Jump to content

IsraelR

  • הודעות

    415
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי IsraelR

  1. הוא מתמחה רק בלנד קרוזר או בעוד רכבים? שואל בשביל הסורנטו 05 שלי
  2. סורנטו 2005, הילוך כוח, מוגבה וממוגן.
  3. היה לך רכב דומה? או רכב עם DSG7?
  4. היי חברים, במהלך נסיעה מאוד קופצנית ( טיול שטח) מספר פעמים(3-4) המנורת חוסר טעינה נדלקה, המזגן הפך לחלש יותר, תגובה קצת יותר איטית של הרכב, אבל הרכב נסע, הסתדר מעצמו בכל בפעמים לאחר חצי דקה. התופעה נעלמה כשחזרנו לכביש. בהתחברות OBD , במהלך אותם פרקי זמן שבו המנורה הופיעה המתח ירד ל12.3/4 יש מצב שכל פעם שזה קרה הייתי בשיפוע, לא זוכר במדויק קיה סורנטו 2005. מדגיש שוב, בכביש הכל תקין, מראה טעינה של 13.9-14.3
  5. מה הדרך הנכונה להשתמש? לשים כאשר המיכל כמעט ריק ולמלא סולר?
  6. התוסף מתאים לכל מנוע סולר?
  7. אפשר קישור ליוניט TPMS שיש לך על ההגה?
  8. האם הרעש רק כשהאוטו קר או במהלך כל היום?
  9. תודה מאור, הוא מוסכניק שאני מאוד מעריך, ועדיין אשמח לשמוע את דעתכם, האם האבחון תואם את הבעיות? איבוד מים טחינה על הפקק
  10. בוצע היום בדיקת לחץ נוספת, המנוע היה חם, הלחץ נשאר תקין ויציב בתחום הירוק גם בטורים גבוהים, מה שכן לאחר הנסיעה המאומצת נראה מעט טחינה על הפקק שמן, בעל במוסך אבחן שהקולר נפרץ ולכן יש עירוב של מים ושמן. הוא טוען שאם הלחץ תקין, הרכב לא מתחמם והמנוע מגיב טוב זה כנראה הקולר שנפרץ. קבענו להחליף את הקולר + שמן פילטר שמן + מים ירוקים+ אטמים בראשון מה דעתכם?
  11. קיה סורנטו 2005 מנוע דיזל, רכב לא מתחמם אבל מאבד מים , משהו כמו 2 ליטר על 300-400 ק"מ.בדיקת לחץ שבוצעה נמצאה תקינה, הלחץ לא נפל.הוחלף פקק מיכל עיבוי (אין פקק ברדיאטור) על הפקק החדש יש סימנים של נוזל ירוק (אמור להיות?) אין נזילות, לפחות לא כאלו שנראות לעין. הרכב רוב הזמן עושה נסיעות קצרות, על הפקק יש מעין נוזל שקוף/שחור. אשמח לעזרתכם מה עוד ניתן לבדוק? אם הבדיקת לחץ יצאה תקין זה אומר שהראש תקין? האם יכולה להיות בעיה בראש על אף הבדיקה התקינה?
  12. אז איזה בדיקה ניתן לעשות כדי למצוא את הבעיה?
  13. יש צורך לרשום את הגבהה ברישיון רכב?
  14. אני מחפש גם גראנד ויטרה, האם ייתכן שהמדגם של 2007 אין יותר הילוך כוח?
  15. לגבי הסורנטו, למה לשים לב? כיצד להתייחס לרכב שכבר החלפת מנוע ?
  16. אוקיי, מתחיל להצטמם, ראיתי מספר " טאראקנים" יפים ביד 2, יש מחלות ידועות לרכב?
  17. איך הגאלופר? הוא מבוסס על הפגארו Q?
  18. תודה דיסקו, חרשתי את הפורומים ואכן ראיתי שלחלק ניכר מהסורנטו הוחלפו מנועים, מה שמאוד מרתיע אותי, מצד שני אני מקבל במקרה הזה את הרכב הכי "חדש" שיש. זה נראה שלא משנה מה הנוהל טיפולים, בסופו של דבר ב150-200 אלף קמ מחליפים מנוע. רשמת רודיאו, האם הטרופר גם מומלץ?
  19. 2 ילדודס קטנים + 2 מבוגרים נתחיל בקטנה, אז אני מאמין שמשהו יומי קל/בינוני. מעדיף לקנות עכשיו משהו שישרת את 2 הסוגים(יומי וארוך) מאשר לקנות משהו ליייט שאחר כך נצטרך להחליף אותו
  20. שכחתי לעדכן, בסופו של דבר הוחלף כל היוניט והכפתורים בהגה, היבואן התחיל בסכום מטורף שבסוף ירד לשפוי יותר.
  21. הרכב יתפקד כרכב שני במשפחה, צפי של 7k ק״מ בשנה. נתחיל עם שטח קל ונגביר לאט לאט מתלבט כרגע בין סורנטו 2004-6, פגארו 2001,פראדו 99. אשמח לשמוע את דעתכם/המלצה לרכב אחר.
  22. לא רשמתי שום דעה, רק שאלתי שאלה. לפי ההגיון שלי, קודם כל הבטיחות ורק אחר כך אמינות וירידת ערך. ובכל מקרה, אני לא חושב שצריך להחליף כל שנתיים ואפילו לא כל 5 אבל 12 שנה זה כבר סופר ישן מבחינה ביטחותית. אבל היי זה רק אני, הכי חשוב שלא תהיה ירידת ערך
×
×
  • תוכן חדש...