Jump to content

timtim87

  • הודעות

    139
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי timtim87

  1. עשיתי ציטוט כי משום מה ההודעה הראשונה נקטעה באמצע. אני מחפש דגמים אמינים עם קלאץ' מבוסס כבל ולא הידראולי כמו רוב הקוריאניות. אשמח אם תמליצו לי על כאלה.
  2. אני מסכים מאד עם המגיב האחרון. גם אני מכרתי פעם ולא הרגשתי צורך להסתיר את המספר. בכל מקרה, אני לא נותן הזדמנויות למודעות כאלה. רציתי רק לדעת אם אני רציונלי בהתנהגות זו. שמח לדעת שיש אחרים שחושבים כמוני.
  3. שלום חברים אני סטודנט ואני בלי רכב כבר כשנה. יש לרשותי כ7-8 אלף ש"ח ואני מנסה להתנייד שוב אבל מוצא רק גרוטאות - המציאות נחטפות לי מתחת לאף. על כל פנים, היות שאני לא מעוניין ברכב מגניב או פוזה אלא רק באמינות גבוהה ככל הניתן פניתי ליפניות - טויוטה,סוזוקי,דייהטסו,סובארו ידניות בלבד. כאמור, בשנתונים שנופלים בתקציב שקבעתי לעצמי יש בעיקר גרוטאות ורכבים אנוסים (מהסוג שבהם הוסיפו מי ברז לרדיאטור או הילוכים שלא נכנסים. מקרטעים). לכן החלטתי לפניות לשוק הקוריאני - דייהו,יונדאי,קיה . בשני הראשונים יש בדרך כלל מצמד מבוסס משאבת שמן ואילו קיה אין בכלל ידניות. אני לא סומך על מצמדים מבוססי שמן כי בניגוד למצמדים מבוססי כבל - אם פתאום הלוחות הלכו באמצע הנסיעה, נתקעת. אני בטוח שיש כאן אנשים עם הרבה יותר נסיון וידע ממני שאפשרי מאד שהיו במצב שלי בעבר. לכן, החלטתי לשאול את עצתכם: איזה דגם לחפש ? * ולפני שתעלו את זה, חיפשתי כבר אימפרזה גרנד לאונה אוטומטיות - אבל הן כולן פשוט אנוסות לגמרי (לאחרונה המוכר אמר שהאוטו פשוט מושלם ואז גיליתי שנדלקת מנורת check engine ועל כך הגיב הבעלים ב:"זה כלום, אני נוסע ככה כבר שנים") **אני מתחיל לשקול פיאט פונטו - ממה יש להיזהר ?
  4. שלום לחברי הפורום הנכבדים. היות שנוכחתי שיש בפורום אנשים עם נסיון וידע, ארצה להפנות אליכם שאלה נוספת: אני נתקל בהרבה מודעות שבהן מוסתר מספר הרכב - מה שגורם לי להסיק עוד טרם התקשרתי שמדובר בנוכל/ת. בחלק מהמקרים נתקלתי באנשים תמימים לכאורה שעשו זאת בעקבות עצה שקיבלו. השאלה היא: מה הטעם/צורך בהסתרת המספר וכיצד זה יכול להועיל למוכר (מלבד כך שאין לי אפשרות להציץ במאגר הרכבים הגנובים של המשטרה, שבין כה לא עוזר הרבה ואני לא משתמש בו) ?
  5. צדיק בסדום. אני עדיין מחפש רכב ואומרים לי: "הבעלות גם ככה עלייך" - מעניין מאין הגיעה מוסכמה זו שלא שמעתי עליה מעולם ?
  6. אני רק אוסיף על הנאמר שאם כבר תתפתה לפנות לפחחים זולים יותר(בני דודים למינהם וכו), תוודא שאכן שמים חלקים תקינים.
  7. זהו שזכרתי משהו כזה. עם זאת, בטחתי בהמלצות שנתנו כאן ואכן התכוונתי להסכים להעברת בעלות בלי זיכרון דברים, אלא שכשהתקשרתי הקשיש טען שהוא כבר מכר את הרכב. באופן אבסורדי, המודעה בדבר המכירה הוקפצה כמה פעמים לאחר השיחה הטלפונית. אישית, אני מוצא שזיכרון דברים לא נחוץ במידה ואתם בוטחים באנשים. לצערי, אני כבר לא. commander, אשמח אם תתייחס לנושא של קנסות - האם הם מועברים יחד עם הבעלות? בנוסף, רשמו בתגובות לעיל, שהעברת בעלות אינה מתאפשרת במידה וקיימים עיקולים. כאן עולה השאלה: מה הצורך, אם כך, בסעיף הזה בזיכרון הדברים ?
  8. תודה disco. תוכל להתייחס גם לשאלה הראשונה: האם הוא יכול לטעון אחרי העברת הבעלות שלא שילמתי לו ? אני יכול להקליט את זה מקסימום בוידאו אבל לעניות דעתי, זה לא קביל בבית המשפט.
  9. שלום אשמח לקבל את דעתכם בנושא הבא: אני מעוניין לרכוש רכב פרטי ישן למדי. לטענת הבעלים של הרכב: "בשל המחיר הנמוך של הרכב, אין לו בכלל רצון לעשות זיכרון דברים". כמו כן, הוא מבקש תשלום במזומן ולא בצ'ק או העברה בנקאית. כאן, עולות שתי שאלות: 1. כיצד אני מוכיח לאחר העברת הבעלות שאכן שילמתי למוכר והאם במידה והמוכר יטען שלא שילמתי ויתבע אותי על כך סביר שאחוייב לשלם לו. 2. במידה והיו על הרכב עיקולים, קנסות וכו' האם הם יועברו אלי ? 2.1. תוכלו להזכיר לי איך נקראת הבדיקה שממולץ לעשות בדואר בטרם העברת הבעלות ...'רישום מישכונים' או משהו כזה והאם היא מאפשרת לי לראות גם את הקנסות ולא רק עיקולים? הסבר נוסף: אני שוקל להסכים לתנאים האלה משום שהמוכר אדם מבוגר בן 72 ואני מאד רוצה להאמין לו למרות שעד כה זה נראה כאילו הוא פשוט מסתיר משהו.מה דעתכם ? להסתפק רק בהעברת הבעלות ? (הסכום אמנם נמוך מאד אבל אני קונה בסכום כזה רק בגלל שאין לי אפשרות למשהו אחר אז בואו נחסוך את הדיון הזה). תודה מראש לעונים
×
×
  • תוכן חדש...