yd b-4
-
הודעות
1,113 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
-
ימים ב"תורמים ביותר"
1
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי yd b-4
-
היי. לי יש את ההתקן הזה, ולדעתי הוא שווה את המחיר שלו. בא נצא מנקודת הנחה שאתה לא הולך לפתוח עסק בתחום. ואתה לא הולך לעשות 5 פעמים פוליש בשנה הקרובה. המוצר מספיק. אני מאמין שמכונה ייעודית נוחה מהירה וחזקה יותר אבל יש גם שיקולי עלות- תועלת. ובזה המכשיר עושה את העבודה. (אגב האיכות של המוצר גבוהה- אני קניתי יד שניה והוא ממש סבבה) אגב העבודה מתבצעת עם מקדחה! מברגה סטנדרטית לא תעמוד בעומס ותהיה איטית מדי!
-
שמשה חלופית עם "תופעות לוואי". אולי תחכים אותי מה זה תופעות לוואי? אני החלפתי ברכב די ישן 2001 ולא הרגשתי שום הבדל.
-
שאלה לגבי שלייף סבון
yd b-4 פרסם הודעה בנושא של yd b-4 בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
על מנת שלא ידבק תצטרך לשפר את הטכניקה (אתה משתמש בבלוק?) ולדאוג שאתה משפריץ מים כל כמה שניות. אני לא משתמש בבלוק. (בלוק זה סוג של ספוג דחוס לא?) אם זה משנה נתחיל להשתמש. אני לא בטוח שהבנת אותי הנייר מחליק מצוין על הפח הבעיה שנצמד אליו לכלוך ונהיה ממש גבישי לכה. לגבי המים אני משפריץ אובר אני פשוט פותח צינור על החלק ומשייף. -
שלום וערב טוב. לאחר צביעה ברכב באופן עצמאי. בכדי להפטר ממראה התפוז המהולל עשיתי שלייף סבון. התהליך בוצע עם ניירות 1000 2000 3000. בצורה ידנית. בסיכוך מים עם קצת סבון. סיכום העניין עבודת פרך!! של שעות!! שאלתי פחח והוא אמר לי ששלייף עושים רק בצורה ידנית זה נכון? לא נראה לי שככה עושים במוסך זה המון זמן ומאמץ. ועכשיו לשאלה. במהלך השיוף נדבק לנייר כמו חתיכות קשיחות של לכה. (כנראה הצטברות אבק השיוף) שעושות שריטות קשות הייתי צריך להחליף נייר כל שניה וזה גם לא עזר. מה הסיבה ואיך עושים שזה לא יקרה? (לא נראה לי שהבעיה בחוסר נוזלים הגזמתי ממש עם המים)
-
הזמן שהמתנתי הוא בערך חודשיים! (היה חלק רטן שניסיתי אחרי שבועיים , והוא היחידי שנשאר עם מראה נורמלי! אולי בגלל ששמתי ווקס) ניקיתי ושייפתי כמו שצריך עם IPA לי נראה וככה פחח אמר לי שכנראה הלכה והצבע לא על אותו בסיס וזה גרם לריאקציה. השאלה אם ניתן מה לעשות. אני יעלה תמונות נוספות ביום שייתנו אינדיקציה מדוייקת יותר.
