Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נחוץ: רכב דיזל משפחתי - סטיישן או מיני וואן.


TheHunter88
שימו לב! השרשור הזה בן 6477 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

עקב

גניבת הבורה (ז"ל), אני מתחיל לחפש בטרם עת את הכלה הבאה שלנו.

הדרישות:

דיזל, עדיפות לטורבו, אוטומטי, מרווחת (שתכיל 4 נפשות שמנות, משמע סטיישן או מיני וואן), חסכונית (לא פחות מ-1:14), שנתון 2003 ומעלה, עד 85 אלף ש"ח.

 

האפשרויות היחידות שאני יודע שיש לנו הן:

- פולקסווגן בורה כמו שהייתה לנו, אך משנתון גבוהה יותר (2003). עד כמה שאני הבנתי, הווריאנט (סטיישן) הופסקה לייצור בשנת 2002, וגם שם יוצר דגם מיוחד עם 110 כוחות סוס שעולה דיי הרבה, ואני מאמין שקשה למציאה.

- סקודה אוקטביה - מישהו יכול לפרט על הדגמים והשמות השונים של האוקטביות? אני מתסבך איתן קצת. מה השם המקביל של הדגם המפואר לפולקסווגנים? (בפולקסווגן קומפורטליין הוא הדגם המאובזר ביותר, מהו בסקודה?)

- רנו סניק - הייתה לנו אחת כזו, אנחנו מכירים אותה, אהבנו יחסית.. למרות צרות האמינות שלה. הלכה בתאונת טוטל לוס לאחר חצי שנה של צרות. אנחנו יודעים שהגיר שלה בעייתי ודורש שיפוצים מדי פעם, אבל אנחנו גם יודעים כמה היא מפנקת ונוחה לנהיגה.

 

האם יש כאן עוד אופציות שחמקו מעייני? האם יש לכם מה להוסיף על הדגמים הנ"ל?

 

תודה מראש,

מישה.

I Ride Because I Really Like Dessert

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה יכול למצוא לא מעט אקזמפלארים של פאסאט וריאנט TDI על הכביש מידיים פרטיות במצב מצוין שיתאימו לתקציב שלך. החל מאמצע 2001 ישנם שני מנועי "מזרק משאבה" מודרניים, ועדיף להתאמץ למנוע 130 כ"ס שמגיע עם בונוס אדיר בדמות גיר טיפטרוניק 5 הילוכים. הוא כמובן מרווח יותר מהבורה, מעט לאורך והמון לרוחב. יש לך גם סיכוי למצוא את הפאסאט בגרסה מפוארת יותר מהקומפורט ליין שהיה בסיסי לדגמים אלו (והגרסה היחידה בבורה וריאנט).

 

שווה לנסות דרך "אוטו דיל", הטרייד אין הרשמי של צ'מפיון. יש להם תמיד מבחר מכובד מאוד של מכוניות מהקונצרן.

בהצלחה,

אורן

​מועדון סאאב ישראל - ברצף משנת 1983

משתי פעימות ועד לטורבו

[email protected]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה יכול למצוא לא מעט אקזמפלארים של פאסאט וריאנט TDI על הכביש מידיים פרטיות במצב מצוין שיתאימו לתקציב שלך. החל מאמצע 2001 ישנם שני מנועי "מזרק משאבה" מודרניים, ועדיף להתאמץ למנוע 130 כ"ס שמגיע עם בונוס אדיר בדמות גיר טיפטרוניק 5 הילוכים. הוא כמובן מרווח יותר מהבורה, מעט לאורך והמון לרוחב. יש לך גם סיכוי למצוא את הפאסאט בגרסה מפוארת יותר מהקומפורט ליין שהיה בסיסי לדגמים אלו (והגרסה היחידה בבורה וריאנט).

 

שווה לנסות דרך "אוטו דיל", הטרייד אין הרשמי של צ'מפיון. יש להם תמיד מבחר מכובד מאוד של מכוניות מהקונצרן.

בהצלחה,

אורן

אורן, כרגיל, תודה רבה על העזרה וההבהרות.

 

האם יש לך אתה עצמך ניסיון עם אוטו דיל? לאבא שלי (וגם לא לי) אין רצון לקנות מדילרים, בעיקר אחרי כל סיפורי הזוועה שרצים בפורום.

