Jump to content

shais01

  • הודעות

    881
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    1

כל מה שפורסם על ידי shais01

  1. מבדיקה שערכתי בעבר, זו לא היתה אבארט'. שי
  2. שלום קניתי לאחרונה לנצ'יה פריזמה 88, 1.5 עם 76,000 ק"מ אמיתיים. (זה מה שקורה כאשר אתה יד שניה והיד הראשונה הוא אדם בן 84 שקנה אותה חדשה לפני 19 שנה לרגל יציאתו לגמלאות ). מעבר לנקודות החלודה המתבקשות, אין ברכב מזגן. אני מניח שהאופציה הזולה היא לרכוש פריזמה ממוזגת לפירוק ולהעביר את מערכת המיזוג לרכב שלי. שאלותי: 1. האם עדיף לבחור כתורמת איברים פריזמה עם מזגן בהתקנה מקומית ? 2. אם ניתן להתקין מערכת מקורית (וזו ההעדפה), האם יש הבדל בין מערכת המיזוג בין דגם ה 1.5 לבין ה 1.6? 3. מכירים פריזמה לפירוק? אשמח מאוד ל'סימבול' לטובת הגנטים. רפי לין - סומך עליך שתדע לסייע... תודה. שי
  3. בשתי התמונות שאני העלתי המנועים כבויים. אתה רואה רק את נורת האזהרה הראשית דולקת ואת מד הטעינה אבל בקטע שגזרתי מהתמונה רואים גם את נורית הטעינה ולחץ השמן דולקות בפאנל האזהרות שנמצא מימין. מד הסל"ד נמצא על המינימום שלו שאיננו אפס. תאמין לי שמחוגי לנציה מגיעים לגוון הזה, יש לי דוגמה חיה בבית... באמת זה עניין שולי, אם המנהלים יבחרו אפשר להמשיך את הדיון מחוץ לשרשור המכירה. ואולי לירוי יאיר את עינינו מהיכן הגיע הלוח? שי
  4. בתמונה שלי הלוח הוא חדש - דנדש ובתמונה של לירוי הוא אחרי חיים קשים במזרח התיכון, ולכן המחוגים שהיו במקור לבנים דהו למעין צהוב וסימוני הטווח האדום בסקאלות דהו גם הם. בתמונה שלי הלוח מוזן בחשמל (סוויטש פתוח-מנוע כבוי), ואצל לירוי מן הסתם הוא מנותק ממתח, לכן השוני במיקומי המחוגים, מה גם שאני לא בטוח שהמיקום של כולם תקין, ראה את מיקום מחון הטעינה אצל לירוי. שי
  5. למען הצדק ההיסטורי - מימין לוח המחוונים של פריזמה דור I (כולל ההגה הקלאסי, זהה לזה שבבטה). משמאל לוח המחוונים של פריזמה דור II (כולל ההגה המודרני יחסית - דומה לזה שבתמה). תשווה לתמונת לוח המחוונים שלירוי מציע למכירה ותיווכח כי הוא בוודאות של פריזמה דור I. שי
  6. חן, אני מעריך את ידיעותיך, אבל כאן אתה הטועה. זה בוודאות לוח מחוונים של פריזמה, אבל של הדור הראשון. הדור השני שונה במעט (מד צריכת הדלק למשל מעוצב באופן שונה). אם במקרה הלוח הזה זהה לחלוטין לזה של כרומה - אני מסיר את הכובע, לא מכיר כרומה, אבל זה לוח של פריזמה בוודאות. שי
  7. אם אני לא טועה, בסוף שנות השמונים אותו יבואן (טלקאר?) יבא את שניהם, את לנציה ודייהטסו. ואיפה יפתח? שי
  8. זה 135 שי
