פול_טריילר
-
הודעות
55 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי פול_טריילר
-
כבר יומים עם הA119 איכות צילום טובה. גם לכם שאתם על 1440P ו30FPS הוידאו לא חלק? שווה לעבור לאיכות עם 60FPS? בנוסף האם שאתם משאירים את האוטו בשמש אתם מורידים את המצלמה או שהחום לא יעשה לה נזק?
-
היי, איך יותר עדיף לחבר מצלמת רכב? אם אני משתמש במצת אני אצטרך גם להשתמש במפצל למקרה וארצה להטעין את הפלפאון. מצד שני אפשר להתלבש על פיוז קיים ברכב, הבעיה שאין לי את החלקים הדרושים ואת האמת שגם אין לי ממש ידע להתעסק עם זה. האם אתם חושבים ששווה לחבר את השקע ישירות לפיוז ?
-
הגיעה אלי הA119!! האם אפשר וכדאי לחבר את המצלמה לפיוזים של הרכב? במידה ולא מה עושים אם רוצים להטעין את הפלאפון במצת הרכב? הרי המצלמה כל הזמן צריכה להיות מחוברת לשם? האם אתם משתמשים במפצל?
-
אבקת חלבון זה לא אבקת קסם!!!!! המטרה של אבקת חלבון היא להשלים לך את מכסת החלבונים שהגוף שלך צריך לצרוך כדי "לגדול"... הדעה הרווחת היא שצריך בסביבות 2 גרם חלבון על כל ק"ג משקל שלך. אם אתה מצליח להגיע לכמות חלבון אין שום צורך לקחת אבקת חלבון, חבל על הכסף ויש שיגידו גם על הבריאות...
-
לפי הכותרת אפשר להבין שקראתי את הספר "אבא עשיר אבא עני". הספר מביא המון מוטיבציה אבל עדין לא ממש מסביר מה צריך לעשות ת'כלס כדי להפוך לעצמאי כלכלית. אני חייל בן 20 אין לי נכסים משלי ולא הרבה כסף. מה אני יכול לעשות כדי להתחיל "לשחק את המשחק של הכסף"? לקנות נכסים זה לא ריאלי בשבילי. התחלתי להתעניין בשוק ההון ובעיקר במניות, האמת היא שכמה שאני יותר קורא ולומד ככה אני רק יותר חושש מהנושא הזה... אשמח מאוד לקרוא את העצות והרעיונות שלכם בנושא. תודה!
-
חלום!!!!
-
קליאו רפאים. או, הסיפור הכי מוזר שהיה בקארספורום מאז המיקרוגל של האתיופים
פול_טריילר פרסם הודעה בנושא של Muzic4Ever בתוך רכב כללי
וואי ההוא עם המיקרוגל הרג אותי -
היי, המלצה למצלמה טובה עד 250-300 שקל?
-
ניתקלתי בסרטון הבא: אני לא יודע כמה ממכם שמעו על המכונית הזאת, אבל לפי הסרטון וחיפושים במרשתת המכונית עושה לי רושם טוב. לפי כתבה בווינט יש תכוננים להביאה לארצנו הקדושה, ומחירה , לפי ווינט " עשוי לעמוד על כ-140 אלף שקלים לכל היותר." המכונית עצמה, לפי הסרטון לא מוצלחת בארה"ב. האם יש לה סיכוי להצליח בארץ? הכתבה בווינט
-
למה המהירות באיילון בקטע שבין ראשון לחולון מוגבלת ל70 קמ"ש? אני מניח שכל האלף ואחת מצלמות שיש שם עם שילוט אכיפה מוגברת מיועדות לנתיב תחב"צ. אבל מה הסיבה שלא נותנים שם 100? הכביש מרובה נתיבים עם תשתית טובה.
-
אולי הוא עבריין תנועה אבל הוא יודע מה הוא עושה
-
האם נכון שבישראל נאמץ (סוף סוף) את התמרור מעוין צהוב-כביש ראשי?
