timtim87
-
הודעות
139 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי timtim87
-
דוח מצולם בלבד ? מבקש חוות דעת
timtim87 פרסם הודעה בנושא של timtim87 בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
מאד רציתי לעצור אבל לא היו שוליים. -
שלום. נסעתי היום, היה חם ואני לא מכוון אליי אץ המזגח כי אני לא רוצה להצטנן. כך קרה, שנעצמו לי העיניים כמה פעמים תוך כדי נסיעה. נסעתי על 70 או פחות - כנראה לאט מדי. באחת הפעמים, הקצתי לגלות שוטר על אופנוע מאחורי. הוא פשוט נשאר באותה מהירות מאחורי. עד שהגענו לפנייה לכביש 5 והוא עקף אותי ובערך הכפיל את מהירותו. האם זה בגלל שהוא צילם אותי עם מצלמת גוף ? איך אני יכול לדעת ?
-
התנהלות בפגיעה ברכב חונה
timtim87 פרסם הודעה בנושא של timtim87 בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
ואם אין לי דרכון ואני לא רוצה להשאיר כרטיס אשראי באתר ממשלתי (ש"מעולם לא נפרץ")? מה הכוונה בלהבטיח דברים שהוא לא יכול לקיים? מה למשל ? -
התנהלות בפגיעה ברכב חונה
timtim87 פרסם הודעה בנושא של timtim87 בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
עדכון: עברתי ליד המשאית (המקום קרוב לבית שלי) אתמול וראיתי שהפתק נעלם היום, עברתי שוב והמשאית לא הייתה שם אבל אף אחד לא התקשר אליי . מה עושים ? להתקשר למשטרה שוב ? -
שלום. פגעתי ברברס בפגוש של משאית בחנייה (קורה, לצערי). השארתי לו פתק שבו רשום: תתקשר בבקשה והמספר שלי. התקשרתי גם למשטרה בשביל לדווח ומסרתי את המספר הרכב הנפגע וביקשתי את מספר הטלפון של הנהג אבל המוקדנית אמרה שאסור לה למסור. האם זה מספיק בהתנהלות מצידי? אגב, עברתי במגרש שוב וראיתי שהפתק שהשארתי על השמשה נעלם אבל אף אחד לא התקשר אליי. תודה לעונים וחג שמח לכולם.
-
וזה קורה גם ברכבים תקינים ?
-
כן זה מהאגזוז ומגיני החום. זה תקין ? ודברים מתרחבים בחום... לא מתכווצים... לא ? אם ככה למה לא שומעים את זה במנוע עובד?
-
שלום. ראיתי היום רכב שאני מעוניין בו ושמתי לב שכשמכבים את המנוע, כל עוד הוא נשאר יחסית לם יש ממנו תיקתוק. דומה מאד לתקתוק שיש מהגרוטאה הנוכחית שלי אלא שהרכב הזה הוא מיצובישי משנת 2014 ושלי היא משנת 98. זה דבר תקין התיקתוקים כשמכבים ? ממה זה נובע? מישהו יודע ?
-
הכל נכון , גם התפתיתי לעשות פלאש לשמן מנוע עם חומר ששמו לא זכור לי. טבעות גמורות, אטם סעפת גמור, לאגרים ... אבל זה הסוף של כל רכב גם ככה. שום דבר לא מחזיק לנצח, כולל קורולות.
-
כן. אתה צודק.אני גם לא מאמין בזה. פשוט הרכב משנת 98 ואני בצומת הדרכים שבו לא בטוח אם להשקיע ברכב האהוב או פשוט להחליף אותו. בלהחליף אותו , אני לא מתכוון לדחוף אותו לאף אחד במחיר מוגזם כמו שכולם עושים ביד 2 עם קורולות. אלא למסור אותו לפירוק ואיכשהו זה קשה לי סנטימנטלית. - שכחתי לציין שהוא כבר עם 330000 ק"מ ואני די בטוח שהמנוע בסוף הדרך. אני אתן חיזוק לברגים של הראש בתור התחלה ואבצע שטיפת רדיאטור. נראה איך זה ישפיע. אולי היא תחיה עוד קצת.
-
נכון, התכוונתי לאטם מכסה שסתומים. -סליחה. אני כנראה אפרק את המכסה שסתומים ואחזק את הברגים של הראש ואז אנסה חומר דרך הרדיאטור. תודה לכולם
-
מתנצל על התגובה המאוחרת. זה אכן אטם ראש. להחליף כזה בהכרח כרוך בהחלפת ראש מנוע ?
-
שכחתי לציין: אין עשן מהפרונט. עשן מהמפלט כשגשום - יותר מרכב רגיל אבל תמיד היה ככה. יש איבוד של שמן מנוע - במידה שנורמלית לרכב משנתון זה(כל 5000 ק"מ אני מוסיף חצי קרטר). יש איבוד מועט של נוזל קירור. אני יודע שבקורולות מהשנים האלו יש קולר שמן מנוע אבל די בטוח שהוא פשוט נמצא בחזית, מתחת לרדיאטור ואין החלפת חום עם הרדיאטור. לא סביר שמדובר בקולר שמן גיר- אין בכלל איבוד של נוזל שמן הגיר וכמות ה"טחינה" די רצינית.
