Jump to content

mohadib

  • הודעות

    340
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי mohadib

  1. אז כך אני אישית יש לי כרגע את המגבר של הייפוניקס 1201D ואישית לא מרוצה ממנו הוא עובד בסדר ונותן כוח אבל יחסית למגבר הקודם שהיה לי שזה JL AUDIO 500/1 ההבדל עצום אם באיכות או בכוח ה JL מוצהר כ 500 RMS בהתנגדויות מ 1.5-4 אום בפועל המגבר מוציא קרוב ל 700-800RMS אני ממליץ על ה JL AUDIO שהמחיר שלו חדש זה 3900 אבל ראיתי בפורום שיש אנשים שרוצים למכור את שלהם במחיר של 2400 מאוד מומלץ ואני מאמים שאם הסאבים שלך יורדים ל 1 אום אז יש אפשרות לגשר אותם שיעבדו ב 4 אום והמגבר ירים אותם וינצל אותם עד הסוף
  2. עקרונית הקומפוננט בסדר המגבר הספיציפי הזה לא שווה כדאי ה JBL 75.4 לגבי סאב לך על ה קיקר קומפ VR 400RMS יותר מדויק ויותר חזק מהפיוניר שנותן עד 350 RMS
  3. זו בעיה ידועה בפיוניר יש חגורה שנעשית רופפת צריך להחליף המחיר נע בין 50 ל 100 ש"ח
  4. אם אתה שואל את דעתי - לא הייתי נועל את הסאב הייתי מתקין מנעול לבגאג' שנפתח רק מהשלט של האזעקה הכי בטוח - הכי טוב אם תנעל את הסאב עם שרשרת ולא יצליחו להוציא אותו סביר להניח שיקרעו לך אותו לגזרים וגם זה חבל
  5. דבר ראשון תחליף את ה RCA ימין ושמאל ותבדוק אם הרעש מחליף צד - כבל RCA תקול תחליף במגבר את החיבור לרמקולים גם ימין\שמאל ותבדוק אם הרעש עובר צד - בעיה במגבר אם אחרי החלפת חיבור רמקולים במגבר הרעש עדיין באותו צד זה יכול להיות אחד מבין שני דברים 1 - רמקול לא תקין 2 - כבל לא תקין בשביל לדעת בדיוק איזה תקול תפרק את הרמקול ותחבר אותו לאותה יציאה אבל עם כבל אחר מקווה שעזרתי
  6. שלום רב HPF זה אומר חיתוך לתדרים גבוהים - מיד-באס FAD - זה ה FADER יענו אתה מכוון את יחס הניגון בין אחוריים לקדמיים SLA - התפקיד שלו להגביר את היציאות מגבר יענו אם תגדיר אותו ל +4 המגברים יקבלו יותר כח וההפך עכשיו יש עוד כמה הגדרות שאתר נכנס אליהם אם לוחצים לחיצה ארוכה על כפתור ה F יש אופציה לבחור איך היציאה האחורית תתפקד - הכל /NON FADE מה שזה אומר זה כך אם אתה בוחר הכל אז היציאה האחורית REAR תנגן רגיל יענו רמקולים רגילים אם אתה בוחר NON FADING אז היציאת מגבר האחורית אמורה להוציא רק תדרים נמוכים יענו לסאב וופר יש עוד כמה הגדרות של תדרים באותו מקום שמשנים את הצליל ממש פשוט תעלה ווליום ותשנה הגדרות ותראה איך זה נשמע מקווה שעזרתי
  7. עדיף בגישור לקרוס של הקומפוננט ככה הם יקבלו גם יותר כח וגם יהיה חיתוך מדויק
  8. גם מגבר של 1500 ב 1 אום יספיק לך של HIFONICS למשל למרות שההמלצה החמה שלי היא ל JL 500.1 שמוציא בפועל בסביבות ה 700 - 800 RMS
  9. mohadib

    סאב אודיובאן

    up......
  10. מישהוא יודע נפח תיבה לסאב הזה?
  11. תודה רבה אנשים עזרתם מאוד בקשר לקישור ש STARLET16V הביא לגבי 2212 זה לא אותו סאב אני מדבר על ה RFR2212 ולא RFD2212
  12. שלום רב קניתי היום סאב יד שניה של רוקפורד הדגם הוא punch power rfr2212 ניסיתי למצוא לסאב חוברת בשביל לדעת את הנתונים שלו או של הארגז שלו אבל לא מצאתי אם מישהוא יוכל לעזור לי אני אשמח אני רוצה להתקין אותו בתיבה אטומה מה המידות של התיבה וכמה RMS הסאב הזה נותן תודה רבה
  13. תתחדש אחי אחלה ציוד
  14. אם אתה מחפש איכות עדיף HU של אלפיין היה לי פיוניר 7750 ואחרי שהחלפתי לאלפיין יש הבדל באיכות שאר הריכיבים נשמעים אחלה
  15. 12" 550RMS בשימוש חודשיים סאב מאוד איכותי כולל תיבה עם פורט נקנה ב 1600 ש"ח עם התיבה מוכר ב 800 ש"ח עקב מעבר ל L7 לפרטים נוספים נא לפנות ב ה"פ
  16. תבדוק אם מגיע מים לקומפוננט מאיזה שהוא מקום
  17. יש לי את אותה בעיה עם מגבר של HIFONICS יש לי עוד ציוד בבגאג' והוא לא נרטב נראה לי שזה קשור לסוג החומר של הגוף קירור של המגבר איזה מגבר יש לך ?
  18. לפי משוואה של חיבור נגדים צריך לחבר נגד של 4.666 אום ל מנת לייצב התנגדות ל 2 אום את הנגד יש לחבר צד אחד ל+ והשני ל-
  19. האם מדובר בדגם שכולל RDS??
  20. אם הקובץ היה MP3 ומשנים ל WAVE זה לא אמור לשנות את האיכות
  21. תתחדש גבר מערכת סוף
  22. מה זאת אומרת גישור ייתן 2 אום??. אם אתה מגשר שתי רמקולים אז ההתנגדות יורדת לתי אום אבל אם אתה מחבר רמקול אחד למגבר בגישור יענו המגבר הופך 2 יציאות אז זה 4 אום והספק יותר גבוה תלוי במגבר
  23. שלום רב יש לי כרגע סאב של L7 שמותקן בתיבה של 90 ליטר + וזה לפי המלצות יצרן הבאתי עוד L7 האם ניתן לחבר אותו ליד הסאב השני יענו כל אחד יקבל בסביבות ה 45 ליטר? התיבה פתוחה תודה מראש
  24. אם אתה מתקין רק את הרמקולים האלה הם אמורים להוציא צליל חזק והאיכות שלהם בינונית אם יש לך רמקולים מוגברים מאחורה אז אתה לא תרגיש בהם כל כך תגיד מה מחובר אצלך ברכב
×
×
  • תוכן חדש...