Jump to content

samc

  • הודעות

    614
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי samc

  1. צ'יפר הם מתקינים טובים מאוד, ומומלצים... תלוי, מאיפה אתה בארץ? סם.
  2. אני לא חושב כמוכם. לי יש את הפולס מאחורה והם מוגברים ע"י מגבר, ואישית אני לא הכי מבסוט מהם. יש להם צליל באס מידי, ובגלל שהוא 2WAY חסרים בו את הצלילים הגבוהים... לדעתי הג'י בי אל הוא הפיתרון. סם.
  3. אף אחד לא ממליץ פה סתם כך על פולס, או על 75.4 וכו'... אלה דברים שהם זולים יחסית ונותנים תמורה מעולה לכסף. בכל דבר זה ככה, יש את הדברים המומלצים שמתאימים לרוב האנשים, ויש דברים שיקרים ולא נותנים אותה תמורה, או לחילופין זולים ולא נותנים את אותה התמורה.. סם.
  4. הסאב יהיה מנוצל טוב עם המגבר הזה...(הכוונה לP2) סם.
  5. קודם כל, איזה קיקר שמעת? אני מנחש שאת הCOMP12. תשמע את הCOMP VR ותראה איך הוא. אני בטוח שהוא ישמע לך כבר אחרת. חוץ מזה, תנסה לשמוע את הרוקפורד, P2 שלהם. סם.
  6. אם אתה מחפש רמקול אחורי, לא הייתי שולל גם את הג'י בי אל. יש לו יתרון על הפולס וגם חיסרון. היתרון הוא שהוא 3WAY (כמובן שיש גם 2), והפולס הוא 2WAY. זאת אומרת לפולס ימשע יותר הבאס. ממליץ לך לשמוע את שניהם ולהחליט. שניהם רמקולים טובים. סם.
  7. אין ממש קומפוננט "עד כמה שאפשר איכותי" במחירים נמוכים. דברים טובים עולים יותר... וככה זה.. תנסה להתגמש קצת ולקנות מורל פולס, כי חבל שעכשיו תשקיע כסף על משהו כזה, כאשר בעוד טיפה כסף יש לך תמורה הרבה יותר טובה. סם.
  8. לא שמעתי מוצרים שלהם, אבל אני יודע שזו סתם חברת מדבקה... סם.
  9. למה ללכת על אקורד שהסיוויק לא רעה בכלל....? אם הסיוויק מתאימה לו, היא זולה מבחינת אחזקה (אין לה הרבה בעיות) ובנוסף היא חסכונית בדלק וניראת טוב. סם.
  10. חיסרון אחד בולט ביאריס זה הבגאז' הנורא קטן שלה... שאי אפשר להכניס בו כלום. לעומת האחרות שיש להם בגאז' קטן אבל עדיין אפשר להשתמש בו. למה שלא תבדוק לגבי האופל קורסה? זה אוטו שבאותו תווך מחיר, ואמין מאוד... סם.
  11. מצטרף להמלצה של קודמי... וגם המחירים שלהם 500 ש"ח +- סם.
  12. אתה מעביר חייוט בצד של האוטו, למטה ליד הדלתות... סם.
  13. מחפש סאב 10 אינ' בתיבה קטנה, שיהיה כמה שיותר נציל, לפחות 90DB... שיהיה של חברה ולא סתם זבל. במחיר זול! 0523892874... זמין 24 שעות. סם.
  14. אז כנראה לא הבנת נכון.. לא שמעית שהמגבר הנ"ל נמכר שם... נימכר שם דגם אחר: gto75.4 שזה גם אחלה מגבר ועדיף על הרוקפורד. ואף אחד לא אמר שהמונויים שלהן חלשים. פשוט המגבר שאתה זיינת הוא חלק, ויקר יחסית. סם.
  15. בסה"כ שניהם מגברים טובים. יש לJBL במקרה הזה יותר התרונות. 1. יש לו יותר ערוצים. 2. הוא יותר חזק. אבל מצד שני הוא גם יותר יקר.. אז תעשה חישוב אם זה שווה לך... אם שניהם באותו תווך מחירים, אז לדעתי שווה לך ללכת על הJBL. סם.
  16. גם לי לא ניראה שזו בעיה במכשיר... בטח שינית משהו בכיוונים או משהו כזה, ועכשיו זה על אופציה אחרת.. אני חושב גם כן שאתה צריך לקרוא בחוברת הוראות איך אפשר לשנות את האופציה הזאת... סם.
  17. סליחה על ההקפצה, הכוונה היתה לרוקפורד והאוריון המצויינים למעלה... סם.
  18. לא האוריון ולא הרוקפורד לא יזיזו טוב את המורל דוטק... המגברים האילו חלשים מדי לזה... יש מגברים להיפוניקס דיי חזקים, והמק האודיו שהזכירו גם כן יהיה נחמד לקומפוננט. (MAC AUDIO Z4200). סם.
  19. שני המגברים שונים לגמרי.. הם לא אותו עוצמות בכלל... אתה לא יכול להשוות מגברים שונים. ולפי דעתי להיפוניקס יש מוניטין יותר טוב... אבל לא אוכל להגיד שהוא יותר טוב. סם.
  20. לא יודע אם הרמקול יצלה או לא, אבל מה שרשום עליו זה 120RMS... לא עשיתי לו בדיקות אם הוא מחזיק מעמד או לא.. וכמובן לא משנה בכלל אם הוא פולס או לא, כי למורל אין עוד רמקול 6X9 חוץ מפולס. ואני גם בטוח שהרמקול הזה יחזיק מעמד גם אם הוא יוגבר על ידי 100 RMS ליציאה... סם.
  21. יש את המורל פולס... הם 120 אר אם אס.... סם.
  22. זה אחד הרדיו דיסקים הכי גרועים שיש היום בשוק. לחבר שלי היה אותו פעם, וישב איתו גם מגבר וגם קומפוננט של מורל, וזה היה נישמע פשוט רע... אני אישית לא ממליץ לקנות בשבילו רמקולים בסכום כזה, ואני לא בטוח שהבעיה אצלכם זה הרמקולים. אם כבר אתה לוקח רמקולים אז לא שווה להשקיע כזה סכום. סם.
  23. לחברת MTX יש סאבים מפלצתיים... אבל אני לא יודע אם הם יכנסו לך בתקציב... והם ללא ספק יעשו הרבה מאוד רעש... סם.
  24. אני בעיניים עצומות הייתי הולך על הג'י בי אל... אבל הכי טוב שתלך ותישמע אותם, כי אני מאמין שכולם פה יגידו לך ללכת או על הג'י בי אל או המורל, אז תשמע ומה שיתאים לך יותר תקח. לדעתי שניהם נותנתים אחלה תמורה לכסף. סם.
  25. samc

    מגבר

    תלוי מה אתה הולך לשים עליו... וכן זה יחסית חלש.... סם.
×
×
  • תוכן חדש...