Jump to content
  • השקה - קיה נירו 2023 - הודעה לעיתונות


    discoTD5

    קישור לידיעה באתר שלי - ממש כאן

     

    להלן ההודעה לעיתונות שהופצה הבוקר

    חדש בישראל: קיה NIRO

    חברת טלקאר, יבואנית קיה לישראל, מודיעה על תחילת שיווק הדור החדש של קיה נירו

    •  

      • קיה נירו החדש מציג עיצוב חיצוני נועז ומסוגנן, ומגוון שילובי צבעים
      • חלל פנימי עדכני וטכנולוגי ושימוש בחומרים איכותיים וברי קיימא.
      • היצע מערכות בטיחות רחב, כולל מערכת ניטור שטח מת אקטיבית כסטנדרט
      • מסך מולטימדיה 10.25 אינץ' מקורי בעברית עם קישוריות אלחוטית ל Apple ו Android
      • יחידת הנעה היברידית נטענת עם טווח חשמלי של 61 ק"מ*
      • גרסה חשמלית מלאה עם טווח חשמלי של 460 ק"מ*

     

    SG2_23MY_EU_LHD_Cover.thumb.jpg.6b3ea912bba332cf8eb017a1517bd43c.jpg

     

    חברת טלקאר, יבואנית קיה לישראל מתחילה בשיווק הדור החדש של קיה נירו, אשר תוכנן מהיסוד וממחיש את ההתקדמות המהירה של החברה בהפיכתה לספקית עולמית לפתרונות ניידות ברי- קיימא.

     

    הדור הראשון של קיה נירו, הושק ב 2016 וזכה להצלחה אדירה בשוק הרכב בישראל, עם למעלה מ 40,000 מסירות של מגוון יחידות ההנעה המחושמלות, ואף היה ל SUV הנמכר ביותר בישראל בשנים 2019, 2020 ו 2021 !

    בשנת 2020, היתה גרסת הפלאג אין לרכב ההיברידי נטען הנמכר ביותר בישראל.

    ברבעון האחרון של שנת 2022 הושקו בישראל דגמי נירו פלוס, שהציעו את אותן יחידות הנעה יעילות בשילוב עם מרכב מוגבה המאפשר מרחב מצוין לנוסעים.

    דגמי נירו פלוס המשיכו את הצלחת הדגם בישראל עם ביקוש גבוה ולמעלה מ 3,000 מסירות בארבעת החודשים הראשונים מיום השקת הדגם.

     

    הנירו החדש המבוסס על פלטפורמת הדור השלישי, נהנה ממרכב גדול יותר, מרחב פנימי ויכולת אחסון מהמובילות בקטגוריה. חומרים איכותיים וידידותיים לסביבה משתלבים כדי ליצור תחושה איכותית ומינימליסטית.

    צגים דיגיטליים עדכניים למידע ובידור הוצבו בצורה מיטבית כדי לשפר עוד יותר את חווית ההפעלה ונוחות השימוש.

     

    SG2_23MY_EU_LHD_HDA.jpg.650d0b97c79e1f24d738ced1351bfde3.jpg

     

    דגמי קיה נירו החדשים מושקים בישראל עם 2 מערכות הנעה מחושמלות חדישות, הכוללות גרסה היברידית פלאג-אין (PHEV) וגרסה חשמלית מלאה (BEV).

    דגם ה- PHEVכולל את מנוע הבנזין היעיל Smartstream GDI   1.6ליטר של קיה בשילוב יחידת הנעה חשמלית המאפשרים נסיעה נטולת זיהום למרחק של 61 ק"מ (ע"פ נתוני יצרן WLTP משולב).

    הגרסה החשמלית של הנירו החדש מספקת יתרונות סביבתיים ומעשיים עם טווח נסיעה חשמלי של 460 ק"מ WLTP.

    עיצוב חיצוני

    הנירו החדש מעוצב בתצורת קרוסאובר המשלבת אלמנטים המדגישים את החדשנות המוצרית.  

    חזית הנירו החדש כוללת את האבולוציה האחרונה של "אף הנמר" של קיה, המשתרעת ממכסה המנוע ועד לפגוש שמתחתיו. תאורת יום (DRL) בולטת מוסיפה למראה הייחודי והעכשווי של הרכב.

    פרופיל הצד של הרכב משלב קווי אופי נקיים עם Aero C-Pillar מודגש, צורה מאוד ייחודית המשרתת גם פונקציה אווירודינמית חשובה שכן היא מסייעת לזרימת אוויר, ועוזרת לשפר את רמות היעילות הכוללות. המפגש של עמודי ה-C בצורת הבומרנג עם פנסי ה-LED האחוריים מוסיף עוד יותר ליציבה הספורטיבית של הרכב.