-
היי שלום. תתכוננו למגילה... לאחר שוטטות של שעות בפורום החלטתי ללכת על זה ולסדר קצת את האסון הקוסמטי שבבעלותי. קצת תמונות להתרשמות..... הבנתם- זה - שלי! . אז למדתי וחקרתי ובסוף קניתי את הרשימה הבאה- 1- חמש ערכות ספריי לצביעה עצמית. (פרמייר, צבע, לכה) לתא מטען. מ. מנוע, כנפיים אחוריות, ודלת אחורית. 2-התקן פוליש למברגה של מגס' עם פד צהוב ושחור 3- פוליש מנזנרה FG400. וSF4000 4- אוטם מנזנרה PL 5- כפפת פרקלה 6- ניירות שיוף 1000, 2000, 3000, (7- וקס טרטל) נחמד להתחלה לא? התכנון היה לצבוע היכן שצריך ואיפה שלא לעשות פוליש. תכנון לחוד ומעשים לחוד.............. הצביעה יצאה מושלם! מבריק, אחיד, ונוצץ! נכון נתפסו גרגרי אבק אבל זה היה אמור לרדת בשלייף סבון. סבבה! המתנתי שלושה שבועות לבצע את התהליך (כפי שהמליצו לי כאן) ואז קרה תהליך מעצבן! הלכה התחילה לקבל מרקם מחוספס ומראה מעורפל. עדיין נשארתי אופטימי.... נעשה שלייף והכל יהיה בסדר. אז זהו שלא! תתרשמו.... זה אחרי הפוליש FG400 (הכל זה אותו אוטו ואותו חלק עניין של תאורה וזוית צילום.) הלכה כ"כ מחוספסת (תראו תמונה שתיים זה המראה שנוצר, זה מלוכלך רק קצת יותר!) שהייתי צריך להשתמש בנייר 1000 כדי ליישר אותה ולהוריד את הערפילות שלה הבעיה שיש מקום שהצבע נפגע ולא כל הערפילות ירדה. (כמובן שאחרי 1000 שייפתי ב3000) לשאלות- 1-למה הלכה קיבלה את המראה המלבב הזה. (הכי חשוב לפעם הבאה) 2- שלייף עשיתי ביד ואני רואה שקשה להגיע לתוצאה אחידה וגם נגרמות הרבה שריטות. מה עושים? איך עושים? 3- גם אחרי הפוליש נשארו שריטות למה? בכוונה קניתי פוליש אגרסיבי לא טוב? 4- הגוון התבהר אחרי השלייף (וזה טוב כי ככה הצבע יותר תואם למקורי) איך זה קרה שלייף זה רק לשכבת הלכה לא? 5-איך ניתן לתקן/לשפר תעזרו לי!!!! (יש לי עוד מקומות שצבעתי) רעיונות/עצות/(תנחומים?) יתקבלו בברכה תודה מראש וסליחה על המגילה.
-
כן. קודם כל העזתי לבקש כזה דבר מכמה סיבות. 1- בפורומים מקבילים כאן (סאונד) קראתי כמה מאמרים שחבר פורום הואיל לתרגם. והחכמתי. ואני בטוח שאני לא היחיד. ואז עלה לי הרעיון לנסות לבקש כאן. 2- יש כאן אין ספור בקשות לעזרה שנובעות מבורות בתחום.או מטעויות שקרו מחוסר ידע. אם יהיו מדריכים מפורטים או סרטונים מתורגמים מאנשים שמבינים באמת. כולנו נהנה. ונתמקצע. 3- מה לעשות לא כולנו מבינים אנגלית ברמה כזאת שנוכל להבין מאמר או סרטון טכני. אני חושב שיהיה לזה תועלת מרובה. זה המון עבודה אז תודה מראש בשם הרבה משתמשים למי שירים את הכפפה.
-
אופן השימוש בככפת פרק-לה.
yd b-4 פרסם הודעה בנושא של yd b-4 בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
בספוג של ננוסקין קיימת שכבה שמגנה על המוצר ולכן צריך לשפשף קודם על חלון כדי להכין אותו לשימוש. (אתה יכול לא לעשות את זה ואז לנסות להוריד סימנים שחורים מהאוטו עם אלכוהול...) בגלל שאני ואחרים לא יודעים אם גם בכפפה קיים החומר הזה. אז כתבו לשפשף קודם על החלון. לא יועיל- לא יזיק. -
אופן השימוש בככפת פרק-לה.
