתך - אתה אומר שהלאנוס בחירה הגיונית ? ** כן, רכב צרפתי אני פוסל מראש - כי מה ההגיון שצריך להוריד גלגל בשביל להחליף שמן ? מבחינתי זה "פאשלה" של היצרן.
-
זה סדאן - אין כאלה תקינות שמסתובבות למכירה. אני מדבר על סטיישן, אמרו לי מאד לא יציב בפניות(מצד שני, אני נוהג כמו בן 80 אז לא אכפת לי) , צורך דלק (מה שגם פחות איכפת לי כל עוד הרכב אמין ). השאלה איך הוא באמת מבחינת אמינות.
-
לדעתי טעות לספק את הקלאץ' בעצמך אלא אם כן מצאת אותו במחיר ממש פצצה. 1000 לעבודה בלבד אפילו כולל מע"מ זה הרבה. תמצא מוסך הגון ( נדיר אבל יש כאלה ).
-
טוב זהו , זה סופי - אם גם אתה וגם מאור מתנגדים. אין סיכוי שאני אפילו מתקרב לזה. אבל חשבתי על לנטרה , שזה גם לדעתי קלאץ הידראולי, יש סטיישן שנת 97. 200K . מה דעתך?
-
שלום שמן קלאץ', של גיר ידני עם קלאץ' הידראולי -כמו פונטו, אקסנט ולאנוס(סליחה מאור) זה משהו שמחליפים ? אם כן כל כמה זמן ? והאם זה אותו שמן כמו שיש בתיבת ההילוכים ?
-
למה אתה קורא תחזוקה מונעת ? החלפת שמן גיר ? כמעט כולם עושים... לפי מה שקראתי מחוות דעת, 50:50 הסיכוי שהגיר ישבוק חיים אחרי ה150K. חוץ מזה ראיתי יונדאי אקסנט עם בעיית גיר - דילוג/השהייה של הילוך.
-
אתה צודק. רציתי שעוד מישהו יגיד לי את זה כי גם אני חשבתי ככה הבעיה היא : לאנטיס אין ידני. אוטומט לא הכי אמין. סובארו - אין ידני. האוטומט אמין אבל כל הגרנד לאונה שראיתי מוזנחות ושבורות יונדאי אקסנט - אותה בעיה, חדשים אין ידניים, ישנים מכוסחים. אוטומט של אקנסטים לפני 2008 ידוע כבעייתי. חשבתי מזמן על האלנטרה 2002 - 2005 ,מנוע 2000 נחשב לאמין יותר. לא ראיתי הרבה דיווחים על אוטומט תקול. עדיין, נדיר למצוא. אז אמרתי לעצמי: ניקח לאנוס במצב סביר, נעשה יישור קו בסיסי - ויחזיק לפחות איזה שנה עד שיהיה לי יותר תקציב. אבל אתה צודק זה לא פתרון. כנראה שאצטרך להישאר הולך רגל.
-
יש צינור תחתון לא בגובה המינימלי. אני פשוט מתקשה להאמין שאין פקק - אפילו בפורד פיאסטה יש. זה כאילו שהיצרן בנה את הרכב בכוונה ככה שיהיה קשה לתחזוקה ? אתה מציע להתרחק מנסיון אישי/חברים? או משמועות ? אם יש לך "סיפורים מפחידים" אשמח שתניא אותי מהרכישה שגם לי לא נראית אידאלית(למרות שכבר הבטחתי לקנות את הרכב - אז כנראה שזה מה שאני עושה). אני מחפש כבר קרוב לחודשיים משהו נורמלי ואין בתקציב שלי.אז אמרתי- יאללה נלך על זול עד הסוף. זה גם לא רכב כזה נורא לפי חוות דעת של פורומים ואתרים - אני רק מתבאס שהקלאץ' הידראולי.