פול_טריילר פרסם הודעה בנושא של רוכב_נוהג בתוך רכב כללי
התמרור הצהוב הוא בעצם הפוך על הפוך. אני חושב שהרבה יותר נח, ברור וחד משמעתי שיגידו לך מה אין לך בקום מה יש לך. במקום להגיד לך שיש לך זכות קדימה יותר נח להגיד אין לך זכות קדימה. בארץ המצב הפך לכך שאם אין לך תמרור עצור או תן זכות קדימה בעצם יש לך תמרור צהוב. אם היו שמים פה תמרור צהוב כל אחד שהיה מגיע לצומת היה ממשיך בלי להאט ולבדוק ולהכנס לצומת בעלא באב אללה -
קבלת רכב חדש עם מכה במכסה מנוע (סיאט לאון החדשה FR 1.4)
פול_טריילר פרסם הודעה בנושא של liranbeng בתוך רכב כללי
רכב חדש בלי ספק. תחכה עוד כמה חודשים, זה שווה את זה. אם אתה תיקח את הרכב הזה עם תיקון יהיה לך תמיד טעם מר של מה שקרה. -
קראתי את התגובה הזאת כמה וכמה פעמים, במשך יום שלם. הגעתי להחלטה שלמה עם עצמי. ביום ראשון על הבוקר אלך להפקיד את רשיון הנהיגה שלי במשרד הרישוי, מיד לאחר מכן אלך לתחנת המשטרה הקרובה ואדרוש שיכבלו אותי באיזיקים. לא מגיע לבבונים דיבלים כמוני להסתובב בעולם הנאור והמושלם הזה.
-
אשתף אתכם בסיטואציה שקרתה לי אתמול: אני נוסע בשמאלי בכביש 4 בשעות הערב, הכביש עמוס מאוד אבל התנועה בנתיב השמאלי מתקדמת במהירות של סביבות 30 קמ"ש. הנתיב הימני פקוק ובקושי זזים בו. נהג מהנתיב הימני מתחיל באיטיות להכנס לשמאלי, שאני מגיע אליו הוא כבר כמעט חצי בתוך הנתיב השמאלי. במקום לתת לו לעבור אני מחליט להמשיך לנסוע תוך כדי צפצוף וירידה לשוליים, אני די מניח שהוא נבהל כי בכל זאת אני מתקדם אליו יחסית מהר כשהרכב שלו כבר בזווית 45 מעלות לנתיב שלי. אחרי שהנהג השלים את המעבר הוא התחיל לסמן לי עם אורות גבוהים, לצפף ולהצמד אלי בכוונה למשך כמה דקות. כמובן שאני יודע שאני יוצא פה לא חכם וגם לא בטוח שצודק. חושבים עם עצמי בכביש 4 הפקוק, הגעתי למסקנה שאני לרוב נוטה להיות צודק ולא נדיב על הכביש מאשר להיות חכם. איזה סוג נהגים אתם חושבים שאתם?
-
מי אמר שדאציה לא רכב בטיחותי????
-
יש לי רכב עם גיר אוטומטי פלנטרי בלי טיפטרוניק ושאר הטכנולוגיות המתקדמות. יש לי בידית הילוכים 1,2,3 וD. אני נוהג הרבה להאט את הרכב על ידי הורדת הילוכים ל1,2 ו3 (מה שמתאים למהירות). המנוע כמובן מעלה סל"ד אבל לא בהגזמה והרכב מאט מה שמצריך ממני פחות לחיצה על דוושת הבלם. האם זה דבר נכון וחכם לעשות? או שמא אני סתם מסכן עם גיר אוטומט שרוצה לנהוג על ידני?
-
מאז שאני ילד קטן היתה לי התשוקה למנועים. מגיל 5 הייתי נשכב על הרצפה בבית עם מכוניות צעצוע קטנות ומשמיע רעש של מנועים שממנו ההורים שלי סבלו. אחרי זה, שהורידו לי את הגלגלי עזר מהאופניים הייתי רוכב בשכונה עם כוס חד פעמית בגלגלים ושקצת גדלתי עברתי לשחק בפליישטישן במשחקי מרוצים. אבל אומרים שההבדל בין ילדים למבוגרים הוא המחיר של הצעצועים שלהם... אחח כמה שזה נכון. והנה היום בגיל 20 אני מוצא את עצמי מסתכל בסרטונים ביוטיוב, נכנס לפורומים, קורא מגזינים ואז יורד לחניה ומסתכל על מנוע של אופל קורסה ומתאכזב. איפה אני באמת יכול לראות בעינים ולגעת ביידים, מבעד למסך ולעיתונים בכל מה שקשור לנושא המוטוריקה??
-
מזל שלא עשו את זה בארץ, כי זה ממש מביך.
