שלום חברים
אני סטודנט ואני בלי רכב כבר כשנה. יש לרשותי כ7-8 אלף ש"ח ואני מנסה להתנייד שוב אבל מוצא רק גרוטאות - המציאות נחטפות לי מתחת לאף.
על כל פנים, היות שאני לא מעוניין ברכב מגניב או פוזה אלא רק באמינות גבוהה ככל הניתן פניתי ליפניות - טויוטה,סוזוקי,דייהטסו,סובארו ידניות בלבד.
כאמור, בשנתונים שנופלים בתקציב שקבעתי לעצמי יש בעיקר גרוטאות ורכבים אנוסים (מהסוג שבהם הוסיפו מי ברז לרדיאטור או הילוכים שלא נכנסים. מקרטעים). לכן החלטתי לפניות לשוק הקוריאני - דייהו,יונדאי,קיה .
בשני הראשונים יש בדרך כלל מצמד מבוסס משאבת שמן ואילו קיה אין בכלל ידניות. אני לא סומך על מצמדים מבוססי שמן כי בניגוד למצמדים מבוססי כבל - אם פתאום הלוחות הלכו באמצע הנסיעה, נתקעת.
אני בטוח שיש כאן אנשים עם הרבה יותר נסיון וידע ממני שאפשרי מאד שהיו במצב שלי בעבר. לכן, החלטתי לשאול את עצתכם: איזה דגם לחפש ?
* ולפני שתעלו את זה, חיפשתי כבר אימפרזה גרנד לאונה אוטומטיות - אבל הן כולן פשוט אנוסות לגמרי (לאחרונה המוכר אמר שהאוטו פשוט מושלם ואז גיליתי שנדלקת מנורת check engine ועל כך הגיב הבעלים ב:"זה כלום, אני נוסע ככה כבר שנים")
**אני מתחיל לשקול פיאט פונטו - ממה יש להיזהר ?