Jump to content

מתן דדון

  • הודעות

    157
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי מתן דדון

  1. הנה צילום של הקבלה התבלבלתי והמחיר היה 1500 לחליפים הוחלפו גם קדמיים וגם אחוריים ללא צלחות , אם אחזור למוסך ניתן לתקן זאת בצורה כלשהי או שרק החלפה לפרידות מקוריות תפתור את הבעיה?
  2. שלום , לפני כחודש בערך הופיע סימן ברכב כי צריך להחליף את הרפידות בלמים , הלכתי למוסך והם הוחלפו , הוצעו לי רפידות בלמים מקוריים ב2800 וסיניות בכ1800 , נלקחו הסיניות שנאמר עליהם שהם טובות ואין שום הבדל בינם לבין המקוריות מלבד כביכול ״המקוריות״ ,לאחר ההחלפה אני מתחיל לפעמיים לשמוע קולות צורמים כשאני בולם , לא כל הזמן אבל בעיקר בבלימות חזקות (כלומר לא בלחיצה קלה עלה ברקס להאטה) , כמובן שאחזור למוסך שידבר העיניין כי זה מציק לי מאוד , מה יכולה להיות לדעתכם הבעיה ? דרך אגב הרכב הוא פיג'ו 407 והמוסך הוא מוסך מורשה
  3. לטעמי בנוגע לריפודים הדבר היחיד שיש להקפיד הוא לשאוב אותם ולדאוג שלא יפלו עליהם לכלוכים שיצרו כתמים , ברכב של אמא שלי משנת 2003 המושבים נראים כמו חדשים ומעולם לא השתמשו בשום חומר , כל עוד תשמור עליהם מכתמים אין להם ממה להתלכלך אבק לא עושה כתמים
  4. לפי הנתונים של הפריוס הזו אם הנסיעות שלי הם עד 15-20 קמ , אני יכול לסוע בלי להשתמש בדלק בכלל?
  5. צריך לאשר ברישיון במכון טסטים בעלות נמוכה יחסית ממה שהבנתי
  6. אני מחפש כרגע צמיגים חדשים לרכב וראיתי שמופיעים על כל צמיג מדבקה עם תכונות כמו רעש צריכת דלק ואחיזה בכביש רטוב , מעניין אותי בעיקר השניים הראשונים , ישנם צמיגים שצריכת הדלק שלהם מוגדרת f וכאלה שהיא מוגדרת a או b מעניין אותי עד כמה ההבדל בצריכת דלק הוא מהותי בשוני בין הצמיגים הרי בסך הכל הרכב הוא אותו רכב , כנל לגבי רעש בנסיעה. אם למשל כרגע הרכב לוקח ליטר ל8.5 קמ , כמה זה ישתנה לטובה או לרעה בעקבות צמיגים שמוגדרים a או f ?
  7. מתן דדון

