timtim87
-
הודעות
139 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי timtim87
-
שלום. רמזור בצד שמאל של כביש עם 4 נתיבים מבלי שיש מעליו תמרור עם חץ בכיוון הפנייה או ישר. הוא תופס לכל הכביש או רק לשמאלה ? נתקלתי ברמזור כזה בנסיעה מרמת ישי ליקנעם בכביש מעוקל.
-
מצטרף לקודמי שרשם לך שאין הארקה ברכב. תשתית החשמל היא של זרם ישר ואין פה איפוס או הארקת הגנה. אם יש בעיית מגעים אפשר לקנות נייר ליטוש עדיין , לשפשף סביב הקוטב והמגע לא יותר מדי) ואז להשפריץ ספרי לניקוי מגעים חשמליים (אפשר לקנות בטמבוריות) להתיז בכמות נדיבה ולנקות עם בד(למרות אמור להתייבש לבד). יש לוודא שלא משפריצים את הספריי על בידוד חשמלי.
-
תודה רבה לשניכם על הייעוץ. צירפתי תמונות. אני לא חושב שלבקש הצעת מחיר זה כמו להודות באשמה - אגב כל מה שיש בכתב זו הודעה שצד ג שלח עם ההצעת מחיר. הקונפליקט היחיד שלי כאן זה אם להשאיר לחברות הביטוח להילחם ביניהן או להסתכן בזה שתהיה לי תביעה אחת בפוליסיה כי מי יודע אם תהיה שניה, במיוחד עכשיו שחורף ואני נאלץ לנסוע המון. אם מתברר שאני לא האשם בתאונה האם זה עדיין נחשב לי לתביעה ? חוץ מזה, נראה לי מוגזם בטירוף 1300 שקל על דבר כזה ויש לי תחושה שמורחים אותי. זו אמנם אוקטביה משנתונים חדשים אבל עדיין, סה"כ שריטה בטמבון. אצלי נשבר פס איתות שהחלפתי בעצמי - וזהו, אין אפילו שריטה על הטמבון. אני גם לא חושב שאני אוטומטית אשם כי צד ג לא הדליק אורות ונסע במהירות מעל למותרת - עובדה שהרכב שלו נעצר במרחק מעל 100 מטר מהצומת(מתועד).
-
שלום. במידה ותחליטו להגיב, אנא תקראו עד הסוף ותנסו להיות פרגמטיים. לפני כשבועיים, כשהתחילו הגשמים, נקלעתי למצב שבו התנגשתי קלות עם רכב אחר. אני השתלבתי בתנועה משמאל בצומת T לכביש אחר. שני הכבישים מוגבלים ל30 קמ"ש ואני נהגתי על לא יותר מ20 קמ"ש. הצומת נראתה פנויה אבל כשנכנסתי ראיתי אורות של פנסים אחורים של רכב אחר ושמעתי בום, בלמתי מייד ואז ראיתי שיוצא מתוך האזור החשוך בצומת רכב אחר שעצר במרחק רב מהצומת(לפחות 100 מטר). לרכב האחר נגרמה שריטה בטמבון ואצלי נשבר פנס איתות ללא פגיעות פח או טמבון. החלפתי פרטים עם הנהג ושאלתי על אופציה להסתדר בנינו (ביקשתי שהנהג יקח יישלח הצעת מחיר ממוסך) - חשבתי שזה יעלה בטח כמה מאות שקלים וחבל להפעיל סתם את הביטוח. ההצעה שהנהג שלח עולה על ההשתתפות העצמית, מה שנורא תמוהה בעיני לנוכח הפגיעה המינורית. מעולם לא הודיתי באשמה על התאונה כי הטענה שלי היא שהרכב האחר נהג ללא אורות ובמהירות שעולה על המהירות המותרת. הנהג האחר האשים אותי אוטומטית בגלל שהשתלבתי בכביש. השאלות שלי הן אלו: 1. האם אני באמת אשם אוטומטית רק בגלל שאני זה שהשתלב בתנועה? אם יש לי צילום של הרכב האחר נוסע בלי אורות האם זו לא אשמתו ? לגבי המהירות אין לי מדידה אבל אפשר להראות בחישוב לפי זמן ומרחק. 2. איך אני יודע שההצעת מחיר שהנהג האחר הביא היא הוגנת ובלי "רווח עצמי", האם במקרה של הסדר כזה אין לי זכות לבחור את המוסך בעצמי? תודה מראש לעונים.