yd b-4 פרסם הודעה בנושא של yd b-4 בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
http://api.viglink.com/api/click?format=go&jsonp=vglnk_143370037441311&key=6b34d993f2090e8bb6f50e92db592939&libId=iams6ku701002nxr000DAae6fh7qj&loc=http%3A%2F%2Fwww.carsforum.co.il%2Fvb%2Fshowthread.php%3F560816-%25D7%2590%25D7%2599%25D7%2596%25D7%2594-%25D7%25A4%25D7%259C%25D7%25A1%25D7%2598%25D7%259C%25D7%2599%25D7%25A0%25D7%2594-%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%25A6%25D7%259C%25D7%25AA-%25D7%2595%25D7%2597%25D7%2595%25D7%259E%25D7%25A8-%25D7%25A1%25D7%2599%25D7%259B%25D7%2595%25D7%259A%2Fpage7%26highlight%3D%25D7%25A4%25D7%259C%25D7%25A1%25D7%2598%25D7%259C%25D7%2599%25D7%25A0%25D7%2594&v=1&out=http%3A%2F%2Fwww.ebay.com%2Fitm%2FFarecla-G3-Formula-Body-Prep-Clay-Mitt-bodywork-detailing-%2F231548191598%3Fpt%3DLH_DefaultDomain_3%26hash%3Ditem35e959036e&ref=http%3A%2F%2Fwww.carsforum.co.il%2Fvb%2Fsearch.php%3Fsearchid%3D1312069%26pp%3D%26page%3D2&title=%D7%90%D7%99%D7%96%D7%94%20%D7%A4%D7%9C%D7%A1%D7%98%D7%9C%D7%99%D7%A0%D7%94%20%D7%9E%D7%95%D7%9E%D7%A6%D7%9C%D7%AA%20%D7%95%D7%97%D7%95%D7%9E%D7%A8%20%D7%A1%D7%99%D7%9B%D7%95%D7%9A%20%3F%20-%20%D7%93%D7%A3%207&txt=http%3A%2F%2Fwww.ebay.com%2Fitm%2FFarecla-G3-F...item35e959036e ההוראות נמצאות בשרשור הזה. מן הסתם עד שתזמין אני יבצע את הטיפול לאוטו שלי ואני יעדכן. אגב המוכר הזה מאוווד מהיר! יתרון -
אופן השימוש בככפת פרק-לה.
yd b-4 פרסם הודעה בנושא של yd b-4 בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
תודה! תשובה מלאה. -
שלום לכולם. השאלה שלי פשוטה מאוד. צבע באמת דוהה עם הזמן? או שהשכבה העליונה שלו נפגמת לכן הוא נראה כך. אני יסביר למה אני מתכוון כמעט תמיד שצובעים חלק ברכב הצבע לא תואם. אמרו לי בכמה מקומות אין מה לעשות הצבע הישן פשוט דהה. השאלה אם באמצעות דייטלינג רציני (פלסטלינה ופוליש דו שלבי) הצבע יחזור למראה המקורי שלו ואז לא יהיו הבדלי צבע בכלל. (אגב יש אולי איזה חומר שמחזק/מדגיש את הגוון שניתן לטשטש איתו הבדלי צבע?)
-
היי. בהתאם להמלצת חברי הפורום רכשתי את הכפפה המדוברת. ועכשיו זה הגיע. יש לי כמה שאלות לגבי השימוש. 1- אין לי חומר סיכוך הבנתי שאני צריך להקציף סבון רכב ועם זה לשפשף. (לא אכפת לי אם יוצרו עוד סרווילים כי האוטו כרגע במצב רע גם ככה) 2- צריך לשפשף אותה קודם על חלון או משהו כזה. (כמו בננו סקין) 3- אם היא נופלת לריצפה מה עושים 4- צריך ללחוץ חזק? חלש? ובכלל איך אני יודע אם זה עשה את העבודה.
