Jump to content

samc

  • הודעות

    614
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי samc

  1. שמע, עבודה טובה שווה כסף. מה שזול יוצא יקר, תאמין לי מניסיון. אני דווקא ממליץ על סאונדסטורם בחולון, יחס אדיב, ועבודה מקצועית.
  2. אני במקומך הייתי הולך על סאב אחר המקביל לC12 בעוצמה, אבל שיהיה יותר נציל. הC12 לא מהנצילים. בסה"כ הוא סאב לא רע אך קח בחשבון שהוא לא חזק במיוחד.
  3. על איזה גודל רמקולים אתה מדבר? 6X9?
  4. יש דיסק בשם "קלסי פוגש עולם" אם אני לא טועה, ושם באמת יש כל מני מנגינות ושירים רגועים כאלה. יש את זה בחנויות השונות.
  5. שלום חברים, הרצתי כמה חיפושים פה בפורום לגבי הבעיה, אך לא עליתי על תשובות לבעיה זו. ולבעיה: הורדתי כמה סרטים מהאינטרנט, וכאשר אני מנסה לצרוב אותם בתוכנת הצריבה "NERO", אני לא מצליח "לסחוב" אותם לחלון הצריבה, כלומר אני אפילו לא מגיע לשלב שהתוכנה מזהה שהיא אמורה לצרוב. התוכנה כאילו "דוחה" אותם ולא מקבלת. אני רוצה לציין גם שהקבצים הם בסיומת AVI, ובאיכות XVID. הצורב הוא לא צורב DVD אלא רגיל, והוא עובד תקין עם שירים, כמו כן התוכנה גם עובדת תקין עם שירים. מקווה שיש לכם תשובה או פתרון לזה כי אני כבר לא יודע מה לעשות בנושא. תודה רבה
  6. samc

    המלצה לקניית שעון.

    מצטרף להמלצה... שעונים יפים, נוחים, אמינים, ונותנים את התמורה הכי טובה לכסף. וקיימים בכל מני רצועות, למרות שערסים כמעט ולא קונים אותם גם ככה.
  7. כוח סוס, הנורות הלבנות שיש לך הן חוקיות ואפשר לעבור איתן טסט גם כן?? ועוד שאלה, זה מסנוור יותר את הנהגים הבאים ממול, או אותו דבר כמו הצהובות הרגילות?
  8. הטבלה זה נתונים יבשים. המגבר הזה לא חזק מידי, ולכן אתה יכול לשים 8. 4 יהיה לך טוב להמשך אם תחליט לשדרג, אבל כך בחשבון ש4 יקר יותר מה8, ואם אין לך רצון לשדרג בהמשך אז מיותר.
  9. 8 גייג' יהיה מספיק לך לגמרי....
  10. תודה רבה לך, אבל אצלי כבר יש כתפמים של חומר ניקוי.. של של ליכלוך.. השאלה אם החומר שאתה אומר יוריד גם אותם.. לא בא לי לנסות ושזה ישאיר כתם עוד יותר גדול... סם.
  11. היי חברים, היו לי באוטו כמה כתמים במושבים מקדימה. לאחר כמה נסיונות כושלים עם חומרים ביתיים ניסיתי חומר אחר שקניתי המיועד לזה. שם החומר הוא INTERIOR CLEANER, מיכל ספריי בצבע אדום (אם מישהו מכיר). לאחר שימוש בו נשארו סימנים על המושבים של החומר, כאילו המושבים רטובים- כאשר הם כבר התיבשו. איך אפשר לנקות את זה, ולהחזיר את המושבים שיהיו נראים נקיים? קראתי פה לאחר שהרצתי חיפוש על חומר בשם STP או משהו כזה. אני מפחד שהוא יתן את אותו התוצאה כמו זה וישאיר סימנים של "רטוב". הודה לכם מאוד אם תעזרו לי מה לעשות בזה, או שאולי למישהו פה יש ניסיון עם מה שקרה לי, ויספר איך הוא סידר זאת. שכחתי לציין שהריפוד הוא אפור- אפור כהה טיפה. סם.
  12. בדר"כ יש סטיגמה לא טובה על מיגרשים שאני נוטע להסכים עימה, אבל יש גם יוצאים דופן. לדוגמא אם מישהו רצה להחליף את הרכב שלו טרייד אין החזיר רכב ישן ולקח חדש. אז זה לא אומר שהרכב שהוא החזיר היה במצב רע או בעייתי. מה שכן תעשה לו בדיקה ותראה מה יגידו לך. בסה"כ זה אוטו חדש, שאין לו קילומטרז גבוה, אבל לא נמוך מדי (שמתחיל להיות חשוד), לגבי ההיסטוריית רכב, אתה יכול לבדוק אצלהם במקרה שהיא טופלה שם באמת, כי אם היא לא טופלה במוסך המרכזי אין לך כל כך דרך לבדוק. שיהיה בהצלחה. סם.
  13. לא יודע מה עם הפג'ו אבל פעם היה לנו במשפחה סופר רייסר, והוא פשוט אוטו נורא! אני זוכר שכל הזמן היו איתו בעיות, והוא לא יצא מהמוסך, והנסיעה בו לא היתה להיט בכלל. מה שכן הוא יותר גדול מה205. בכל אופן אני לא ממליץ על הרייסר, ואני מדבר על סמך הניסיון שהיה לנו עם האוטו שלנו בלבד. סם.
  14. אמרת שאתה מחפש רכב "אמין". למה שלא תלך לכיוון השוק היפני?
  15. A3 תהיה יקרה מבחינת אחזקה, כל פעם שתכנסו איתה למוסך ותהיה החלפת חלקים, המחיר יהיה יקר מאוד. מה גם הביטוח יהיה יקר משמעותית בגלל שזה האודי, ועוד לנהג חדש. למה שלא תלכו על סיאט לאון החדשה? מכונית פוזה לגמרי, נראת ספורט (גם הדגם הפשוט), וקיים גם בדגמי ספורט. כזה אוטו בשחור הרבה יותר יפה מאוטו משפחתי שיש לחצי מדינה. זה נראה כאילו אתה כבר סגור על מזדה 3 ספיריט, וסתם מחפש פה חיזוקים לגבי האוטו. אז בבקשה, קיבלת הרבה חיזוקים, והבעיה היחידה שנשארה לך זה האם הוא מספיק פוזה, ופה זה באמת עניין של טעם. מה עוד, שגם הרבה חברי פורום אומרים לך שזה סה"כ רכב משפחתי שנראה טוב. לדעתי חפשו לו משהו קטן יותר- גם פוזה, גם מראה ספורטיבי, וגם נוחה יותר. (אני מתכוון לכל המכוניות הקטנות יותר עם ה3\5 דלתות) סם.
  16. הבנתי שאין בעיה במנועים, אבל מה עם שאר הבעיות? האם האוטו סובל מבעיות מסויימות, והאם הכניסות למוסכים משמעותית יותר יקרים מיפיניות? בעיקרון ההתלבטות היא האם להשקיע יותר (80K) על ראנקיס (טויוטה) או להשקיע פחות כמו למשל על האיביזה ולקבל שנה חדשה יותר. סם.
  17. אוקי תודה רבה. אם יש עוד מישהו בפורום שיש לו ניסיון עם האוטו אשמח לקבל פרטים. תודה, סם.
  18. מדובר באיביזה 2005 מנוע 1400. איך הוא מבחינת צריכת דלק גם כן?
  19. היי לכולם. אני מתכנן לקנות אוטו, וראיתי פירסום לגבי סיאט איביזה 2005. הבעיה היא ששמעתי שיש לה הרבה בעיות עם המנוע, והוא לא אמין במיוחד. בעיקרון אני מחפש אוטו שלא יהיו לו בעיות ולא יאכל יותר מדי דלק. האיביזה המדוברת נמכרת ב60K. האם זה שווה, ואם תוכלו לומר לי איזה בעיות יש לאיביזות, איך הצריכות דלק שלה והאמינות. תודה, סם.
  20. samc

