Jump to content
  • השקת Lynk & Co בישראל


    discoTD5

    מותג lynk & Co הושק הבוקר בת"א, על ידי היבואנית, חברת 'מאיר' יבואנית וולוו והונדה לישראל.

     

    lynk & Co הוא מותג פרימיום חדש, שיתוף פעולה של ג'ילי הסינית וחברת וולוו השוודית (שהיא בבעלות ג'ילי). רגע לפני שאתם קופצים 'הא, עוד מותג סיני', אדגיש כי פיתוח המותג והרכב נעשה בגוטנבורג בשוודיה, הכי רחוק מסין שאפשר.

    אם אתם זוכרים, לפני לא הרבה זמן פירסמתי כאן סרטון המציג את הגעת הרכב לארץ, וכבר אז ציינתי כי מדובר במותג רכב מעניין מאוד.

     

    746202266_GoingPlaces-Barcelona-18.thumb.JPG.ee0345972c1cb28195ca40fd311f58dc.JPG

     

    רכבי lynk & Co משווקים החל משנת 2018, בעיקר באירופה, עם כ 800,000 כלי רכב שנמסרו עד עתה. ההשקה בישראל מתחילה הפצה של המותג בעוד מדינות במערב, כשהבאות בתור הן אוסטרליה וניו זילנד.

     

    סוגיית הפרימיום עלתה בהשקה ממש ברמה הפילוסופית, כאשר בקבוצת 'מאיר' היבואנית של lynk & Co מדגישים את חווית הפרימיום ברמת התחושה, אותה חוויה שהחושים שלנו מרגישים במגע, בראיה, ובסאונד. לשם ההמחשה, ב lynk & Co הקפידו ב 01 על חומרים נעימים למגע וסופגי רעשים, מערכת מולטימדיה עם מסך זכוכית מתקדם ומעבדי קואלקום חזקים במיוחד, טעינה אלחוטית חזקה, ומערכת שמע של אינפיניטי.

     

    מבחינת מימדים, ה 01 של lynk & Co אינו גדול חיצונית עם אורך כולל של 4.541 מטר, רוחב של 1.857 מטר וגובה של 1.694 מטר. בסיס הגלגלים של ה 01 עומד על 2.734 מטר.

     

    160038296_GoingPlaces-Barcelona-80.JPG.5b54d7bf83347b4ec92f7afb680eefe3.JPG

     

    זה המקום לציין כי ה 01 הוא רכב פלאג אין, כלומר בעל סוללה גדולה משל רכב היברידי עם מנוע חשמלי חזק, יחד עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטר. יחדיו הם מפיקים 262 כ"ס ו 43 קג"מ, המאפשרים ל 01 לזנק לעמידה ל 100 קמ"ש בתוך 8.0 שניות זריזות, בדרך למהירות סופית של 210 קמ"ש. ל lynk & Co 01 טווח נסיעה חשמלי של כ 75 ק"מ שיושפע בעיקר מסגנון הנהיגה, אולם ללא ספק יש כאן גידול משמעותי מרכבי PHEV אליהם התרגלנו עם טווח חשמלי של 40-50 ק"מ בלבד. כאשר הסוללה מתרוקנת ניתן לצפות לצריכת דלק של כ 13 – 15 ק"מ לליטר.

     

    טעינת הסוללה באמצעות טעינת AC עד 6.6KW מה שאומר שסוללה ריקה תיטען במלואה בפחות משלוש שעות, ובעלות של פחות מ 11 שקלים.

     

    146347878_.JPG.deda29670156e72fd2f89ba33534773d.JPG

     

    מערכת המולטימדיה בעלת מסך 12.7'' עם קישוריות אלחוטית גם לאפל קארפליי וגם לאנדרואיד אוטו.

     

    ל lynk & Co 01 מערכות בטיחות מקיפות והיא מקבלת ציון 6 במפרט הבטיחות העדכני של משרד התחבורה. כמובן שה 01 נבחנה עם השקתה באירופה גם במבחני הריסוק של EuroNcap וקיבלה ציון של חמישה כוכבי בטיחות.