-
מצב כלכלי וקניית רכב / או, הבן אדם עם חובות אבל יצא עכשיו מהסוכנות
פול_טריילר פרסם הודעה בנושא של פול_טריילר בתוך רכב כללי
זה שהמחירים פה של רכבים לעומת מדינות אחרות יקרות, לא אומר שצריך לקנות, נהפוך הוא, ככל שיש יותר ביקוש המחיר רק יעלה. -
לא פעם ראיתי,שמעתי או נתקלתי בהרבה מאוד אנשים שמצבם הכלכלי לא בשמיים ולא מזהיר בלשון המעטה, אבל רכב חדש בחניה(אם בכלל קיימת) יש. אנשים שבקושי סוגרים את החודש, עם משכנתא מפה ועד להודעה חדשה, ובמקרה הרע גם עם חובות בעלי כושר תיעדוף גרוע, קונים רכב יקר ואם הרחיקו לכת אז גם ישר מהניילונים. רוב העם מתלונן על יוקר מחייה, שהממשלה גונבת אותנו , המיסים בשמיים,הדירות יקרות, עזבו שטויות, בואו נעבור לאירופה שם יותר זול. ואז אתה מסתכל על כמות המכוניות שעולות לכביש מידי חודש והנתונים מראים שהמצב פה מינימום כמו בדובאי. לבקש הלוואה או מימון על רכב חדש, כמה זה מטומטם!! אני לא מצפה שמישהו פה יכתוב על עצמו שהוא אחד כזה, שמעדיף מכונית חדשה ויקרה מאשר להשקיע את הכסף שלו בדברים יותר הכרחיים וחשובים. אבל... ככה אני רואה את המצב בארץ, לא יודע ממה זה נובע, אולי מחוסר חינוך כלכלי, אולי מחוסר איכפתיות וכנראה אנשים שלא באמת יודעים איך להתנהל.
-
מעבר נתיב-איתות, בדיקה במראות וסיבוב הראש לבדיקת שטחים מתים?
פול_טריילר פרסם הודעה בנושא של רוכב_נוהג בתוך רכב כללי
אם זה מעבר נתיב מתוכנן מראש יש זמן להתסכל לפני המעבר ותוך כדי המעבר כדי לוודא שלא פספסת שום דבר/מישהו אחר נכנס לנתיב לפניך. אם זה מעבר מהיר עדיף להעיף מבט לשניה כי אין זמן לבחון את המראה שוב. בכל מקרה אני הרבה פעמים נוטה להישען עם הראש קדימה ולחשוף עוד שטחים מתים. להפנות את כל הראש באופן קבוע די מסוכן לדעתי במיוחד בכביש מהיר -
היי. ידוע לי שרכבים ידניים של פעם, שאז עוד לא היה את כל המחשבים והחיישנים היה אפשר להניע בדחיפה. השאלה היא האם גם רכבים של השנים האחרונות אפשר להניע ככה?
-
חייב לציין שזה אחד השרשורים שהכי נהנתי לקרוא פה עד היום. הבנתי שההצעה כבר נדחתה אבל בכל זאת אשמח לרשום את דעתי. למרות שנראה כי אתה באמת בן אדם מחושב כלכלית ואתה יודע מה אתה עושה ואיזה השלכות יהיו לכך בעתיד, אני חושב שעצם העובדה שההחלטה שלך כל כך קשה, מה שהכי נכון להגיד הוא : אם יש ספק, אין ספק. אם באמת היית יודע שלקנות את הרכב החדש זאת ההחלטה הנכונה כבר היית עכשיו מאחורי ההגה של הרכב החדש. אבל ברור לכל מי שיושב מהצד וקורא את השרשור שהחחלטה במובן העובדתי לפחות, כאשר מתנתקים מהפאן הרגשי היא שטות מוחלטת. הרכב הנוכחי שיש לך במצב טוב והוא משרת אותך נאמנות ולדעתי אין שום סיבה להשתדרג ברכב שהתועלת הנוספת שהוא יביא לך היא די אפסית.. בעזרת השם תחזור לשולחן הקבינט בשנה הבאה ומיד אחרי זה תרוץ לסוכנות ותצא עם אהובת לבך אל הכביש.
-
חזרתי עכשיו. פשוט בזיון. בכנסיה למתחם נאמר לי : " הכרטיס שלך כבר שומש ביום רביעי". כמובן שהדבר לא נכון. ניגשתי לקופאית והיא התייחסה אליי באופן מזלזל מאוד ואמרה אין לי מה לעשות לך תנסה לסדר את זה בקופה הראשית(שמחוץ למתחם בכלל). שם אחרי כמעט רבע שעה עשו לי טובה וסידרו לי את הכרטיס. התערוכה עצמה נחמדה מאוד. חבל שאי אפשר להתקרב לרכבים ובאמת להנות מהם
