מותג lynk & Co הושק הבוקר בת"א, על ידי היבואנית, חברת 'מאיר' יבואנית וולוו והונדה לישראל.
lynk & Co הוא מותג פרימיום חדש, שיתוף פעולה של ג'ילי הסינית וחברת וולוו השוודית (שהיא בבעלות ג'ילי). רגע לפני שאתם קופצים 'הא, עוד מותג סיני', אדגיש כי פיתוח המותג והרכב נעשה בגוטנבורג בשוודיה, הכי רחוק מסין שאפשר.
אם אתם זוכרים, לפני לא הרבה זמן פירסמתי כאן סרטון המציג את הגעת הרכב לארץ, וכבר אז ציינתי כי מדובר במותג רכב מעניין מאוד.
רכבי lynk & Co משווקים החל משנת 2018, בעיקר באירופה, עם כ 800,000 כלי רכב שנמסרו עד עתה. ההשקה בישראל מתחילה הפצה של המותג בעוד מדינות במערב, כשהבאות בתור הן אוסטרליה וניו זילנד.
סוגיית הפרימיום עלתה בהשקה ממש ברמה הפילוסופית, כאשר בקבוצת 'מאיר' היבואנית של lynk & Co מדגישים את חווית הפרימיום ברמת התחושה, אותה חוויה שהחושים שלנו מרגישים במגע, בראיה, ובסאונד. לשם ההמחשה, ב lynk & Co הקפידו ב 01 על חומרים נעימים למגע וסופגי רעשים, מערכת מולטימדיה עם מסך זכוכית מתקדם ומעבדי קואלקום חזקים במיוחד, טעינה אלחוטית חזקה, ומערכת שמע של אינפיניטי.
מבחינת מימדים, ה 01 של lynk & Co אינו גדול חיצונית עם אורך כולל של 4.541 מטר, רוחב של 1.857 מטר וגובה של 1.694 מטר. בסיס הגלגלים של ה 01 עומד על 2.734 מטר.
זה המקום לציין כי ה 01 הוא רכב פלאג אין, כלומר בעל סוללה גדולה משל רכב היברידי עם מנוע חשמלי חזק, יחד עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטר. יחדיו הם מפיקים 262 כ"ס ו 43 קג"מ, המאפשרים ל 01 לזנק לעמידה ל 100 קמ"ש בתוך 8.0 שניות זריזות, בדרך למהירות סופית של 210 קמ"ש. ל lynk & Co 01 טווח נסיעה חשמלי של כ 75 ק"מ שיושפע בעיקר מסגנון הנהיגה, אולם ללא ספק יש כאן גידול משמעותי מרכבי PHEV אליהם התרגלנו עם טווח חשמלי של 40-50 ק"מ בלבד. כאשר הסוללה מתרוקנת ניתן לצפות לצריכת דלק של כ 13 – 15 ק"מ לליטר.
טעינת הסוללה באמצעות טעינת AC עד 6.6KW מה שאומר שסוללה ריקה תיטען במלואה בפחות משלוש שעות, ובעלות של פחות מ 11 שקלים.
מערכת המולטימדיה בעלת מסך 12.7'' עם קישוריות אלחוטית גם לאפל קארפליי וגם לאנדרואיד אוטו.
ל lynk & Co 01 מערכות בטיחות מקיפות והיא מקבלת ציון 6 במפרט הבטיחות העדכני של משרד התחבורה. כמובן שה 01 נבחנה עם השקתה באירופה גם במבחני הריסוק של EuroNcap וקיבלה ציון של חמישה כוכבי בטיחות.
האחריות על הרכב עומדת על ארבע שנים או 100,000 ק"מ, כאשר על הסוללה, המנוע החשמלי וממיר המתח האחריות היא לשמונה שנים או 150,000 ק"מ.
המחיר עומד על 229,900 ₪, ואם אתם זוכרים שמדובר במותג שכבר נהנה מהצלחה באירופה, עם ניחוח פרימיומי מסוים, מדובר בעסקה מעניינת מאוד.
בקבוצת מאיר מציעים ללקוחות הפרטיים גם עסקאות ליסינג פרטי עם מקדמה של 15,000 ₪, ואפשרות בחירה בין עסקה ל 12 חודשים במחיר חודשי של 4590 ₪ לחודש, 24 חודשים במחיר חודשי של 4450 ₪ לחודש ו – 36 חודשים במחיר חודשי של 4250 ₪ לחודש. אם תחלקו את המקדמה במספר חודשי העסקה תקבלו 5840 ₪ לחודש בעסקה ל 12 חודשים, 5075 ₪ לחודש בעסקה של 24 חודשים ו – 4666 ₪ לחודש בעסקה ל 36 חודשים. העסקה כוללת ביטוחים וטיפולים, אך לא כוללת רישוי.
תמונות באדיבות היצרן
בשיתוף אתר car-pad, אתר הרכב של יואב פולס, עורך 'דרייב' פודקאסט הרכב המועדף על נוסעי התחבורה הציבורית בישראל.
Recommended Comments
הצטרף לדיון
ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.