Jump to content

Rotem Shmueli

  • הודעות

    245
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Rotem Shmueli

  1. סבבה תודה. כל מה שנשאר לי לעשות זה לחכות למבצעי סוף שנה \ תחילת שנה
  2. להורים שלי יש אלטו והיא התרגלה לנסוע עליו, מה גם שחשובה לה הצריכה של הדלק שלמיטב הבנתי עולה בהרבה על ה-i10. הספייס סטאר נראה כמו משהו טוב ואני מתכנן לקנות כזה בעצמי בעוד כמה חודשים אבל הוא לא "לטעמה" וגם יותר יקר ב-20 אלף.
  3. כן, המבצע חבר היה ממש טוב ובגלל שאבא שלי כבר קנה דרכם סוזוקי אלטו ב-2010 הייתה לו הנחה נוספת בנוסף למבצע. (אם אני לא טועה יצא בסוף משהו כמו 51 אלף לאוטומט) חבל שבזמנו היא לא החליטה שהיא צריכה רכב.
  4. עוד שאלה (סליחה על החפירות, אני ביומיים האחרונים בודק הרבה על הרכב הזה) חיישני רוורס, מסך מולטימדיה וכל השיפורים הנוספים שציינת, זה היה בתוספת תשלום? אני רואה שברכב שלך אין כפתורים על ההגה אבל ברכבי 2014 אחרים כן יש ואפילו יש כפתור התנעה במקום מפתח, למה?
  5. היא מתעקשת על חדש מהניילונים. 00 בעלים קודמים. זה יישמע לך מצחיק אבל 20 אלף על השעון זה די הרבה אצלנו במשפחה. להורים שלי יש אלטו 2010 עם 21 אלף ולה יש יונדאי לנטרה 2000 עם 120 אלף.
  6. אחותי ממש נעולה על סוזוקי אלטו חדשה אך מבחינת עלות הרכב זה לא פשוט בשבילה. המחיר המדובר כיום הוא החל מ- 59,990 לרכב חדש חדש מסוזוקי. יש דרך לקנות רכב חדש חדש בדרך אחרת (אני לא מבין בזה) בזול יותר? או אולי קניית סוזוקי אלטו ישירות מהיבואן 0 ק"מ אך משנתון קודם במחיר זול יותר ומשתלם יותר?
  7. אבל זה ממש מציק כל פעם שאני נכנס לרכב לקחת איתי פק"ל של ארנק + תעודת זהות + טלפון ומשקפיים (שהם רק לנהיגה). אני מעדיף שזה יהיה באוטו. אני יכול להשאיר אותם באוטו בצידנית?
  8. שאלות נוספת (אני כבר מתכנן לקנות את הרכב הזה בתחילת 2015) - איך הרכב מבחינת מחירי טיפולים וחלקים, אולי עדיין מוקדם לשאול, אבל יש לך מושג? - יש מקום שאתה מכיר שאפשר לקנות לו כל מיני אקססוריז למיניהם?
  9. האמת, זה נועד למשקפיים רגילות עם מסגרת לא מפלסטיק, כך שלדעתי זה בסדר, לא?
  10. אני חייב לציין שהרכב הזה מאוד קרץ לי. אהבתי מאוד את העיצוב החיצוני והחיסכון בדלק משמעותי בבחירה. אבל, מה שהפריע לי אלו החסרונות האלו: - הבנתי שהרכב מאוד רועש מבפנים. - העיצוב הפנימי שלו מאוד מיושן ובמיוחד המושבים נראים כמו ספסל עץ עם ריפוד ולא נוחים במיוחד. - אמנם זה מינורי, אבל ראיתי באחד הסרטונים שסיבוב ההגה ואז עזיבה שלו לא תגלגל את ההגה חזרה למרכז, זה ממש מציק. אני טועה פה במשהו?
  11. איפה אני יכול לקנות תא אחסון \ מתלה למשקפי שמש שהיה תפוס על המגן שמש של הנהג משהו כזה או אפילו יותר פשוט.
  12. אני מסתכל למשל על הרכב של אחותי, כבר 14 שנה על הכביש ויש לו בקושי 120 בקילומטראז'. אני גם לא משתמש הרבה ברכב והתכנון שלי לקנות רכב ולשמור עליו עד שאצטרך לקנות רכב גדול יותר מאוחר יותר בחיי, יש סיבה למה הוא לא יחזיק לי 14 שנה?
  13. נתקלתי עכשיו במודעה של אלבר ביד2 ובו מופיעות התמונות שמפורסמות פה. אם אתה צילמת אותן, מותר להם להשתמש בזה? חח http://www.yad2.co.il/Cars/ViewImage.php?CatID=1&SubCatID=8&RecordID=73cc32c780e2afa7d64a7d9e1bf6fb13d06 מס' מודעה : 59865041
  14. תודה על הכתבה. אני חייב לציין שיש למאזדה 2 את העיצוב הכי מכוער שראיתי בפנים הרכב.
  15. אבל זה בכלל 'להישאר מאחור'? אם מישהו קנה שברולט קרוז 2009 למה לו להחליף את הרכב השנה? סתם לדוגמא: שברולט קרוז 2014 נראה בדיוק אותו דבר חיצונית ופנימית וההבדלים מבחינה מכנית ממש לא גדולים. ואתם אומרים פה שמחליפים רכב כי 'מעוניינים להתחדש'. איפה כל הדיבורים על 'יוקר המחיה' פה? יכול להיות שאין בכלל יוקר מחיה ואנשים פשוט רוצים יותר מדי?
  16. לאחותי יש רכב שקיבלה מאבא שלי והמודל שלו 2000, עד היום הוא נוסע כמו רכב חדש ואין תקלות. אני רואה את זה גם אצל הרבה אנשים אחרים, אז למה בכל זאת לא לקנות רכב 'עד שישבוק חיים'? (בהנחה שמרוצים מהרכב כמובן)
  17. סתם מתוך סקרנות, מה אמרת לו?
  18. לגבי השלישי, קשה לי להאמין שיש אנשים שפויים שמתנהגים ככה. ממש ממש קשה לי להאמין.
  19. לא יודע לגבי מיותר, אבל העולם היה הרבה יותר יפה בלי הרכב הזה:
  20. דיון שהתפתח אצלנו בבית לגבי רכב.. יש לנו סוזוקי אלטו אוטומט בבית אבל אני אשאל את השאלה באופן כללי. האם סיבוב ההגה בזמן שהרכב מונע ועומד במקום הורס משהו ברכב? או שזה דבר הגיוני לחלוטין? אם אפשר הסבר בבקשה אני אשמח.
  21. גם לחמניות מקמח מצות נמכרות כמו לחמניות, זה לא הופך אותן ליפות וטעימות.
  22. אני חושב שהרכב הזה מכוער בצורה מיוחדת. בכל אופן, קצת טיפשי, כבר יש שם של טלפון סלולרי של lenovo עם השם הזה.
  23. טוב לשמוע שהכל הסתדר ועוד קיבלת מקורי.
  24. אנצל במה זו לאחל לכולם שנה טובה (ובטוחה בכבישים). וכמובן גמר חתימה טובה וצום מועיל.
  25. הייתי שם השבוע. בכל אזור פארק סיביל האנשים פשוט לחוצים וממהרים אז בקטע הזה אתה צודק. בשאר ראש העין לא נתקלתי בבעיה הזאת ברוך ה'.
×
×
  • תוכן חדש...