Jump to content
  • יונדאי קונה החדשה


    discoTD5

    מאז פרסום המבחן במקור באתר car-pad, לפני לא הרבה זמן, עם שהות ארוכה עקב המלחמה שנכפתה עלינו קרה דבר מעניין, 

    בעת כתיבת המבחן מחיר הקונה ההיברידית היה החל מ 161,900 ש"ח. היום הקונה ההיברידית כבר עולה 166,900 ש"ח, ש"ח פחות מאלנטרה היברידית פרימיום (שזה ביונדאית רמת הכניסה לדגם, או אם תרצו 'ציי רכב').

    עוד עדכון הוא שכבר יש צפי למשלוחים גדולים כבר בינואר / פברואר 24, בכפוף לזה שהחות'ים יהיו עסוקים עם ג'חנון וחילבה, ולא עם טרור בינלאומי. 

     

    לינק למבחן המלא

     

    20231006_093821.jpg.f120cf6a0b2742233dc4fbfe3825fa78.jpg

     

    למבחן אספתי מסוכנות יונדאי בת"א יונדאי קונה היברידית, ברמת גימור SUPRIME שהיא הגבוהה ביותר אך ללא גג שמש, ולמעט רמת גימור N-Line.

     

    עיצוב הקונה החדשה נאה למדי, בעיקר יישור קו עם העיצובים החדשים של יונדאי שראינו בסטאריה ובסונטה החדשה שעדיין לא משווקת. חזית נקיה, פס לד לרוחב כל הרכב, כונסי אוויר חכמים בחלק הקדמי, ועוד פרטי עיצוב. מהצד, ככל שמסתכלים יותר כך נגלים יותר פרטים, תאמינו לי. תסתכלו בעצמכם. מאחור ממשיך אותו קו 'נקי' של החזית. פס לד (אדום) לרוחב כל הרכב, יחידות תאורה אחוריות המזכירות את אלו הקדמיות, וסה"כ העיצוב נאה (זה עניין של טעם) נקי למדי למרות המון פרטים, לא שגרתי מאף זוית.

     

    פנים הרכב מיישר קו עם עיצובי הפנים העדכניים של יונדאי.  בכל רמות הגימור מסך לוח המחוונים דיגיטלי מלא בגודל 12.3''. מימינו צג מולטימדיה גם הוא בגודל 12.3'' כאשר ממשק המשתמש הוא כבר העדכני של יונדאי, וכולל אפל קארפליי ואנדרואיד אוטו אלחוטיים. מתחת למסך המולטימדיה מתגים פיזיים לפונקציות שונות ומתחת פקדי המיזוג (המצוין).  חדי העין ימצאו גם קודנית שאינה מקורית. מושב הנהג נוח, תומך במידה הרצויה וחשמלי. מאחור תמצאו מרווח מכובד לנוסעים( יחסית לסגמנט) הודות לבסיס הגלגלים של הקונה שגדל משמעותית ל 2.66 מטר דבר שמקרב אותו מאוד לסגמנט C-SUV

     

    20231006_094651.jpg.44635f7efde9999711befce5e45de4ab.jpg

     

    היונקאי קונה החדשה משווקת הארך עם שלושה מנועים / צורות הינע – מנוע טורבו בנזין בנפח 1.0 ליטר, מנוע טורבו בנזין בנפח 1.6 ליטר והנעה היברידית עם מנוע בנזין בנפח 1.6 ליטר המשולב עם מנוע חשמלי. רכב המבחן הוא ההיברידי, עם הספק משולב של 139 כ"ס ו 27 קג"מ. תיבת ההילוכים אוטומטית כמובן, רובוטית כפולת מצמדים, בעלת שישה הילוכים. לרכב שלושה מצבי נהיגה – אקו, ספורט ו'שלג'.

     

    מתלי הקונה עושים עבודה טובה למדי, בוודאי כשאתם זוכרים שמדובר ב SUV, ובהתאמה עיקר העבודה שלהם היא לספק נוחות ראויה ונסיעה בטוחה, ואת זה הם עושים היטב. בין אם מדובר במהירות עירונית סבירה, או במהירות גבוהה מחוץ לעיר, אני מבטיח לכם שאף נוסע לא יתלונן על הנוחות בקונה.

     

    למרות שהתאוצה הרשמית מ 0 ל 100 קמ"ש עומדת על 11.4 שניות ארוכות מאוד במונחים של ימינו, היציאה מהמקום זריזה הודות לשילוב של ההנעה החשמלית עם מנוע הבנזין. בהתאם גם תאוצות הביניים אינן משהו ששווה איזכור מיוחד. המהירות המירבית של הקונה ההיברידית עומדת על 165 קמ"ש לא מרשימים, עם זאת שיוט בכביש מהיר במהירות שאינה מאוד רחוקה מנתון זה, ברכב עם חיילים וציודם, נעשית ללא מאמץ. (ככה חבר סיפר לי, לא בדקתי בעצמי כמובן).

     

    20231006_094337.jpg.5187eccaac5099b65a549795ea48f350.jpg

     

    החלק בו הקונה ההיברידית צריכה להצטיין הוא פרק צריכת הדלק. נהיגה אגרסיבית מאוד (זו עם החיילים על ציודם המלא) הניבה צריכת דלק של 14.5 ק"מ לליטר. בדרך חזרה, בנהיגה ברכב ריק, וללא לחץ להגיע בזמן, צריכת הדלק עמדה על 23.2 ק"מ לליטר. אני משער כי צריכת דלק יומיומית של נהג סביר תתקרב מאוד ל 20 ק"מ לליטר.

