סיאט מחדשת את הליין הקומפקטי שלה ומציגה מתיחות פנים לארונה המאוד פופלרית ולאיביזה, עם שינויים כמעט זהים לשתיהן מבפנים ומבחוץ.
רוב השינויים החיצוניים מתמקדים בארונה, גריל חדש עם פגוש קדמי בעיצוב שונה עם פתחים גדולים יותר והדגשה בצבע כסף לעומת שחור.
פנסי הערפל הוזזו גם הם למעלה ליד לוחית הרישוי.
מאחור הארונה זוכה לדיפיוזר, סמל בעיצוב חדש וכיתוב שם הדגם בכתב מסולסל כפי שנעשה בלאון החדשה. שני הדגמים מגיעים כעת עם
נורות לד כסטנדרט ודגמי ה-FR יגיעו עם לד מלא.
הפנים עבר מהפכה יותר משמעותית כאשר סיאט מציגה סידור חדש לסביבת הנהג. דשבורד חדש מחומרים רכים עם מסך מולטימדיה צף,
הממוקם גבוה יותר ומעל פתחי האוורור, בגדלים של 8.25 אינץ' בדגמי הבסיס ו-9.2 אינץ' בגרסאות הבכירות, אליהן מתווסף כאופציה לוח מחוונים
דיגיטלי עם תצוגה בגודל 10.25 אינץ'.
סיאט מציעה כעת אפליקציה ייעודית בשם seat connect המאפשרת לבעלים לקבל מגוון שירותים מקוונים כמו עדכוני תנועה בזמן אמת,
לנעול ולפתוח את הרכב מרחוק וכן לבדוק את מצב מיכל הדלק.
הארונה והאיביזה אומרות להתראות למובילאיי ושלום למערכת תיקון סטייה מנתיב, כפי שאפשר למצוא בשאר דגמי הקונצרן. וכן גם נוספו זיהוי תמרורים ואורות אדפטיביים
להתמודדות טובה יותר עם תנאי נסיעה חשוכים. התוספת של מערכת תיקון הסטייה מנתיב מאפשרת גם לאיביזה ולארונה להציע חווית נסיעה סמי אוטונומית שסיאט מכנה travel assist, שמאפשרת לרכב לבלום להאיץ ולשמור על הנתיב בעצמה תוך כדי שיוט בכביש המהיר. מערכת התראה על רכב בשטח מת שודרגה גם היא עם רדארים מלפנים ומאחור עם טווח משופר של עד כ-70 מטר לכל כיוון על מנת להקל על הנהג להחליף נתיבים בביטחון.
ליין המנועים של שני הדגמים לא השתנה מלבד איבוד אופציות הדיזל. הגרסה הבכירה מבוססת על ה-1.5 ליטר 150 כ"ס עם תיבה אוטומטית, 1.0 ליטר טורבו עם 110 כ"ס (ירידה של 5 כ"ס מהדגם הנוכחי) עם תיבה אוטומטית כפולת מצמדים בעלת שבעה הילוכים או ידנית שישה הילוכים. הדגם הבסיסי ביותר מסתפק ב-95 כ"ס ותיבה ידנית בלבד.
הארונה והאיביזה המחודשות צפויות לצאת ממפעל מרטורל בספרד אל השוק ברבעון השלישי של השנה ואלינו צפויה להגיע רק בשנה הבאה.
Recommended Comments
הצטרף לדיון
ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.