  9. שמעת, לא הקשבת . הריטמו הזו נצפתה ודווחה בשרשור הזה: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1598782&postcount=405 לאחר מכן גם פורסמה על ידי בעליה הקודמים ב YAD2. משם התגלגלה כנראה לזה הנוכחי. שי
  10. רק שתדע עד כמה הסוחר חמדן, אני סיכמתי כבר עם הבעלים (הקודם) על 7,000 ש"ח. מאחר ולא הייתי שלם עם העניין (בסוף, האוטו מיוחד ככל שיהיה לא 'עשה' לי את זה) ביקשתי להוריד את המחיר ל 5,000 והבעלים סרב. כך שכנראה שהאוטו נמכר במחיר שהוא היכן שהוא בין שני המספרים הללו. בהנחה שלא בוצעה השקעה רבה על הרכב (מכאנית נדרשה השקעה, אבל זהו רכב פשוט ונפוץ בהיבט המכאני), יש כאן כנראה מישהו שמנסה למקסם רווחים... שי
  11. צודק, אני מאזור רחובות אבל מוכן ליסוע מרחק סביר בשביל מקצוען. בגדול - בגבולות השרון - ב"ש. שי
  12. שלום אני לפני קניה של תמה טורבו. רכב סטנדרטי בלא שיפורים, היסטוריית טיפולים. מבקש המלצות היכן לבדוק את הרכב. מחפש מכונאי/מוסך המכירים את הדגם היטב, וכאופציה להמשיך ולטפל בו אצלם. לא מעוניין במכוני בדיקה, בזבוז זמן וכסף בעיני. בשרשורי עבר עלו שתי המלצות - NGS בחולון וחזי טבת. אשמח להמלצות מעודכנות ולטלפון של חזי. תודה. שי
  13. שתי שאלות: מה זה בדיוק אלקנטרה - אריג סינטטי דמוי עור? מתיחת הפנים לקאפה לא היתה בשנת 98? מה בדיוק השתנה (מלבד המעבר למנועי 5 צילינדר בדגם ה 2 ליטר)? שי
  14. שלום ברק. שתי אופציות לבחינה, שתיהן עבדו אצלי: 1. עגלה מקופלת על המושב הקדמי, אישתך והיורש מתרווחים להם במושב האחורי. 2. המושב האחורי (בהנחה שהוא מפוצל, לא מכיר אימפרזה) מקופל בחלקו, העגלה חלקה בבגז' וחלקה השני על מסעד המושב האחורי המקופל, היורש לידה, על חלקו הלא מקופל של המושב האחורי, אישתך במושב הקדמי, לידך. על מנת שלא לצאת חזיר שוביניסטי, כמובן ניתן להפוך הכל, כאשר ליד ההגה - אישתך. הבחירה בין האופציות - על פי מצב הרוח, השעה ביום ומידת הנמנום האוחזת ביורש, ערני - הורה לידו. ישן - עגלה לידו. וכמו רבים לפני, לא נראה לי סביר להתפשר על סוג המכונית רק בגלל העגלה. שי
  15. שאלה לגידי, האם אתה בודק את הרכב בצורה עצמאית כלשהי (חברה בתשלום, חבר הגר בארה"ב, אתה?) או שאתה נסמך לגמרי על התיאור של המוכר? שי
  16. שטיחון שכזה היה מתחת לכל אחת מהמכוניות באיזור החניה. כמעט כולם - ללא כתמי שמן... שי
  17. אני לא מפרסם כאן הרבה הודעות, אבל הספקתי לעלות על כמה מנטיות הלב של חברי הפורום, אז קבלו: ליאור - פרינץ (לדעתי TTS), גנאדי - גרר קלאסי (פיאט), רן - היית מעביר משמרת בניידת הזו? הלנציה - בשבילי... וכמובן, מבין עשרות רכבי האספנות שהשתתפו במירוץ, חלקם בני קרוב למאה שנה, השתיים היחידות שנתקעו היו איטלקיות... פרארי ואלפא. לפחות זו היתה הזדמנות להציץ אל תוך תא המנוע - ניקיון מדהים בשתיהן. שי