-
כמו שמחדשים פנסים - נייר מים! ולאח"מ פוליש עדין יש שרשור שלם בנעוץ. אבל נחסוך לך את החיפוש. נייר מים- נייר ליטוש עדין שמלטשים "על רטוב" ז"א כל הזמן הפנס והנייר צריכים להיות רטובים. העניין הוא שכל הפסולת יורדת עם המים וכך הנייר לא נסתם ולא נוצרות שריטות חדשות. ככל שהמספר גבוה יותר ככה הנייר עדין יותר. שלב א' - אם השריטות לא עמוקות מאוד תתחיל מ1000/1500 ואז תעבור ל2000/2500 הכי טוב לסיים עם 3000. אם הם עמוקות יותר תתחיל במספרים נמוכים יותר. שלב ב'- פוליש עדין שיוריד את המראה ה"חלבי" שנוצר. קח בחשבון שקשה להשיג בארץ מעל נייר 2000 באיביי תמצא בקלות.(יש גם סטים של כמה מספרים) שלב ג'-לגימור מושלם ובמיוחד אם אתה תשתמש בנייר 2000 לפיניש הסופי תצטרך לצפות את הפנס בלכה. אם תשתמש בנייר3000 תוכל להגיע לתוצאה יפה גם בלי זה. אבל הלכה עוזרת לפנס לא לדהות. הדרך הקלה ביתר ליישום עם הגימור הכי גבוה. (אגב כך מחדשים במקומות משקיענים) זה עם ספריי לכה שים לב שהוא מבריק. ומאיכות טובה. (ואני לא צריך לומר לך לכסות מסביב לפנס. אחרת יפתח נושא חדש -איך מורידים נתזי לכה מהצבע. אגב קיים שרשור כזה). אפשר גם בלי ספריי תעיין בשרשור חידוש הפנסים. לי אישית לא יצא הכי מוצלח. עריכה: אם השריטות שטחיות מאוד תעשה רק את שלב הפוליש בלי לשייף. כל מה שנכתב נוסה על ידי ולא רק פעם אחת. קח בחשבון שההתעסקות עם זה וההתרוצצות לקנות את החומרים לא תמיד משתלמת. אני אישית אוהב את העבודה הזו . יש מצב גדול שיותר משתלם ללכת לאחד שיעשה לך את זה. זה יקח לו הרבה יותר מהר ובלי בלאגן. צד שני אם תצליח תוכל לחדש את הפנסים כל הזמן בחינם - יתרון! בהצלחה.
-
יעוץ להתאמת תכשיר פוליש
yd b-4 פרסם הודעה בנושא של yd b-4 בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
ניסית אותם ולדעתך הם מתאימים יותר מהמנזנרה? ובכלל מה ההבדלים בין הפולישים. (הכוונה בין הסדרות, לא בין דרגות החיתןך) -
שלום. וסליחה על החפירה. יש לי סובארו B4 כחול מטאלי. במצב קשה ! כדי לרענן קצת את המצב צבעתי איפה שצריך , ושם אני יעשה שלייף סבון ופוליש על השאר. קניתי את התקן המברגה של מגרוויס. עם פד צהוב ושחור. (מתלבט אם לקנות כתום שלCG צריך?) ואת הכפפת פלסטלינה של פרקלה. חשבתי על FG400 ו- SF4000 - ראיתי כאן עבודות מעולות של אנשים עם השילוב הזה. או על מגס 105- 205- קראתי כאן שזה שילוב מוצלח. ואז העירו לי שהם חזקים מאוד ובכלל ניתן להסתפק ב UC וב UP של מגס שייתנו תוצאה טובה. (ויעלו הרבה פחות).
-
פלסטלינה סינית.
yd b-4 פרסם הודעה בנושא של yd b-4 בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
אני הזמנתי משם כמה פעמים לא היו בעיות. משלוח בין שבועיים לא 3. חחחחחחחחחח... אני צוחק על עצמי ולא הבנתי איך עם הפרשי מחירים כאלו אנשים עוד קונים בארץ... חשבתי שזה יורו!! (עכשיו הרסת לי את התוכניות)
