Jump to content

שמוליק ק

  • הודעות

    222
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי שמוליק ק

  1. הזמנתי לחברה סוכך לפנדה ישר מאיטליה מ EBAY ואני ממליץ, בכל מקרה תחפש את המידות המדויקות של הסוכך בחיפוש רגיל ותשווה מול הסוכך שמציעים לך של הקובו, יש סיכוי סביר שזה אותו הדבר אבל חייבים להשוות לפני הקנייה
  2. לא צריך לעקוף ולהגיע לצופר ישר מהמצבר, אפשר להגיע אליו גם ממערכות אחרות, למשל תאורה פנימית או מערכת אחרת, גש לעוד חשמלאי לקבל עוד רעיונות
  3. נסעתי על הרומסטר הידנית 100 אלף ק"מ ואני ממליץ על הרכב הזה מאוד הייטי נראית קטנה מדי והמחיר שלה גבוה במיוחד כי היא "ג'יפ", אבל בפועל זה עוד רכב שנראה כמו ולא הדבר האמיתי לשתי המכוניות מנוע 1.2 זהה ולפי הנסיון שלי חייבים לדאוג מפני נזילות שמן ולשים שמן איכותי
  4. חשבתי להתקדם מסיטרואן C3 פיקאסו דיזל ידני לסיטרואן קקטוס ידנית, בעדיפות לדיזל, אבל כנראה שאתפשר על בנזין מה דעתכם? האם מערכת המולטימדיה של סיטרואן היא מקור לצרות צרורות לאחר 6 שנים על הכביש ומול השמש שלנו? יש תקלות טיפוסיות לדגם הבנזין?
  5. שלום לכולם, יש לי סיטרואן C3 פיקאסו דיזל ידני וזה רכב מעולה: גם נוח גם מרווח, גם כמעט נטול תקלות וגם חסכוני אבל כמו כל דבר טוב יכול להיות שהגיע הזמן להתקדם, יש ירידה במפלס המים וכל 400 ק"מ אני מוסיף בערך 400 סמ"ק של נוזל קירור, בדיקת לחץ רגילה לא הראתה דבר וגם הקולר שמן לא נוזל (הוא נכנס לפעולה רק מעל לטמפ' מסוימת) מי שמע ומי יודע מה יכולה להיות הסיבה שאינה ראש מנוע? ומה פתאום שראש מנוע ייפרץ כך סתם לאחר 220 אלף ק"מ? מוזר מאוד
  6. מהניסיון שלי ניתן להשוות מספר יצרן במוסך שאתה עובד איתו, או באינטרנט אם מדובר באותו מספר היצרן זה בפועל אותו חלק
  7. הנה סרטון בנושא, מקווה שתצליח ללא בעיות
  8. כרגע הם מסתדרים עם פנדה חבוטה, כך שמהמקום הקיים אפשר רק לעלות
  9. אני עוזר לחברה מירושלים למצוא רכב משומש עד 25 אלף ש"ח, חסכוני וידני צריך רכב למשפחה קטנה כך שאלטו וסיטיגו למיניהן לא לעניין מה לדעתכם יהיה פתרון מוצלח יותר ואמין לנסועה שנתית של כ 30 אלף ק"מ? סיטרואן C3 דיזל רנו קליאו דור 4 יונדאי i20 פולסוואגן פולו
  10. יותר פרקטי נגד מוסלמים מתפרעים- אני לוקח קוראן ויש לי חזות מזרחית, ביחד אני חושש פחות ואני ממליץ לערבים הג'ינגים לקחת תנ"ך ולתרגל כמה מילים בעברית העיקר לצחוק חברים, נעבור את זה ונחזור לחיים נורמליים
  11. פירקתי מהרכב חלקים ונתתי לסוחר גרוטאות, אין לי את הפלסטיקה יותר... מעדכן שהמנוע והגיר למכירה החל מעכשיו
  12. שלום לכולם, מכיוון שלא מצאתי חומר ברשת החלטתי להעלות כאן את הנושא כדי שיהיה איזכור לכך בחיפושי הרשת ברכב שאצלי C3 פיקאסו דיזל ידני שנת 2014 היתה ירידה לא ברורה במפלס המים כבר כמה חודשים, יש הזעה קלה ברדיאטור והמוסכניק הקבוע טען שהיא נסתמה ואולי היא פורצת פעם בכמה זמן, מאז שהבנתי שיש תקרלה במערכת הקירור אני בודק מים לפני כל נסיעה לפני כשבוע גיליתי שהמים ירדו בצורה ניכרת, מילאתי ונסעתי למוסך סיטרואן כי המוסך הקבוע שלי היה עמוס, שם גילו נזילה מקולר שמן, והסבירו לי שהקולר מקבל מים רק כשטמפרטורת השמן עולה, ולכן המים ירדו לא באופן קבוע... עלות ההחלפה היא די גבוהה ומגיעה ל 1000 ש"ח לחלק הכולל גם את בית מסנן השמן (באופן מפתיע הקולר בלבד עולה יותר מאשר החלפת כל הבית שכולל גם את הקולר), ומעל 1000 ש"ח לעבודה וחומרים נוספים (מי קירור, שמן ועוד) קיבלתי הצעות משלושה מוסכים וכרגע הרכב בטיפול, אעדכן בנושא אם יהיה צורך בכל מקרה נראה שהקולר הוא נקודת תורפה בסיטרואן הזאת, מוסך אחד סיפר לי שהם החליפו שלושה קולרים בחודשים האחרונים, וזאת צריכה להיות תזכורת לכולנו להשתמש במי קירור מקוריים או כאלה שהיצרן מאשר, נסיעה בטוחה