  18. לפני חודשיים חזרתי מאותו הטיול בדיוק, נסיעה לאיטליה בסימן מוטורי לרגל יום ההולדת ה - 40 שלי, שאירגנה אישתי. תותחית שכמותה, התייעצה באתר מועדון אלפא רומיאו ובנתה מסלול שנע בין מילאנו לטורינו. הכל בהפתעה, בלא שאדע, עד ממש לפני הנסיעה. אבל כמו תמיד בנסיעות שכאלו השיא היה בלתי מתוכנן לחלוטין ומפתיע לגמרי. פתאום, בדרך לדואמו (כיכר העיר) של מילנו, שמענו רעש חריג וראינו רולס רויס מתחילת המאה, בצבע אדום, נושא את הספרה 1. אחרי שסיימתי להתפעל ולהתלהב מהמזל שראינו אותה, הבנו שזו היתה רק הפתיחה. מסתבר שהגענו לנקודת הזינוק של ראלי מכוניות קלאסיות במסלול ממילאנו לסן מארינו. במקרה, בול במקום, בול בזמן! עשרות רבות של קלאסיות מדהימות חיכו לנו מעבר לפינה, במסלול הזנקה שאפשר רק לחלום אליו בארץ. כולם מסתובבים חופשי בין הרכבים הממתינים לתורם לזנק. אף אחד לא חולם על לגעת. כמובן שכל התוכניות שהיו לנו התבטלו, ואישתי איבדה אותי למשך כשעה, שבה הסתובבתי כמו סהרורי בין כל המכוניות המדהימות הללו. שי
  19. או שכל האוטו היה שייך לאחר...
  20. בהמשך לשאלה, מעבר למע"מ האם מוטלים מיסים נוספים על יבוא טרקטורון לכיסוח דשא? פניתי למכס במייל ולא נענתי . הכוונה ליבוא טרקטורון כתושב חוזר, האם זה משנה? שי
  21. צביקה שלום לפני כמעט שנה העלת שירשור ובו בקשת עזרה לאיכסון 127+127 ספורט. הצעתי לך לאחסן אותן אצלי בחצר במושב, בחינם. כל זאת לא בהודעה פרטית, אלא בגוף השרשור. אדגיש - לא הכרתי אותך אז ואיני מכיר אותך כיום והצעתי באה לסייע לעמית לתחביב. אתה בחרת שלא לממש את הצעתי, ושיקוליך עמך. ולכן, ההתייחסות שלך כאן למושבניקים כרודפי בצע איננה נכונה ומעליבה. שי
  22. עם פנסים אחוריים של סדרה 4, מסוף שנות ה-70 שי
  23. ובדיוק בגלל כל זה אני חושש. יותר מדי פעמוני אזהרה מצלצלים לי בראש, אבל מנגד שם מצויות גם ההזדמנויות הגדולות... שי
  24. שלום לכולם מצאתי את הבטה הזו למכירה באי-ביי במיאמי-ארה"ב. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&sspagename=STRK%3AMEBTOX%3AIT&viewitem=&item=170212076302&_trksid=p3984.cTODAY.m238.lVI ללא רישוי, ללא טיטל, ממוכר בעל 0 פידבק שנרשם לפני שבועיים. מוגדרת ע"י המוכר כרכב לחלקים בלבד. דגם אמריקאי - מנוע 1.8 חלש, פגושים מכוערים. בתמונות - יפייפיה. דעתכם על רכישת רכב ללא טיטל ממוכר ללא היסטוריה בלא בדיקה פיזית של הרכב? זה נראה מסוכן מאוד, מנגד בנתיים (אולי בגלל זה), המחיר נמוך. נראה לכמה יגיע לקראת סגירת המכירה. האם ניתן לייבא רכב לארץ ללא טייטל? והכי מעצבן, חזרתי לפני שבועיים משבוע במיאמי, האוטו שוכב אצלו כנראה שנים, לא יכל להקדים המכירה בטיפה שי
×
×
  • תוכן חדש...