-
שלום לכולם. יש לי קורלוה 98 כ3 שנים. קיבלתי אותה במצב די גרוע והחלפתי אטם ראש מנוע ועשיתי הרבה טיפולים. אני מחליף את נוזל הרדיאטור בעצמי כל חצי שנה. בפעם האחרונה שפתחתי, ראיתי סימנים של "טחינה" בנוזל הקירור וממה שאני יודע, זה קורה כראש המנוע נסדק ויש נזילה של שמן למים. החלפתי בצורה יסודית את נוזל הקירור(שיוצא חום ומעורפל בכל פעם) כבר פעמיים ושטפתי את הרדיאטור עם מים רגילים בכל פעם לפני שהוספתי נוזל קירור ירוק. עדיין, גם במיכל התוספים וגם ברדיאטור עצמו יש המון "טחינה" - מעיין בוצה לבנה/אפורה ושמנונית. אני לא מרגיש ירידה בתאוצה/ זריזות של הרכב, מד הטמפרטורה מורה תמיד על החצי או קצת פחות. האם זה סימן מובהק לראש מנוע? או שזה יכול להיות קולר או משהו אחר? למי כדאי לפנות לבדיקה באזור המרכז? (המכונאי שלי אומר לי להחליף את הרכב - אבל אני מאד לא רוצה לעשות את זה בעיקר מסיבות סנטימנטליות).
-
באמת חברות ליסניג גדולות הן לא נוכלות ? אני זוכר שדוד שלי עבד באחת כזאת והם מכרו 626 שקיבלו בטרייד עם ראש מנוע דפוק ב9000 ש"ח. אם אתה סבור אחרת, איזו מהן הכי נורמלית ?
-
שלום לכולם. אני מחפש רכב כבר זמן מה ונתקלתי בהרבה פעמים במוכרים שהרישוי של הרכב לא על שמם. אני לא ממש יודע איך להתנהל עם זה. זה חוקי? הם מסתירים משהו? ניתן בכלל להעביר ככה בעלות ? תודה לעונים.
-
תודה על הייעוץ חברים. למזלי, הקשבתי לכם ולקחתי את הרכב לבדיקה במכון. הבן אדם דרש מחירון על רכב שעבר תאונה מאחורה(הסגיר בגילוי נאות) - דופן מולחמת, עבר תאונה מקדימה(שהוא טוען שלא ידע), צבע מתקלף ושריטות על כל הרכב. הטעות הגדולה שלי הייתה שהלכתי לראות את הרכב בפעם הראשונה בלילה. לקחתי סיבוב וכבר רציתי לקנות בלי בדיקה ולמזלי התייעצתי איתכם. סיכום: 500 שקל לפח עדיף על 30000 שקל לפח.
-
איך בודקים שיעבודים? בדואר? בנתיים רק התרשמתי ממנו - בדקתי מה שידעתי בעצמי ונהגתי עליו והאמת ... אהבתי. לגבי בדיקה, הוא אמר שהוא ממליץ על מכון מסויים. לא נראה כמו נורת אזהרה - כמה אמורה לעלות בדיקת קניה ? הציוד שהוא צריך לפרק זה כיסאות של ילדים במושבים האחוריים. סביר ?
-
asix הזכרת נורות אדומות , אם המוכר אומר שהוא לא יכול בו במקום למכור את הרכב אלא צריך יום-יומיים להוציא את הדברים. נורה אדומה או לא ? asix הזכרת נורות אדומות , אם המוכר אומר שהוא לא יכול בו במקום למכור את הרכב אלא צריך יום-יומיים להוציא את הדברים. נורה אדומה או לא ?
-
יש בזה משהו. אני חושב שרוב הנוכלים מפעילים מעין היפנוזה שגורמת לאנשים להתעלם מהמובן מאליו. איך מוכיחים שלא קיבלת בתמורה דבר? זיכרון דברים שווה משהו? אם חותמים לפני תשלום על זיכרון דברים זה תקף בבית משפט?
-
אוקי. מה הם השלבים הנכונים? אני לא סרקסטי, זאת שאלה כנה. נ.ב - הלוואי והייתי צריך להתנהל מול מכונות (כל כך הרבה יותר פשוט). 😏
-
רעיון טוב. הבנקים פשוט לא כל כך נגישים בתקופה הזאת.
-
היי. לא יודע מה זה העברת זהב. בפועל כשאני מעביר מהבנק שלי לבנק אחר באפליקציה, רואים את זה באותו רגע בבנק האחר. לפחות אצלי, לא ניתן לבטל את ההעברה אחרי שבוצעה. - בגלל זה אני שואל. בפועל אחרי שהעברתי לו את הכסף, אני לגמרי תלוי בו שימשיך כפי שסיכמנו ואני מזמן לא בוטח באנשים - בטח שלא בישראלים.
-
שלום לקוראים. עד כה לא ייצא לי לקנות רכב בהעברה בנקאית. אני תוהה איך להתנהל מול המוכר מבחינת: מתי אני מבצע את ההעברה? ביאור: ברור שהוא לא רוצה לבצע העברת בעלות בדואר עד שהוא לא קיבל את הכסף. מצד שני, אני לא רוצה לשלם עד שלא קיבלתי את הרכב. אז מה ההתנהלות הנכונה במקרה כזה? אשמח שתרשמו כל דבר רלוונטי אחר שאני צריך לדעת בנושא. שבת נעימה.