    עזרה בבחירת LCD

    יש לך אתר להציע של ביקורות? והאמת אני דיי סגור כי ראיתי אחרות וזה או נתונים פחות טובים, או מחיר יקר יותר.. בכל אפון אם יש לך טלויזיות אחרות להציע והם טובות באותה רמה אשמח לדעת...
  21. samc

    עזרה בבחירת LCD

    אולי בכל זאת מישהו מבין או יודע...
  22. אתה מחפש מצלמה קטנה מאוד, או בגודל רגיל..? בכל אופן אני ממליץ על 3 סוגים של קנון. האחד זה ה710, השני הIXUS 750, והשלישי זה הIXUS65. לגבי הIXUS אלה מצלמות ממש קטנות ויש להן מסך בגודל 3 אינץ' מאחור שזה מסך ענק. וגבי ה710 היא מצלמה מעולה מכל הבחינות,חוץ מזה שהיא טיפה יותר גדולה, והיא נכנסת לך מעולה בתקציב. סם.
  23. היי חברים, אני לא ממש מבין בטלויזיות הייתי שמח אם מישהו היה עוזר לי ונותן חוות דעת לגבי הטלויזיות הללו: sumsung S81B sumsung R81B philips 9641 כולן 37 אינץ'. עכשיו הפיליפס יקרה יותר, למרות זאת אמשח לשמוע ביקורות טובות ורעות. ומאוד מעניין אותי גם לדעת מה ההבדלים בין הסמסונגים. תודה מראש, סם.
  24. תודה, אני אנסה אצלם. אני מתקין דרך החלונות XP. אני מכניס את המצלמה בUSB ואז הוא מעלה לי תוכנה WIZARD או משהו כזה, ושם זה שואל אותך אם אתה מתקין מתקליטור או מאיזה מקום במחשב, ואני מסמן מקובץ במחשב, ואז הוא רושם את הציטוט שרשמתי למעלה. זה ממש בעיה, ניראה לי אולי אם היבואן יביא לי CD חדש? סם.
  25. הקובץ שרשמת לי זה של הדגם VISTA PLUS ולי יש רק VISTA. אבל זו לא הבעיה, אני הורדתי מהאתר של קריאטיב את התוכנה שהם רושמים שהיא של המצלמה שלי אך עדיין לאחר שאני מתקין אותה, ואז אני מחפש עם הWINDOWS את התוכנה , כביכול הוא רושם שהוא לא מוצא: "The hardware was not installed because the wizard cannot find the necessary software" ואז אני לא מצליח עדיין להתקין. יש למישהו אולי כזה דיסק שאני אצרוב ממנו או לחלופין אולי יש קובץ התקנה אחר שהוא לא מהאתר של CREATIVE? אגב, יש למישהו אולי טלפון של היבואן בארץ כדי שאני אפנה אליהם, כי אני לא מצחיח למצוא אותו בשום אתר. בתודה, סם.
×
×
  • תוכן חדש...