Jump to content
  • קבוצת 'דלק מוטורס' מודיעה על תחילת השיווק של ב.מ.וו סדרה 3 המעודכנת.

     

    449817892_.thumb.jpg.6a70b4b7e77f38e665aa3f84fecd7914.jpg

     

    סדרה 3 החשובה עד מאוד בליין של היצרן הגרמני עברה ריענון ומתיחת פנים קלה. העידכון כולל חזית עדכנית, יחידות תאורה ראשיות LED בכל רמות הגימור, עדכון לסביבת הנהג עם לוח מחוונים בגודל 12.3'' ומסך מולטימדיה בגודל 14.9'' ועוד.

     

    DI22_000056591.jpg.013ffe40a4c31b39275517f4a71854c6.jpg

     

    מתיחת הפנים של סדרה 3 תשווק בחמש תצורות:

    1.      318i עם מנוע 2.0 ליטר, 156 כ"ס ו 25.5 קג"מ וביצועים של 8.6 שניות מ 0 ל 100 ומהירות מירבית של 223 קמ"ש. רמת גימור Business תעלה 290.0 אש"ח ואילו רמת גימור M-Design תעלה 299,900 ₪.

     

    1054623310_.jpg.9ef0240c6941a643e7313a89f24b8b75.jpg

     

    2.      320e עם מנוע 2.0 ליטר בגירסת פלאג אין הייבריד עם 204 כ"ס ו 35.7 קג"מ, ביצועים של 7.6 שניות מ 0 ל 100 קמ"ש, מהירות מירבית של 225 קמ"ש, ומהירות מירבית בהנעה חשמלית בלבד של 140 קמ"ש. גירסה זו בעלת טווח מקסימלי של 60 ק"מ של נסיעה על חשמל בלבד. כל הטוב הזה יעלה לכם 309,900 ₪.

     

    DI22_000056585-S.JPG.0c34853a745e0c0b98cb60fbfd94b467.JPG

     

    3.      330e עם מנוע 2.0 ליטר 292 כ"ס ו 42.8 קג"מ מכובדים שיזניקו את הב.מ.וו מעמידה ל 100 קמ"ש ב 5.8 שניות בדרך למהירות מירבית של 230 קמ"ש. המהירות המירבית לנסיעה בהנעה חשמלי בלבד עומדת גם היא על 140 קמ"ש. הטווח החשמלי המקסימלי המוצהר עומד על 56 ק"מ. רמת גימור M-Design תעלה 324,900 ₪, ואילו רמת גימור M-Sport תעלה 354,900 ₪.

     

    DI22_000056580-S.JPG.0473ae6ad5d4be3077598865fe13bbe5.JPG

     

     

    כתבות נוספות, מאמרים, דעות, תרגום מאמרים ועבודות סימינריוניות מועתקות במחירים מוזלים - באתר car-pad של יואב פולס


    User Feedback

    Recommended Comments

    amosbmw

    פורסם

    פשוט מדכא שלא מביאים גרסאות בנזין חזקות יותר של הG20 (גם לפני המתיחת פנים). 

    320i 330i לא מגיעים לארץ. כנראה שאין ביקוש כי המיסוי מפלה לטובה את ההיברידים, שלא באים בחשבון מבחינתי.

    וגם אם יענו שניתן לעשות הזמנה מיוחדת, זה לא עוזר לי, כי אני קונה מכוניות משומשות אחרי הרבה שנים.

    לגבי הפייסליפט, מצער שויתרו על ידית ההילוכים.

    גם באוטומט, אני מעדיף להחליף הילוכים מידית ולא עם פלאפים על ההגה.

     

    המסך יפה, אבל באנו לכאן כדי לנהוג, לא כדי לראות טלויזיה..

    • אהבתי 1
    Mike808

    פורסם

    במסגרת השקת מתיחת הפנים המחירים עלו ב-20,000-30,000 ש"ח, האבזור לא השתנה יותר מדי, גרסת הבנזין הבסיסית עדיין מגיעה בלי בקרת שיוט אדפטיבית.

    LEGACY 1.8

    פורסם

    סדרה 3 כיכבה בערוצי האפס קילומטר, כנראה שגם זו תלך באותה דרך.

    itsik170

    פורסם

    לפני 7 שעות, LEGACY 1.8 כתב:

    סדרה 3 כיכבה בערוצי האפס קילומטר, כנראה שגם זו תלך באותה דרך.

     

    בדרך כלל אלה היו גרסאות מקוצצות אבזור שלא היו קיימות באולם תצוגה, אבל כן הגיעו ע"י היבואן.

    _DownLoaD_

    פורסם

    300 אלף שקל בשביל מכונית שעולה 40 אלף יורו.

    הזייה מה שקורה בארץ.

    amosbmw

    פורסם

    קראתי בביקורת של auto motor und sport שבמסגרת הפייסליפט נמחק הלחצן האהוב שמבטל בפעולה אחת את כל מערכות העזר לנהג, שאם לא היו מבטלים אותו - אין 5 כוכבים בncap.

    מבחינתי, מאז שncap התחילו לתת ולהוריד נקודות על דברים שלא רלווטיים לתוצאות ריסוק, אני הם איבדו הרבה מהמשמעות שלהם. פעם ראשונה שהם עשו את זה, זה היה על צפצפה לאי סגירת חגורה ב2001, ומאז זה רק הידרדר.  

    Ams גם אומרים שהלוח שעונים בפייסליפט פחות קריא לנהג מבדגם הקודם.



    הצטרף לדיון

    ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

    Guest
    הוסף תגובה...

    ×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

      Only 75 emoji are allowed.

    ×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

    ×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

    ×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...