-
סבובי מנוע לא יורדים לאחר התנעה קורולה 99
timtim87 פרסם הודעה בנושא של יוסי ג בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
כן. אין הרבה רכבים כמו קורולה. אבל מה שאני ראיתי היו כולן אנוסות. -
סבובי מנוע לא יורדים לאחר התנעה קורולה 99
timtim87 פרסם הודעה בנושא של יוסי ג בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
איך אתה יודע ? מהרעש ? הרי בקורולה 99, למיטב זיכרוני, לא היה מד טורים. -
פיאט פונטו 06 נורת לחץ שמן נמוך ונקישות במנוע
timtim87 פרסם הודעה בנושא של thenewguy בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
מאור, אני זוכר אותך לטובה מהתקופה שלא היית "בדימוס". אבל מפסיק עם השטויות. פונטו סוס עבודה ? לא נראה לי . כמה פונטו ראית שעברו את ה200K? - נדיר. זה נכון שפונטו, אם מתוחזקת כראוי ותחת נהג ותיק, עשויה להחזיק יפה. עם זאת, רובנו המכריע לא נהנים מניקוי בתי מצערת כפעילות פנאי -
הקשר שבין הגה כח חשמלי תקול ומצבר ישן
timtim87 פרסם הודעה בנושא של TechnoRate בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אתה מתכוון למערכת תגבור ההגה ? שהיא מנסה "למשוך" הספק חשמלי מהמצבר ? אתה מבין אבל שלמצבר שני מגעים בלבד (אלא אם כן המציאו משהו חדש - אני לא צוחק, יש לי בעיקר נסיון עם גורטאות) כלומר האלטרנטור מחובר במקביל למצבר ולשאר המערכות. בנסיעה זרם הטעינה של האלטרנטור אמור להזין את המערכות ולא המצבר.המצבר עצמאי עד לרגע ההנעה בלבד. כך שאם במהלך הנסיעה יש בעיה בהגה שעשוייה להיגרם מהסםק נמוך מדי למערכת תגבור ההגה - זה מרמז על זרם טעינה נמוך מהנדרש ולא על מצבר פגום. כמו שכבר ייעצתי - תבדוק טוב טוב. אני לא סומך לא על ליסינג ולא על שום מגרש וכו. דעתי האישית היא שהם כולם רמאים. על כל פנים, אם תגלה שאכן הבעיה במצבר - בבקשה תעדכן. אשמח ללמוד משהו חדש. -
הקשר שבין הגה כח חשמלי תקול ומצבר ישן
timtim87 פרסם הודעה בנושא של TechnoRate בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
"תתעלמו בבקשה מהחוסר רצינות/מקצועיות של המוכרים" - קצת קשה. "האם המצבר הוא הסיבה היחידה או שמסתתר פה עוד משהו?" - יכולים להיות המון גורמים. לא סביר שזה המצבר. במיוחד שהבעה החלה רק לאחר כמה דקות נסיעה - שבהן המצבר אמור להיטען ובלי קשר כל המעגלים שמחוברים למצבר אמורים להיות מוזנים מהאלטרנטור. לא שווה לקנות רכב כזה בלי בדיקה יסודית. -
תודה על תגובתך לא התייחסת לשאלה הראשונה אני די בטוח שזאת לא הדרך לרוקן את הרדיאטור כי ככה נשארים משקעים במקומות נמוכים מהצינור - אין צינור שהוא בגובה התחתית של הרדיאטור.
-
עוד שאלה ברשותכם: בלאנוס אין פקק על הרדיאטור מקדימה ! איפה מוסיפים נוזל קירור ? ומאיפה אפשר לרוקן את הרדיאטור ?
-
שלום רב בדקתי היום דייהו לאנוס(כי אין לי תקציב ואין לי ברירה למשהו אחר) וראיתי במיכל עודפים בוצה בצבע אדמדם - לא טחינה כמו שיש מנזילת שמן מנוע - רואים גם שלא נוזל שמן מנוע כי השמן באגן ממש שחור וישן. שאלתי את המוכר אם מדובר במים אדומים והוא אמר :" לא הם סתם ישנים." מה שמטריד אותי זה המיכל עודפים בצבע לא לבן אלא כתמים - האם זה סימן שהוסיפו נוזל לסתימת ראש מנוע ? ואם כבר - אתם יודעים מה ממולץ ללאנוס: נוזל אדום או נוזל ירוק ? (אני יודע שהוא חולק חלקים עם אופל אז חשבתי שאדומים)
-
לגמרי שכחתי - לדעתי האופציה הכימטובה באוטומט : סיריון מ2008 ומעלה. תמצא עם קילומטרז' נמוך אתה תתפנק. גם יאריס אוטומטי אמורה להיות טובה. לא סתם מוכרים אותה מעל המחירון. בכל מקרה מהסיריון עוד אמור להישאר לך עודף.מאז שדייהטסו עזבו את אירופה ולא מייבאים לארץ השוק נפל חזק.שים לב רק שאני "בראש" ללקנות אוטו ולשמור עליו עד לסיבוב מנוע האחרון שלו ככה שאם תרצה למכור אחר כך עדיף לדעתי היאריס. אם אתה בעניין של הקטנות רק מתוך חסכון ולא מתוך חנייה -יונדאי אלנטרה מנוע 2000 בנזין, רכב מדהים ומפנק מאד תוכל להשיג ב20-25 אלף. המנוע 1600 לא מומלץ
-
אתה באמת חושב שלא חיפשתי ? אגב הייתה לי הצ'בק - יותר טוב מהסדאן.
-
אם היה לי 30000, לא הייתי משתהה ומתחיל לחפש טויוטה יאריס ידנית או הונדה ג'אז ידנית - עם העדפה ליאריס לא סביר שתמצא יאריס משנת 2010 ומעלה ב30 אבל אל תפחד לקחת גם 2006-2009 מה שחשוב באמת זה הקילומטראז', מוכר פרטי ולא סוחר, ויד כמה שיותר נמוכה.
-
זה כנראה הכיוון אבל הרוב המכריע היו בהשכרה/ליסינג וק"מ מתחיל מ200000 ובד"כ סוחרים. יש לכם מושג כמה מנוע של גטס מסוגל לעבור? הכי הרבה שראיתי עד כה היה 265000 ק"מ,שזה נחמד, אבל יש יפניות שעושות את זה גם תחת הזנחה. ראיתי הרבה חוות דעת שממליצות על הרכב.
-
אני לא יודע למה יש בעיה עם ההודעות שלי. בכל מקרה. תמליצו לי על ידניות עם כבל קלאץ' ולא הידראולי. תודה