     

    האחריות על הרכב עומדת על ארבע שנים או 100,000 ק"מ, כאשר על הסוללה, המנוע החשמלי וממיר המתח האחריות היא לשמונה שנים או 150,000 ק"מ.

     

    1734634949_01EUDashboard.jpeg.05025990ef2ba624b124bae73f2e614d.jpeg

     

    המחיר עומד על 229,900 ₪, ואם אתם זוכרים שמדובר במותג שכבר נהנה מהצלחה באירופה, עם ניחוח פרימיומי מסוים, מדובר בעסקה מעניינת מאוד.

     

    בקבוצת מאיר מציעים ללקוחות הפרטיים גם עסקאות ליסינג פרטי עם מקדמה של 15,000 ₪, ואפשרות בחירה בין עסקה ל 12 חודשים במחיר חודשי של 4590 ₪ לחודש, 24 חודשים במחיר חודשי של 4450 ₪ לחודש ו – 36 חודשים במחיר חודשי של 4250 ₪ לחודש. אם תחלקו את המקדמה במספר חודשי העסקה תקבלו 5840 ₪ לחודש בעסקה ל 12 חודשים, 5075 ₪ לחודש בעסקה של 24 חודשים ו – 4666 ₪ לחודש בעסקה ל 36 חודשים. העסקה כוללת ביטוחים וטיפולים, אך לא כוללת רישוי.  

     

    תמונות באדיבות היצרן

     

    בשיתוף אתר car-pad, אתר הרכב של יואב פולס, עורך 'דרייב' פודקאסט הרכב המועדף על נוסעי התחבורה הציבורית בישראל. 


    User Feedback

    Recommended Comments



    הרכב מסקרן - רכב סיני אבל עם מכלולים של וולוו.

    המחיר יותר גבוה מ-MG EHS, אבל זול יותר מ-3008 וראב 4 בגרסאות הפלאג אין.

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    במה המותג הזה שונה מפולסטאר, מותג שוודי-סיני אחר של חברת מאיר שנראה שהביאו לארץ רק לשם יחסי ציבור במסגרת תחרות איסוף המותגים של יבואני הרכב בארץ, ואחרי שמכרו סטוק של 143 רכבי פולסטאר, המותג כאילו נעלם מעל פני האדמה, הס מלהזכיר את שמו בארץ.

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    איזה מרגש, עוד קרוסאובר גנרי עם תג מחיר "פרימיום"

    לפני 5 שעות, discoTD5 כתב:

    אם אתם זוכרים, לפני לא הרבה זמן פירסמתי כאן סרטון המציג את הגעת הרכב לארץ, וכבר אז ציינתי כי מדובר במותג רכב מעניין מאוד.

    מה כזה מעניין בו? מה הוא מציע שאין לאחרים?

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    החלק המעניין היחידי בו זה שיטת התמחור/בעלות המבוזרת שלא הגיעה לארץ. זו גם פחות או יותר הסיבה היחידה שקונים אותו באירופה, כי אפשר לצאת מהעסקה במינימום נזק וסיכון.

     

    בהצלחה להרפתקנים שיקנו אותו בישראל... בינתיים, הנה התרשמות של חבר פורום שלקח אחד כזה לסיבוב באיטליה:

     

     

    עריכה אחרונה על ידי Derish
    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    לפני 40 דקות, Derish כתב:

    החלק המעניין היחידי בו זה שיטת התמחור/בעלות המבוזרת שלא הגיעה לארץ

    מה, זה כמו timeshare רק עם אוטו, וגם לדאוג לתחזוקה שלו?

     

    תודה, אבל לא תודה. או שיהיה שירות רכב שיתופי שאני משלם בו לפי שימוש ברכב (והמפעיל דואג לתחזוקה/ביטוח/דלק וכו'), או שיהיה ליסינג כשאני נהג יחיד, או שאקנה רכב פרטי וזהו.

    אני לא מוכן לחלוק את האוטו שלי עם אנשים זרים, בדיוק כמו שאני לא מוכן לסבלט את הבית שלי כשאני לא שם.