    חלקו האחורי של הנירו מציג פגוש מעוצב הנתחם על ידי עמודי Aero C רחבים, המשתלבים בפנסים האחוריים המודגשים בתצורת בומרנג.

     

    מידותיו של הנירו החדש גדלו לעומת קודמו; אורכו כעת 4,420 מ"מ (+65 מ"מ), רוחב של 1,825 מ"מ (+10 מ"מ), גובה של 1,545 מ"מ (+10 מ"מ), ובסיס הגלגלים כעת הוא 2,720 מ"מ (עלייה של 20 מ"מ). כתוצאה מכך, נירו החדש מעניק ליושביו מרחב פנימי משופר.

     

    הדור החדש של קיה נירו מציע מבחר של שמונה צבעי חוץ מגוונים הניתנים לשילוב עם 2 צבעים עבור עמודי ה C.  

    עיצוב פנים

    הנירו החדש כולל חלל פנים מתקדם, עם חומרים באיכות גבוהה.

    מסך תצוגה דיגיטלי פנורמי ברזולוציה גבוהה, הנמשך לרוחב החלק הקדמי של החלל הפנימי וכולל מסך מגע בגודל 10.25 אינטש ולצידו לוח מחוונים דיגיטלי עם תצוגה בגודל 4.2 אינץ' בדגם הפלאג אין או 10.25 אינץ' בדגם החשמלי, משולבים ביחידה אחת המקנה לסביבת הנהג מראה אלגנטי ומתקדם, ומספקת תצוגה חדה ושימושיות מירבית.

    מתחת למסך המרכזי שוכנת בקרה מרובת מצבים עבור מידע בידור ובקרת אקלים, עם גישה נוחה לפונקציות העיקריות.

     

    תא המטען של דגם ה EV מציע נפח מטען של 475 ליטר בעוד שבגרסת הפלאג-אין נפח מטען של 346 ליטר כשהמושבים במצב זקוף. קיפול המושב האחורי מאפשר הגדלת נפח ההטענה 1,342 ליטר בדגם הפלאג-אין, ו-1,392 ליטר בדגם EV.

    SG2_23MY_GE_LHD_Top_style.jpg.9edfeebf7f6fb4afbb5da6ef2fda3c6e.jpg

     

    חטיבות הינע ירוקות

    קיה נירו החדש מספק 2 אפשרויות הינע –

    דגם ה-PHEV נהנה ממנוע ה-Smartstream 1.6 GDi בנזין של קיה יחד עם תיבת ההילוכים כפולת המצמדים מהדור השני (6DCT).

    החידושים ביחידת ההינע כוללים מיסבים כדוריים בעלי חיכוך נמוך, יחסי העברה אופטימליים ליעילות תיבת ההילוכים והסרת ההילוך האחורי החוסך 2.3 ק"ג.

    במקום זאת, תנועה לאחור מבוצעת על ידי המנוע החשמלי, ומסייעת במניעת פליטת מזהמים במהלך תמרונים לאחור.

     

    יחידת ה-4 צילינדרים 104 כ"ס 1.6 ליטר בנזין בשילוב עם מנוע חשמלי מגנט קבוע בהספק של 62 קילוואט (83 כ"ס) בגרסת PHEV , מביא להספק מרבי משולב של 183 כ"ס ומספק טווח חשמלי של עד 61 ק"מ (WLTP משולב), המספיק לצרכים של רוב הנהגים והנסיעה היומית שלהם.

     

    ה-Niro EV החדש מציע טווח נסיעה חשמלי של 460 ק"מ (WLTP) בהספק של 150 קילוואט (204 כ"ס) בין 6,000 ל-9,000 סל"ד ומומנט מיידי של 255 נ"מ (26 קג"מ).

    לנירו EV מהירות מרבית של 165 קמ"ש ותאוצה מ-0-100 קמ"ש בתוך 7.8 שניות.

    מקדם הגרר הנמוך של Niro EV של 0.29 מפחית התנגדות אווירודינמית ומאפשר יעילות אנרגטית מקסימלית.

     

    טעינה של סוללת הליתיום-יון פולימר בהספק 64.8 kWh בנירו החשמלי מ-10 ל-80 אחוזים נמשכת רק 43 דקות עם מטען מהיר של בתנאים אופטימליים, ו-45 דקות בחיבור למטען מטען מהיר 100kW DC.

     

    עבור גרסת ה-PHEV, כושר הגרירה המרבי נותר על 1,300 ק"ג משמעותי, בעוד הנירו החשמלי זוכה לכושר גרירה מכובד של 750 ק"ג.

    טכנולוגיה עדכנית ושימושיות

    במרכז תא הנוסעים המודרני של נירו החדש יושבת תצוגה משולבת בעלת מסך כפול מעוקל עם מסך מגע ולוח מחוונים. בדומה לקו החדש של קיה שהוצג ב EV6 החשמלי והספורטאז' החדש.

