(לא מצליח לעדכן בלי לפתוח תגובה חדשה. ואני יודע שאתם במתח
עדכון: הנעילה חזרה אחרי שסידרתי את החוט החתוך מחדש. מדובר בחוט צהוב שחור שהיה חלק מהתעלקות של קוברה. עכשיו אני בטוח שכל החיווט שעבר תחת ידי תקין לגמרי. ב"ה כמובן
המשהו המוזר (בצמה מהעדכון הקודם) נשאר *לי* מוזר. מקווה שהתמונה ברורה. השתמשו ב"שערות" ( גידים?סיבים?) שבתוך הכבל האפור וחיברו בצורה מקצועית לתוך פין הקונקטור, קשה להאמין שזה קשור לקוברה אז עזבתי את זה.
החוטים האדומים חזרו להיות החשודים המרכזיים. אחרי קריעת ידיים הצלחתי לזהות שהם מגיעים עד לצמת חשמל מסתעפת שנמצאת בכושיל**** של הפתח מיזוג שבצד הנהג, יותר מזה לא הצלחתי, אבל רוב החיווט שנמצא בצמה יורד לאזור הקונקטורים שבתמונה. מדובר בצד נהג.
נראה שהמתקין אכן היה באזור. מה גם שבאחד הקונקטורים שבתמונה זיהיתי חוט חתוך (בלי העתלקות,סתם חתוך) שחיברתי מחדש למרות שהרכב בעבר הניע עם השלט גם כשהחוט היה חתוך. השמש שיבשה אותי אז אני לא זוכר אם זה היה חוט צהוב-שחור או ורוד-משהו.
אז או שזה באמת קשור לחוטים האדומים או שפספתי עלוקה. כאמור (מתישהו)כל ההתעלקויות שביטלתי היו באזור התא כפפות. יכול להיות יש עוד מקום שפיספסתי ושמעתי מקודם רעש של תקתוק מהאזור הכושילי*** הנל...
פיוזים נבדקו גם בתא מנוע וגם בתוך הרכב, תקין.
עדין אין סטרטר, משאבת דלק נכנסת לפעולה ונורת המנעול עדיין מהבהבת.
א-ע-ד-כ-ן
Sent from my SM-J500H using Tapatalk