     

    בהיבט בטיחות, ציון איבזור הבטיחות של הקונה עומד על 5 לדגמים הבסיסיים, ו 7 לדגמים המתקדמים.

     

    מחיר ותמורה – הקונה משווקת במגוון מנועים ורמות גימור, החל מ 144,900 ₪ ועד ל 187,900 לדגמי הטורבו בנזין. הדגמים ההיברידיים מתחילים ב 161,900 ₪ (כבר 166,900)  ועד 189,900 ₪, כאשר רכב המבחן עולה 169,900 ₪.

     

    הסיכום הוא מאוד חיובי. אין לקונה הרבה תחרות מבחינת שימושיות וחסכון בסגמנט שלו. הוא יתחרה בטויוטה קורולה קרוס ההיברידית, ובמידה מסוימת גם בטויוטה CHR החדש, כאשר מול כל אחד מהם הוא יציג יתרונות.

     

    20231006_093911.jpg.814c58515559a72d6a2d56a2d4dd0495.jpg

     

    20231006_094214.jpg


    User Feedback

    Recommended Comments

    לפני כשעה, דור-- כתב:

    הקונה ההיברידית נשמעת כמו המחליפה הטבעית של הנירו

    הנירו החדשה נמכרת בסוכנות היום ב 170 לפלאג אין, 180 לחשמלית המלאה.

    המחיר של הקונה מופרך ומעיד על חזירות אין קץ של היבואן.

    • מבאס 1
    • רעיון טוב! 1
    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    בתאריך 28.11.2023 בשעה 16:32, CX25GTI כתב:

    הנירו החדשה נמכרת בסוכנות היום ב 170 לפלאג אין, 180 לחשמלית המלאה.

    המחיר של הקונה מופרך ומעיד על חזירות אין קץ של היבואן.

    א. הקונה צמחה במימדים וקרובה למימדי הנירו הקודמת.

    ב. התמחור של הקונה החדשה יכול להתאים לציי רכב.

     

    סעיף א וב הופכים אותה למחליפה של הנירו.

     

    נ.ב מבדיקה באתר של היבואן, הנירו החדשה עולה סביב 187 אלף לדגם הפלאג אין. איפה ראית ב 170?

     

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    קיה נירו EV חשמלית בהצעת סוף שנה משתלמת - cartube

    זה כבר מבצע סוף שנה בחודשים האחרונים.

    הפלאג אין מוצעת בהנחה של 15K במועדונים כמו הוט וחבר.

     

    מחירי הקונה בארץ גבוהים משמעותית מאשר אילו באנגליה (נכון גם לנירו).

    הדגם המפואר ביותר N עולה באנגליה כ 36 אלף פאונד , שוווה ערך ל 170 אלף ש"ח , היבואן מתמחר את הרכב ב 187 א"ש.

    כאשר מנפחים את דגמי הבסיס על מנת לתת באפר לחברות הליסינג הדגמים המפוארים אשר הולכים בעיקר ללקוח הפרטי יקרים ללא פרופורציה.

    דוגמא נוספת, דגם הליסינג של הקונה ההיברידי בגימור פרימיום עולה כ 167 א"ש, הדגם המקביל באנגליה כ 32 אלף פאונד כ 150 א"ש , בקיצור הפקעת מחיר של היבואן וזה חמור יותר באם תקח את טענת חלק מחברי הפורום שמחיר המכירה של הרכב ליבואן הישראלי הוא בין הנמוכים בעולם עקב המיסוי הגבוהה , משמע הלקוח קונה זול יותר מהיבואן באנגליה למשל ומוכר ב 10% יקר יותר...

     

    עריכה אחרונה על ידי CX25GTI
    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    לפני כשעה, CX25GTI כתב:

    קיה נירו EV חשמלית בהצעת סוף שנה משתלמת - cartube

    זה כבר מבצע סוף שנה בחודשים האחרונים.

    הפלאג אין מוצעת בהנחה של 15K במועדונים כמו הוט וחבר.

    אוקיי, אלו מבצעים נקודתיים למועדוני לקוחות.

    א. הם מוגבלים בזמן ולקהל יעד.

    ב. מאיפה אתה יודע שהקונה הצדשה לא תקבל מתי שהוא גם מבצע דומה?

    לפני כשעה, CX25GTI כתב:

    בקיצור הפקעת מחיר של היבואן וזה חמור יותר באם תקח את טענת חלק מחברי הפורום שמחיר המכירה של הרכב ליבואן הישראלי הוא בין הנמוכים בעולם עקב המיסוי הגבוהה , משמע הלקוח קונה זול יותר מהיבואן באנגליה למשל ומוכר ב 10% יקר יותר...

     

    שאלה מעניינת.

     

    יש לך מקור כמה אחוז מס הרכישה על רכב היברידי באנגליה?

     

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    הנירו נמכר בהנחות הללו לכלל הציבור בחודשים האחרונים , נכנסים ומתמקחים ומקבלים את המחיר ללא בעיה.

     

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים



    הצטרף לדיון

    ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

    Guest
    הוסף תגובה...

    ×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

      Only 75 emoji are allowed.

    ×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

    ×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

    ×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...