Jump to content

Shay Shd Dave

  • הודעות

    732
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Shay Shd Dave

  1. אם האטראז' הייתה במחיר יותר ריאלי (חדשה מכלמוביל עולה איזה 90,000) היה לה יותר פוטנציאל אפילו שהיא לא הכי יציבה שיש על הכביש אבל רכב לדעתי מאוד לא יציב גם לנהוג בו וגם לשבת בו למפקד שלי בצבא הייתה כזאת פשוט זוועה אבל מאוד מאוד חסכונית זה היתרון היחיד המאוד משמעותי שלה Sent from my Mi A1 using Tapatalk
  2. מה אמין באטראז' ? Sent from my Mi A1 using Tapatalk
  3. מזגן רגיל הכוונה מכני אין מסך יש חוגות פשוטות, ובקרת אקלים מפוצלת זה שהנהג והנוסע יכולים להגדיר כל אחד בנפרד טמפ' אחרת המזגן מאחורה זה פתחים והוא לא עם בקרת אקלים זאת אומרת לא ניתן לשלוט בנפרד על הטמפ במושבים האחוריים Sent from my Mi A1 using Tapatalk
  4. אני חושב שבגלל שהאטראז' ברובה הגדול הולכת לליסינג וצהל השוק הכי גדול שלה היא נמכרת קצת יותר מטולדו שגם פחות מוכרת שזה די מצחיק שהאחותה התאומה בראש הרשימה Sent from my Mi A1 using Tapatalk
  5. בדגם הבסיס urban יש אז לכל הגרסאות אמור להיות אם בגרסת בסיס יש, לדעתי זה סטנדרטי בדגם Sent from my Mi A1 using Tapatalk
  6. מסכים הוא "נסחב" בפניות אתה מרגיש כאילו כל האוטו יתפרק עוד רגע Sent from my Mi A1 using Tapatalk
  7. ספר לי על זה לקצין שלי היה כזאתי חרא של אוטו אבל חסכונית מאוד Sent from my Mi A1 using Tapatalk
  8. לי היה ממש צפוף מאחורה (1.65) Sent from my Mi A1 using Tapatalk
  9. מאזדה 5 די צפופה בשורה השלישית וגם מאוד צמאה Sent from my Mi A1 using Tapatalk
  10. ביחידה שלי רס"ב (טוב הוא ימחניק וכו ויש לו קנגו צמודה) לאלמ פורטה דיזל וראיתי גם וורסו בודדת כל השאר כבר החליפו לקארנס וג'מפי בודדת Sent from my Mi A1 using Tapatalk
  11. תקנו אם אני טועה אלופי פיקודים מקבלים לנד קרוזר למשל אלוף פיקוד העורף Sent from my Mi A1 using Tapatalk
  12. נגדים מדרגת רס"ב ומעלה מקבלים קנגו/מיני 1300 (פיקנטו,מיקרה,i10) רנגים לדעתי אטארז' Sent from my Mi A1 using Tapatalk
  13. מבחינת אבזור המצב די טוב ביחס למחיר שלה בקרת שיוט הנעה וכניסה ללא מפתח תא מטען סביר פלוס פלוס בגודל אבל די צפוף מאחורה רועשת מאוד כמו לשבת מול מכונת כביסה אבל מאוד מאוד חסכונית וזה די יתרון גדול במיוחד בצהל אבל להפתעתי הi25 יותר מרווחת ממנה וגם יותר נוחה Sent from my Mi A1 using Tapatalk
  14. ביחידה שלי הסאל שלי עד החוזה עם האוויס היה עם i25 והחליף לאיוניק וממש לאחרונה אחד מהרבי סרנים העיף את האטראז' לi25 של שלמה בטענה שהקמ של האטראז' היה גבוה (שירות אצל קצין רכב תורם לא מעט) Sent from my Mi A1 using Tapatalk
  15. בדיזל הdsg6 עם שישה הילוכים יותר אמין הוא מגיע עם מצמד רטוב ולא יבש כמו ב7 המדובר כבעייתי Sent from my Mi A1 using Tapatalk
  16. לרנגים יתנו דאצ'יה או גם לרסנים? Sent from my Mi A1 using Tapatalk
  17. אילו מנועים היו באקזמפלרים שהציעו לך? Sent from my Mi A1 using Tapatalk
  18. יכול שזה מופרך אבל יצא לי לראות רסנים עם פיקנטו קצת מוזר לדעתי Sent from my Mi A1 using Tapatalk
  19. פורטה דיזל הם לאלופי משנה איוניק לסגני אלופים ובהחלט יש ירידה בכמות של האטראז'ים נשארו רק בודדים מ2016 לדעתי החוזה כבר עומד להיגמר Sent from my Mi A1 using Tapatalk
  20. האטראז' חסכונית אבל מבחינת נוחות לא ממש המרווח במושב האחורי לא ואוו (1.60) והיה לי קצת צפוף בנוסף היא נזרקת בפניות ונורא כבדה בנוסף השילוב בין המנוע הפיצי שעבר בתורשה מהספייס סטאר בתכלס היא ספייס סטאר עם באגז' יוצר חוויה רועשת מאוד ולא נעימה הטולדו בחירה טובה אבל כמובן לבדוק מתי עבר החלפת מצמדים Sent from my Mi A1 using Tapatalk
  21. לדעתי הוא נתקע ולא ממשיך אין לו לאן יכול להיות שהוא מתאפס ממה שיצא לי לראות יש טויוטה טונדרה בארצות הברית שגם הגיע למצב דומה והק"מ נעצר Sent from my Mi A1 using Tapatalk
  22. יש הרבה רכבים חומים יחידתיים עם מספר "אזרחי" צהוב נגיד קנגוים וגמפי איך במקרה כזה מזהים אותם? יצא לי להיתקל בהרבה פיקטנו ומיקרה בזמן האחרון יש הרבה i10 מושכרות עם האיתוראן המלשינון Sent from my Mi A1 using Tapatalk
  23. ב1.0 ליטר גם יש בעיות? אני גם בתכנון לקנות קליאו 2015 Sent from my Mi A1 using Tapatalk
  24. אני אישית חושב שזה פח אשפה בדיוק כמו אטארז' רק רעש של מכונת כביסה Sent from my Mi A1 using Tapatalk
  25. ספייס סטאר נסענו עליה היא עושה יותר רעש מאשר נוסעת לי אישית היא הייתה ממש צפופה למצוא תנוחת ישיבה גם כנהג וגם כנוסע ואני 1.60 Sent from my Mi A1 using Tapatalk
×
×
  • תוכן חדש...