    רכב עד 50K

    לדעתי אם ברוב הזמן יסעו ברכב מקסימום 3 אנשים מיותר אוטו סדאן ואצה יכול בקלות ללכת על סופר מיני , מה גם שיחסוך לך בהוצאות דלק ויעלה אותך בשנתון , חפש i20 , איביזה , פיקנטו ודומותיהם
  8. מרכז הציפויים ממה שהבנתי עושים עבודה טוב יש להם סניף באשדוד וביבנה
  9. חפש ביד 2 פיאט פונטו פיג'ו 106,205 דייטסו שרייד בסכומים כאלה אין חשיבות לדגם אלא בעיקר למצב הרכב הספציפי
  10. אהלן הזמנתי מאיביי נורות mtec super white הם הגיעו אתמול והרכבתו אותם , משום מה האור עדין נראה בגוון צהוב ולא לבן , הם באמת לא אמורות להיות בגוון לבן אלא רק פחות גוון צהוב?
  11. סליחה הפוליש שיש לי הוא אוליטיימט ולא קומפאונד. בערים אני מתכוון שלא השפיע ברמה שנראית לעין על סווירלים היו מספר כתמים על הרכב שירדו אך נשארו חלקים מהם , עם הפוליש השתמשתי בפד צהוב רגיל אז אולי זה גם קשור לתוצאה הרכב הוא פיג'ו משנת 2008 כך שאין צבע מתקלף או משהו והוא עדין נראה טוב
  12. שלום אני מתכנן לבצע פוליש ידני לרכב ע״י פד כתום של כימיקיל גייז ברשותי פוליש של מגווירס הקומפאונד אך מניסיון קצר וממה שקראתי פה הבנתי שהוא ממש עדין ולא מועיל כל כך ידני , הסתכלתי באוטו בטור לגבי פולישים אגרסיביים אחרים ונתקלתי בv32 ו v34 האם הם טובים מה ההבדלים בינהם בעצם?
  13. הלכה צריכה להיות על בסיס טרמפנטין , ניסיתי על הרכב עם לכה על בסיס מים והפנס לא העלים את העכירות ונשאר די אותו דבר?
  14. אוקיי תודה על התשובות
  15. תוצאה יפה מאוד לעבודה עצמית כל הכבוד ! מאיפה ניתן להשיג את החומר פחחים?
  16. שלום ברשותי פיג'ו 407 מנוע 2000 עם הגיר al4 רציתי לדעת האם ניתן להחליף את המנוע והגיר לאלו שנמצאים בגרסאות הבכירות יותר של הרכב אלו עם מנוע 3.0 v6 ותיבת ההילוכים בעלת 6 יחסי העברה? מבחינה פיזית אני מאמין שזה אפשרי משום שזה אותו הרכב בכל הגרסאות מבחינה חוקית אפשרי? ובלי קשר כמה בערך יכול לעלות שינוי כזה של המנוע והגיר?
  17. פיגו 407 כמו הc5 רק עם סמל של פיג'ו [emoji6] מנועים שמתחילים מ2000 רכב מפנק מאוד עם שוק רע ( אבל למי שמבין זה מעולה )
  18. לדעתי עדיף לך לקנות רכב זול יחסית עד 20 אלף חפש רכב שמור וכך תפסיד הכי פחות כסף בעוד שנה וחצי כשתמכור. מה גם שביטוח לאוטו ישן יותר כנהג חדש יעלה לך פחות . לא כתבת מה התקציב אבל לדעתי מיוצר לקנות רכב בתקציב גבוה בידיעה שהוא ימכר בעוד שנה וחצי , אלא אם כמו שאמרת האוטו יעבור לאחיך ואז הדבר הופך למשתלם יותר וכדאי יותר
  19. אנסה להגיד את זה בצורה עדינה מקווה בשביל כולנו שתתפס על 200 , מספיקה פעם אחת של חוסר ערנות או לא לשים לב לשניה במהירויות כאלה כדי לגרום למוות של אדם אחד ,שניים או רכב שלם . הדרך שבה אתה מציג את הנסיעה שלך שכבשגרה על 250 כאילו ביום יום נשמעת לא בטוחה למדי כן אני מאמין שרוב האנשים פה הגיעו מספר פעמיים למהירות לא חוקיות של 160-190 אבל קשה לי להאמין שיש הרבה שהגיעו ל270 ואני מדבר רק מתוך אלה שהרכב שלהם מסוגל להגיע למהירות כזאת בכלל. יש לך אחלה רכב עם 330 כוח סוס , די הרבה בהשוואה ללא מעט מכוניות הסיבה היחידה שאתה רוצה להעלות הספק היא להרגיש יותר גבר ולהגיע למהירות גבוהה ממה שכבר הגעת, אל תקח את זה אישית פשוט חושב שכל ההתעסקות במהירויות מטורפות כאלה היא מסוכנת לך ולכל מי שנוהג לידך בכביש
  20. שלום אני מעוניין לצבוע את פסי הקישוט השחורים ברכב לצבע של הרכב איפה ניתן לעשות זאת באיזור אשדוד ? פחח רגיל מישהו מיוחד שמתמחה בצביעת פלסטיק אם יש דבר כזה? אשמח להמלצות על מקומות באיזור
  21. האוטו חונה כל הזמן כמעט במתחם באשדוד ליד פול אנד ביר , מעניין אותי איפה אתה נוסע במהירויות כאלה בעיר הזאת שבכל רמזור שני יש מצלמה וגם מחוץ לעיר לשני הכיוונים מצלמות בלי סוף
  22. תקנו אותי אם אני טועה אבל העיניין פה הוא בעיקר ההנעה האחורית לא? ברכב עם הנעה קדמית גם אפשרי?
  23. סופר מיני או מיני לא מחייב ידני , את כולם אפשר למצוא עם גיר אוטומטי וגבול 55 אלף לרכב מיני זה לא רע בכלל תוכל בקלות לקנות רכב משנת 2010-2012 יש המון רכבים קטנים עם אופי צעיר ויפים שיתאימו לך יותר מכל משפחתית סוויפט , קליאו , איביזה , פיקנטו , פיג'ו 208/207 ועוד המון ולא אני מאשדוד אבל מגיע לירושלים לבקר משפחה מידי פעם
×
×
  • תוכן חדש...