    התצוגה הכפולה ופאנל שליטה רב-מצבי מאפשרים מידע מירבי ושליטה נוחה בפונקציות העיקריות.

    דגמי קיה נירו החדשים כוללים כסטנדרט מסך מולטידיה בגודל 10.25 אינץ' רחב בעברית, עם ניווט WAZE ותמיכה בקישוריות אנדרואיד אוטו ואפל קארפליי אלחוטית.

    בנירו פלאג אין לוח המחוונים כולל צג מידע צבעוני בגודל 4.2 אינץ', כאשר הדגם החשמלי מציע לוח מחוונים דיגיטלי מלא בגודל 10.25 אינץ'.

     

    קונסולה מרכזית ארגונומית ממוקמת בצורה אופטימלית עבור הנהג והנוסע מלפנים כדי לספק אחסון גמיש נוסף. בנירו החשמלי הקונסולה המרכזית מכילה גם את חוגת ההילוכים SBW (Shif By Wire), ומשטח טעינה מציע טעינה אלחוטית מהירה של W15 לטלפונים תואמים, בעוד שלנוסעים במושב האחורי הטעינה מתאפשרת הודות ליציאות USB-C לטעינה מהירה בגב המושב.

    בטיחות פסיבית ואקטיבית

    הנירו החדש מצויד במערכות מתקדמות לסיוע לנהג (ADAS), וב 8 כריות אויר, אשר בזכותם זכה הנירו בציון 5 כוכבים במבחני הריסוק NCAP ובציון בטיחות 7 של משרד התחבורה בישראל.

     

     

    טכנולוגיית Drive-Wise של קיה המבוססת מצלמה ורדאר, מציעה מגוון רחב מערכות עזר לנהג, ובכללן:

    Forward Collision-Avoidance Assist (FCA) אשר מספקת אזהרה קולית וחזותית לנהג, עד להפעלת הבלמים, במידה וקיים חשש להתנגשות עם משתמשי דרך אחרים או הולכי רגל.

    ב-Niro EV, כוללת מערכת ה FCA גם פונקציית חציית צומת FCA-JA למניעת התנגשות, מהתראה עד בלימה אקטיבית, מתנועה מתקרבת או צדדית בעת חציית צומת.

     

    מערכת ה-Intelligent Speed Limit Assist (ISLA) תציג את המהירות הנוכחית ותוציא אזהרה חזותית במידה והרכב חורג מהמהירות המותרת. כמו כן, שמירה על בטיחות נוסעי נירו בכבישים הן תכונות נוספות של ADAS, כולל סיוע לשמירה על נתיב (LKA), סיוע למעקב אחר נתיב (LFA), אזהרת תשומת לב לנהג (DAW), סיוע לאור גבוה (HBA), בקרת שיוט חכמה עם עצור וסע ( SCC), סיוע למניעת התנגשות בשטח מת (BCA), מצלמה אחורית (RVM) וסיוע למניעת התנגשות בתנועה חוצה מאחור (RCCA).

     

    מערכת לסיוע לנהיגה בכביש מהיר (HDA 1.0) שומרת על מהירות ומרחק מוגדרים מהרכב שלפנים.

    בעת הפעלת האיתות להחלפת נתיב, מערכת חדשה למניעת התנגשות בשטח מת (BCA) תספק אזהרה לנהג במידה ותזהה סכנת התנגשות עם רכב צד אחורי. לאחר האזהרה, במידה והסיכון להתנגשות עולה, מע' ה BCA תסייע אקטיבית במניעת ההתנגשות.

    מפרט טכני

    מרכב ושלדה

    קרוסאובר חשמלי או היברידי נטען עם 5 דלתות ו-5 מושבים, עם מרכב אחוד העשוי פלדה ואלומיניום. מנוע בנזין בעל 4 צילינדרים ומערכת הינע היברידית פלאג-אין או חשמלית מלאה, והנעה קדמית

     

    מערכת הינע

     

    1.6 ליטר / 105 כ"ס GDI

    סוג     DOHC, 4 צילינדרים בטור

    נפח                        1,580 סמ"ק

    קדח X מהלך            72.0 X 97.0

    יחס דחיסה              1:14.0

    הספק מרבי              105 כ"ס ב-5,700 סל"ד

    מומנט מרבי             14.7 קג"מ ב-4,000 סל"ד

    שסתומים                 16 (ארבעה שסתומים לצילינדר)

    מערכת דלק             הזרקת בנזין ישירה

     

    סוללה ומנוע חשמלי

    סוג סוללה – ליתיום-יון פולימר

     

    פלאג אין

    חשמלי

    מתח (V)      

    360

    358

    אנרגיה (KWh)

    11.1

    64.8

    הספק מרבי (כ"ס)

    83

    204

    מומנט מרבי (קג"מ)         