-
שוטרים בשיחים עם מצלמות ניידות. מה זה?
timtim87 פרסם הודעה בנושא של timtim87 בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
מדוייק. בכל מקרה, אחרי התגובות כאן, אני נוטה להאמין שזה היה DSLR כי אחרת השוטר אמור לרדוף אחרייך כי אין לו הוכחת תמונה - אלא אם כן המצלמות שודרגו לכאלו שגם מצלמות. חוץ מזה שנסעתי בנתיב השמאלי וראיתי את הבחור בשיחים לוחץ על כפתור של משהו שנראה מאד דומה למצלמה. מצד שני, זה מקום עם הגבלה של 40 קמ"ש שכולם בו נוסעים 50+ קמ"ש אז זה די אידיאלי למכמונת מהירות. ימים יגידו. -
שוטרים בשיחים עם מצלמות ניידות. מה זה?
timtim87 פרסם הודעה בנושא של timtim87 בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
תודה פבל. מה שניסיתי לומר זה, שלדעתי בלבד, יש הגברה של האכיפה. וכן אתה צודק זה היה נראה יותר כמו בתמונה מאשר אקדח ממל"ז. תודה על תגובתך. -
שוטרים בשיחים עם מצלמות ניידות. מה זה?
timtim87 פרסם הודעה בנושא של timtim87 בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
כן, ראיתי כאלה בדרך לצפון כשרק התחילו לשים. אז לא היה לי מושג אבל המוט הכתום היה ברור. -
שוטרים בשיחים עם מצלמות ניידות. מה זה?
timtim87 פרסם הודעה בנושא של timtim87 בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
את זה בהחלט לא ידעתי. בעצם הממל"ז לא מסוגל לצלם ובגלל זה השוטר רודף...די תמוהה שעם כל הטכנולוגיה כיום אין מכשיר נייד שגם מצלם - אני מניח שזה עניין של הוכחת אמינות. הבחור שראיתי בשיחים החזיק משהו שנראה הרבה יותר דומה למצלמה ונראה היה שהוא לוחץ על כפתור שבצידה כדי לצלם. לא מאמין שהם פשוט אורבים לנהגים פתיים כדי להראות שימוש בטלפון. אגב מה שראיתי בעיר היה דווקא דומה יותר לאקדח. לעומת זאת, הסמוי ליד יבנה בהחלט החזיק משהו שדמה יותר למצלמה. -
שוטרים בשיחים עם מצלמות ניידות. מה זה?
timtim87 פרסם הודעה בנושא של timtim87 בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
כנראה שזה ממל"ז אבל אם אכן מדובר בממל"ז, זה לא אומר שהשוטר צריך לעצור אותך ולתת דוח במקום ? והאם ממל"ז יכול להיות מסוג כזה שלא מחובר לניידת ? -
שוטרים בשיחים עם מצלמות ניידות. מה זה?
timtim87 פרסם הודעה בנושא של timtim87 בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
לאחרונה זה מחודש מרץ. משהו קורה זה בטוח כי יש הרבה יותר ניידות בכבישים שעושות "השלמת הכנסה" לתקופה שבה היו מעט מאד רכבים על הכביש ולא היה למי לתת קנסות. ידוע לי על 3 א. ביקשתי להתמקד במצלמות ניידות. המצלמות לא נראות כמו מצלמות האכיפה הטקטיות (כדור שחור על מקל כתום). אלו מצלמות ידניות ששוטרים מחזיקים ומתחבאים איתן- ראיתי כמה כאלה בעיר ופעם אחת על כביש מהיר. צילם אותי מהחזית מישהו עם חולצה קצרה של שוטר בלי מדים שהיה בשיחים ואחרי כמאתיים מטר משם עמדה סמוייה. בדרך לממ"ג שורק איפה שיש הגבלה בפנייה על 40 קמש וכולם נוסעים שם כמעט 20 קמש יותר. בכל מקרה, אני מקפיד לא לגעת בטלפון בנהיגה אז פחות מטריד אותי אכיפה על טלפונים וממה שאני יודע היא מבוצעת או ע"י מצלמות גוף או ע"י מצלמות טקטיות (כדור שחור על עמוד כתום). השאלה הייתה למעשה אם מישהו מכיר אכיפה על מהירות באמצעות מצלמות ניידות שלא מחוברות לניידת משטרה. תודה מראש לעונים. -
שוטרים בשיחים עם מצלמות ניידות. מה זה?