     

    ובהקשר לרכב עצמו - סך הכל עוד קרוסאובר בתמחור "פרימיום", ואם הייתי מחפש רכב בקטגוריה הזאת, אני באמת ובתמים לא מבין למה אני צריך לקנות את זה ולא 3008, טוסון או RAV4.

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    לפני 16 דקות, vadim6385 כתב:

    מה, זה כמו timeshare רק עם אוטו, וגם לדאוג לתחזוקה שלו?

     

    כרגיל, אתה קופץ למסקנות שליליות ואז מתחיל לבנות עליהן שכבה דמיונית של איך דופקים אותך.

     

    לא, זה לא כמו timeshare. יש כמה מסלולים אפשריים (כולל רכישה רגילה), אבל החידוש העיקרי הוא בדמי מנוי חודשיים שאשפר להפסיק לשלם מתי שבא לך. איפשהו באמצע בין carsharing לליסינג תפעולי.

     

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    לפני כשעה, vadim6385 כתב:

    ובהקשר לרכב עצמו - סך הכל עוד קרוסאובר בתמחור "פרימיום", ואם הייתי מחפש רכב בקטגוריה הזאת, אני באמת ובתמים לא מבין למה אני צריך לקנות את זה ולא 3008, טוסון או RAV4.

     

    להיפך. התמחור הוא לא פרימיום. הוא זול מפיג'ו 3008 וטויוטה ראב 4 PHEV. הלינק אמנם קטן מהן אבל הוא מאובזר היטב, יחידת ההנעה שלו נעימה וטווח הנסיעה שלו גדול משל השתיים האלה. מניסיון של כמה ימים עם MG EHS PHEV לדעתי קשה להשוות בניהם והפערים גדולים. הטווח החשמלי של הלינק גדול יותר, הנדסת אנוש ברמה אחרת, יחידת הנעה שפועלת הרבה יותר טוב והתנהגות כביש עדיפה. בתמחור הקודם של ה-MG הוא היה רלוונטי, התמחור הנוכחי שלו מוגזם.

    מבחינתי הלינק מרגיש פרימיום בתא הנוסעים. איכות חומרים טובה, איכות הרכבה מעולה, אולי ריפודי עור היו עושים אווירה קצת יותר יוקרתית אבל אני אישית דווקא מעדיף בד.

    מי שמעוניין ברכב היברידי נטען במחיר הזה צריך לבדוק אותו היטב. בהתחשב במצב הנוכחי בשוק הרכב בישראל מדובר בתמורה טובה למחיר.

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

     שווווודיות,יוקרררררה,פרימיייייום.....

    ייאאאלללה כפייים.

    סיני בנזיני במעל 200 אלף הגיע לשכונה........

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    לפני 16 שעות, discoTD5 כתב:

    טווח נסיעה חשמלי של כ 75 ק"מ שיושפע בעיקר מסגנון הנהיגה, אולם ללא ספק יש כאן גידול משמעותי מרכבי PHEV אליהם התרגלנו עם טווח חשמלי של 40-50 ק"מ בלבד.

     

    נשמע טווח נחמד.

    יכול להיות פתרון מעולה לאנשים שרוצים חשמלי בשביל היום-יום, בלי להיות מוגבלים בנסיעות ארוכות.

     

    לא נכנס לוויכוח האם החשש מוצדק או לא...

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    לפני 21 דקות, חולה רכב#1 כתב:

    אז בעצם זה וולוו XC40 מוזל ?

    לא פה.

    בארץ זה רכב חדש ומקורי "לאקשרי" "פרימיום" שוודי (Swedish Premium) משהו חדש לגמרי ש"נבנה מדף לבן חלק" לפי אתר היבואן בארץ.....

    זול זה לא בארץ....לא אבסולוטית ואפילו לא מול הוולוו המקבילה.

    מה שכן באירופה זה הכן נחשב לגרסה סינית מוזלת לוולו XC40....

    • אהבתי 1
    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים




    הצטרף לדיון

    ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

    Guest
    הוסף תגובה...

    ×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

      Only 75 emoji are allowed.

    ×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

    ×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

    ×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...