  13. לדעתי אל תסמוך על כך שהטפטוף ישאר איטי, תלך כמה שיותר מהר לפירוקיה או תזמין מחו"ל עם משלוח מהיר
  14. מהניסיון שלי כן, יש מקרים בהם המערכת ההידראולית מתקלקלת הרבה לפני שהקלאץ' נגמר, אבל גם יכול להיות שהתרגלת להפעלה קלה יותר של הדוושה, ואז זה נראה לך קשה כמו פעם אני כותב את זה כי זה קרה לי
  15. אני ממליץ על מבדק בהרצליה, זה די קרוב לגלילות
  16. הכל עניין של גישה, מהניסיון שלי עם סובארו אימפרזה 99' (החזקתי רכב כזה ל 400 אלף ק"מ) ומיצובישי לנסר 06' (קיבלתי מהעבודה רכב לא שמור לפני שנתיים ב 220 אלף ק"מ והוא נמכר ב 260 אלף ק"מ) המכוניות הנ"ל מחזיקות מעמד יפה מאוד בק"מ גבוה, ויש המון חלפים בשוק אז אם קונים רכב ישן שכמובן חסכו עליו במהלך השנים צריך לבוא בראש הנכון- יש להשקיע הרבה כדי לקבל הרבה
  17. בשביל 10-50 ק"מ ביום ותקציב נמוך הייתי הולך על רכב אמין וישן כמו מיצובישי לנסר/ סובארו אימפרזה/ הונדה סיוויק/ טויוטה קורונה/ מזדה 3 תקנה רכב ב 7000 ש"ח, תכניס למוסך ליישור קו של 5 אלף ש"ח ויש לך בובה של מכונית לכמה שנים קדימה
  18. אני ממליץ על הונדה ג'אז 2014, לא השנתון הכי גבוה אבל רכב קטן ומרווח ואמין עם צריכת דלק טובה ירידת הערך של הצרפתיות תפתיע אותך כשתרצה למכור עוד שנתיים
  19. מהניסיון שלי (במכוניות יפניות בעיקר) יש עדיפות למשופץ בגלל המחיר והאחריות מול חלק חדש (יקר באופן היסטרי) או מפירוק (אחריות מוגבלת אם בכלל) ואם התקציב דוחק אותך תקנה מפירוק, רוב מוחלט של הפעמים ששמתי חלפים מפירוק הם היו אמינים ומקוריים
  20. פעם החזקתי רכב מאותו דגם, הנה הרשימה שהכנתי בשבילי: שמן 10W40 או 10W30 כל 15 אלף שמן גיר SP3 כל 60 אלף טיימינג כל 90 אלף כולל סט מותחנים פילטר אויר כל 30 אלף פלגים כל 30 אלף נוזל קירור רגיל כל 60 אלף פילטר דלק כל 150 אלף
  21. לפי ההצעה, הקיט של הטיימינג הוא 780 ש"ח, והמשאבה בנפרד היא 630 ש"ח. כשחיפשתי באינטרנט קיט טיימינג לא ראיתי קיט לC3 דיזל שהוא כולל משאבה, והקיט עולה 700 ש"ח, יותר הגיוני שהמוסך לוקח 10% דמי תיווך ומכניס את המשאבה בתור חלק מהטיפול על דעתו. מצד שני בחו"ל מצאתי קיט טיימינג של בוש שכולל משאבת מים ב 400 ש"ח... אני מבולבל
  22. שלום, קיבלתי הצעת מחיר ממוסך מורשה (כן...) לטיפול טיימינג וההצעה כוללת משאבת מים, הרכב עבר רק 150 אלף ק"מ והוא משנת 2014 ולדעתי לא הוחלפה רצועה מעולם (קניתי לפני כשנה עם 120 אלף ק"מ). מדיונים בפורומים בארץ ובחו"ל לא קיבלתי תמונה ברורה מתי חובה להחליף רצועה ואני מניח שהגיע הזמן. מהניסיון שלי עם סובארו אין צורך אמיתי להחליף משאבת מים עד כיוון ה 350 אלף ק"מ, האם המוסך מנסה "לדחוף את האלמנט" או שהמשאבות של סיטרואן באמת עומדות בסטנדרט נמוך יותר?
  23. מצד היפניות אני ממליץ על הונדה ג'אז (מאוד מרווח בפנים באופן מפתיע) ניסאן נוט וטויוטה יאריס ומהצד האירופאי על סיטרואן C3 פיקסאו דיזל כל המכוניות מיוצרות שנים רבות ותוכל למצוא רכב בתקציב שלך
  24. פותח שרשור יקר, בעיקרון אם יש לך חשבונית על הטיפול ודיאגנוזה של התקלה אתה יכול לנסות להגיש תלונה על המוסך באיגוד המוסכים, זה לא עולה כסף- רק זמן וכאב ראש ויש סיכוי שתקבל פיצוי https://iga.org.il/מחלקת-פניות-הציבור
  25. בנזין, שברולט ספארק פשוטה
×
×
  • תוכן חדש...