    20.7

    26

                                                   

     

             

     

                                

                                

    מערכת היברידית נטענת משולבת

    הספק כולל              183 כ"ס

    מומנט כולל              27 קג"מ

     

    תיבת הילוכים (פלאג-אין)

    תיבת הילוכים כפולת מצמד עם 6 הילוכים (DCT)

     

    יחסי העברה  (פלאג-אין)

    1                 3.600

    2                 2.217          

    3                 1.371          

    4                 0.953          

    5                 0.978          

    6                 0.767          

    הילוך אחורי    3.600

    הינע סופי       4.438 (הילוכים 1-4)

                       3.227 (הילוכים 5-6, הילוך אחורי)

     

    מערכת הינע

    הנעה קדמית

     

    מערכת מתלים ושיכוך

    מלפנים                   מתלה נפרד עם תמוכות מקפרסון המותקנות על תת-מסגרת, קפיצי סלילים ובולמי זעזועים ממולאי גז, מוט מייצב

    מאחור מתלה נפרד עם זרועות תחתונות כפולות המותקנות על תת-מסגרת, קפיצי סלילים ובולמי זעזועים ממולאי גז, מוט מייצב

     

    מערכת היגוי

    סוג                         הגה כוח חשמלי מסוג סבבת ומוט משונן

    יחס כללי                           1:13.3

    סיבובים מנעילה לנעילה       2.66

    רדיוס סיבוב                       5.3 מטרים

     

    מערכת בלמים

    קדמיים                    דיסק מאוורר 15 אינץ' (חשמלי 16 אינץ')

    אחוריים                   דיסק 14 אינץ' (חשמלי 15 אינץ')

    בלם חנייה               חשמלי

     

    חישוקים וצמיגים

    חשמלי                    סגסוגת 17 אינץ', צמיגים 215/55 R17

    פלאג אין                 סגסוגת 18 אינץ', צמיגים 18R 225/45

    גלגל חילוף               ערכת ניפוח

     

    מידות (מ"מ)

     

    חיצוניות

    אורך כולל                          4,420

    רוחב כולל*                        1,825

    גובה כולל                          1,545 (1,570 חשמלי)

    רוחק סרנים                       2,720

    שלוחה קדמית                    895

    שלוחה אחורית                   805

    מרווח גחון                         160 (150 חשמלי)

    * ללא מראות צד

     

    פנימיות (מ"מ)

     

    פלאג אין

    חשמלי

     

    מלפנים

    מאחור

    מלפנים

    מאחור

    מרווח ראש

    1,028

    1,005

    1,028

    967

    מרווח רגליים

    1,053

    1,011

    1,053

    938

    מרווח כתפיים

    1,429

    1,407

    1,429

    1,407

     

    קיבולות

    מיכל דלק(הייבריד+פלאג-אין)          37 ליטר

    מטען (VDA) (פלאג-אין)                 348 ליטר

    מטען (VDA)(חשמלי)                     475 ליטר

    מטען קדמי(VDA)(חשמלי)              20 ל'

     

    משקלות (ק"ג)

     

    פלאג-אין

    חשמלי

    משקל עצמי

    1,594

    1,757

    משקל כולל

    2,060

    2,200

             

    ביצועים

     

    פלאג אין

    חשמלי

    מהירות מרבית (קמ"ש)

    161

    167

    0-100 קמ"ש (שניות)

    9.8

    7.8

     

             

     

    צריכת דלק (ליטר/100 ק"מ)      פלאג-אין

    מחזור משולב                               0.9       

    פליטות CO2 (גרם/ק"מ)                  21                 

    טווח נסיעה חשמלי(ק"מ)               61

     

    צריכת חשמל (wh/km)

    מחזור משולב                              162

    טווח נסיעה משולב (ק"מ)               460

    טווח נסיעה עירוני (ק"מ)                 604

     

     


    User Feedback

    Recommended Comments

    שילכו למכור חמוצים עם המחיר המופרז שהדביקו לרכב , בתוספת של 5K אני מעדיף את המודל 3 .

    היבואן כמו שאר חברי המונופול המתכנים יבואני רכב עושקים את הציבור הישראלי במחירי נשך.

    קורולה מוגבהת ב 175 , אלנטרה בתחפושת ב 185 , איך אמר שר האוצר אי שם בשנות ה 80, משוגעים תרדו מהגג.

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    לפני 9 דקות, EladOs34 כתב:

    נראה לא רע, במיוחד מבפנים. אבל המחיר.... פשוט הזיה

    ראיתי את הרכב שבוע שעבר באמסטרדם במגרש החניה של SIXT, במציאות אנמי לחלוטין.

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים



    הצטרף לדיון

    ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

    Guest
    הוסף תגובה...

    ×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

      Only 75 emoji are allowed.

    ×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

    ×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

    ×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...