קיבלתי את הרכב מהליסינג לפני שבועיים ועשיתי איתו כבר אלף קילומטר, עברתי ממאזדה 3 קומפורט 2024. המנוע שקט וכמעט לא שומעים אותו עובד לא בפנים ולא בחוץ, יש טורבו אז יש יותר כח זמין מהמזדה. נסיעה שקטה וישיבה גבוה במזדה היה יותר רעש ב120+, אבל האוטו מרגיש פחות מחובר לכביש ממזדה שם הייתה ישבה נמוכה והגה יותר קשה, בג׳אקו הוא ממש קל, התראות בטיחות יפחות מציקים והזזה של ההגה הרבה יותר חלשה מהמזדה, מסך גדול עם אפל קאר בבלוטוס וגם טעינה אלחוטית שזה יתרון ולא צריך כבלים. האוטו מאובזר ונוסע סבבה, אני ממש מרוצה ממנו. דבר יחיד שלא נח זה כיוון של המזגן שהוא דרך המסך, כל שאר הדברים ניתר לכוון דרך ההגה ששם זה כפתורים פיזים (לא טאצ׳ כמו שראיתי בכמה ביקורות ביוטיוב)