timtim87 פרסם הודעה בנושא של timtim87 בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
אגב, פעם אמרו לי שהשוטר אמור לרדוף אחרייך ולתת לך דוח במקום. הם נותנים דוחות ממצלמות ניידות גם בלי לעצור את הנהג בצד? עוד משהו מוזר, במצלמות האלו הם משתמשים כשכיוון הנסיעה הוא כלפיהן ולא הלאה מהן. זה משהו חדש או שתמיד היה כך? -
רכב ללא טסט וללא ביטוח
timtim87 פרסם הודעה בנושא של timtim87 בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
תודה ! זה משהו שלא ידעתי. איך מוציאים אישור תנועה ליום הטסט ? -
רכב ללא טסט וללא ביטוח
timtim87 פרסם הודעה בנושא של timtim87 בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
הי. תודה על ההתייחסות. לפי הסוכנות שלי לא. האם יש צורך לפנות לפול ? או פשוט לבדוק עם סוכנות אחרת ? -
רכב ללא טסט וללא ביטוח
timtim87 פרסם הודעה בנושא של timtim87 בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
elecrtro78 הנכבד, תודה לך על תגובתך. הבעיה היא שלא ניתן לבטח רכב ללא טסט ולא ניתן להעביר טסט ללא ביטוח חובה. הסיבה שבכלל העליתי שאלה זו היא שהמוכר טוען שאין זו בעיה וניתן לחדש את הטסט במשרד הרישוי ולאחר מכן לעשות ביטוח - אלא מה, שאפילו אם אשלם את האיגרת, עלי לעבור טסט ולשם כך יש צורך בביטוח חובה שלשמו יש צורך בטסט שלשמו יש צורך בביטוח חובה וכך הלולאה חוזרת על עצמה ונדמה שהמחוקק הישראלי לא פיספס הזדמנות לחקיקה רשלנית. השאלה שלי היא בעצם האם מישהו יודע איך לשבור את הלולאה... ctrl c לא עובד ...כנראה שזו אינה שפת מטלב -
שלום לכם חברי הפורום היקרים מצאתי גרוטאה יפת תואר (שרייד 91) וליבי יוצא אליה. דא עקא - היא אינה מבוטחת וגם חסרת טסט (ונראה לי שגם מעולם לא חוסנה נגד כלבת...). הטסט נגמר כבר מעל לשלושה חודשים וביטוח החובה בוטל גם הוא. האם נגזר דינה של גרוטאה חביבה זו להימכר לפירוק או שיש דרך חוקית להשמיש אותה כרכב עבורי ? רוב תודות לכל העונים(פרט למתחכמים).
-
שלום אבקשכם לספק המלצות/הצעות זולות לביטוח חובה + צד ג'. אפשר גם הודעות בפרטי. תודה מראש
-
יש בשפע. סיני וקוריאני שהם לא איכותיים. יש יפניים מקוריים,חוץ מציריות - עולה המון. בזמנו קלאץ' קוריאני עלה לי 400 שח רק הקיט. תחזוקה לא זולה במיוחד אבל הרבה דברים אפשר לעשות לבד ואז משתלם. בכל מקרה, תוודא שלא הזניחו אותו לפני מכירה. אם לתחזק אותו טיפולים בסיסיים האוטו עובר את ה300k... לא הרבה מעבר. תאוצה לא רעה. התנהגות כביש מינימלית. נוחות נסיעה אפסית. בעיות זקנה בעיקר מרימי שמשות. סה"כ עלות תועלת טובה למי שמחפש רכב פשוט. בתור מישהו שגם מחפש כזה - לא תמצא ידני במצב טוב.
-
מודל 2000 אוטומטי של פיזו 306 מישהו מכיר /ממליץ ? ההפך? איך זמינות חלקי החילוף שלו ? יש משהו דומה ליונדאי שופ עבור פיזו ?
-
אתה יכול לתת לי וידאו הדרכה לקוואליר 96 ? אני אפילו לא מוצא את המיכל של הנוזל גיר. למעשה, אני אפילו לא מוצא את הכבל של הגז ...
-
קנה מולטימטר - שימושי להחזיק בבית ועולה משהו כמו 50 שקל הפשוטים יותר. כוון אותו למדידת מתח DC וחבר אותו למצבר, אם התוצאה נמוכה משמעותית מ12V (בסביבות ה10 ומטה) - זמן להחליף מצבר. שאלת איך יכול להיות שאין טעינה - יכול להיות, אם האלטרנטור התקלקל. אבל אם יש לך מתח כלשהו שנשאר קבוע אחרי נסיעה, עדיין הממיר שמספק מתח לאורות ורדיו מצליח להמיר למתח הדרוש.ההצתה מבוססת על ממיר מתח שמעלה אותו מ12 לסביבות ה20000 וולט(תלוי ברכב,בפלאגים, בסלילים וכו) שזה המתח שדרוש לפריצה-ניצוץ. כשמתח המצבר נמוך מסף מסויים, הממיר לא יכול להרים את המתח למתח פריצה הנחוץ. העניין כאן למעשה זה ההספק שהמצבר יכול לספק וכמות האנרגיה שהוא יכול לאגור. עם הזמן, הכמות הזאת יורדת בגלל בלאי של המצבר.
-
וזה מה שמייצג את כל הרע במדינה הזאת. תאכלס אפשר במשרד הרישוי אבל אין מצב שאני קונה ממישהו שאפילו לא השקיע טסט על רכב ואם תעשו כמוני - אולי נזכה למדינה עם אנשים קצת פחות רמאים. - לפני שתתחילו לקפוץ והמנהלים יישלחו לי הודעות ויצמידו לי נקודות. הדברים שלי מבוססים. ראו את הקישור למשרד הרישוי: http://oldgov.gov.il/firstgov/TopNav/Situations/SPopulationsGuides/SDrivingCar/SDCCarLicense/SDCCOwnership/
-
שברולט קאווליר 1996 , מנוע נחנק ב 4000 סל"ד
timtim87 פרסם הודעה בנושא של timtim87 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
חיים היקר,טוב לראות שאתה עדיין כאן. אם אתה אומר כך כנראה שזה נכון. תודה.
