A3 תהיה יקרה מבחינת אחזקה, כל פעם שתכנסו איתה למוסך ותהיה החלפת חלקים, המחיר יהיה יקר מאוד.
מה גם הביטוח יהיה יקר משמעותית בגלל שזה האודי, ועוד לנהג חדש.
למה שלא תלכו על סיאט לאון החדשה? מכונית פוזה לגמרי, נראת ספורט (גם הדגם הפשוט), וקיים גם בדגמי ספורט.
כזה אוטו בשחור הרבה יותר יפה מאוטו משפחתי שיש לחצי מדינה.
זה נראה כאילו אתה כבר סגור על מזדה 3 ספיריט, וסתם מחפש פה חיזוקים לגבי האוטו. אז בבקשה, קיבלת הרבה חיזוקים, והבעיה היחידה שנשארה לך זה האם הוא מספיק פוזה, ופה זה באמת עניין של טעם. מה עוד, שגם הרבה חברי פורום אומרים לך שזה סה"כ רכב משפחתי שנראה טוב.
לדעתי חפשו לו משהו קטן יותר- גם פוזה, גם מראה ספורטיבי, וגם נוחה יותר. (אני מתכוון לכל המכוניות הקטנות יותר עם ה3\5 דלתות)
סם.