I Ride Because I Really Like Dessert

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבורה וסקודה כפי שאתה בטח יודע הן ממש לא מרווחות מאחור.לסטיישנים יש פשוט בגאז' גדול יותר.

 

יש לי נסיון עם אוטו-דיל והוא נסיון טוב ,כלומר הם עדיין מרוויחים עליך,קונים בזול ומוכרים ביוקר אבל לפי ההתרשמות שלי הם לא מסתירים ולא מנסים לעבוד עלייך .בדוק את רכב בשבע עיניים ואם הוא נראה לך והמחיר מתאים אין שום סיבה לא לקנות מהם .

...Our necessities are few but our wants are endless

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבורה וסקודה כפי שאתה בטח יודע הן ממש לא מרווחות מאחור.לסטיישנים יש פשוט בגאז' גדול יותר.

 

יש לי נסיון עם אוטו-דיל והוא נסיון טוב ,כלומר הם עדיין מרוויחים עליך,קונים בזול ומוכרים ביוקר אבל לפי ההתרשמות שלי הם לא מסתירים ולא מנסים לעבוד עלייך .בדוק את רכב בשבע עיניים ואם הוא נראה לך והמחיר מתאים אין שום סיבה לא לקנות מהם .

הבורה בשבילנו הייתה מאוד מרווחת מאחור דווקא, ואני עוד בן אדם גדול (לא לגודל, לרוחב), ולא סבלתי כלל וכלל מאחור, כך שאני לא מאמין שהסקודה יכולה להיות גרועה יותר, למרות שיש אחת כזו במושב שלי, והיא נראת לי קטנה יותר מהבורה.

 

נכון לעכשיו - אני מאוד מאוד מתלהב מהפאסאט, אומנם אותו שנתון כמו הבורה, אבל האיבזור והכוח והפינוק קורצים מאוד.

I Ride Because I Really Like Dessert

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך הפאסאט שומרת על הערך שלה?

אנחנו לא רוצים שוב פעם להתקע במצב שאיבדנו 25 אלף שקל בכזאת קלות על כלום.

I Ride Because I Really Like Dessert

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא דוגמא טובה היות ואצלי מדובר על 2.0 ידנית 2002. לך תמצא מישהו שיקנה ידנית במחירון...

אבל ב-2003 היא הייתה שווה זמן מסוים יותר ממה שקנינו אותה חדשה...:wink:

Veni Vidi Vici

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא דוגמא טובה היות ואצלי מדובר על 2.0 ידנית 2002. לך תמצא מישהו שיקנה ידנית במחירון...

אבל ב-2003 היא הייתה שווה זמן מסוים יותר ממה שקנינו אותה חדשה...:wink:

את האמת עם יצחק לווי אי אפשר לדעת. קנינו את הבורה בתחילה בגלל שאמרנו שהיא תשמור על המחיר, אבל היום הסתבר שאם היינו קונים אוקטביה, היינו אפילו מרווחים... :???:

I Ride Because I Really Like Dessert

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקריות ישנה אוקטביה סטישין משנת 2001 דיזל למכירה, אם אתה מעונין ניתן להביא לך מספר טלפון.

 

מעבר לזה, גם קסארה טורבו דיזל יכולה להיות אופציה מענינת...

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי נסיון מצוין עם "אוטודיל", מאחר וגם החלפתי אצלם את הגולף של אימי לפאסאט וריאנט (ה 1.8 טורבו בנזין שנת 2000 שנמכרה לא מזמן), ומאחר והייתי איתם בקשר מקצועי.

 

זה אינו סתם סוחר, אלא חברה גדולה, שצ'מפיון מוטורס מחזיקה 50% מהמניות שלה. באופן טבעי כל מי שעוסק במסחר רוצה להרוויח, אולם דרכם ניתן לראות היסטורית טיפלים במוסכי צ'מפיון, יש ישור קו מסודר ואחריות למספר חודשים.

 

לגבי ירידת ערך, זה המצב היום. גם הפאסאט והגולף שנחשבו "מניות מעולות" בעבר, מאבדות אחוזים ניכרים מערכן בכל שנה. זה גם המצב באירופה וארצות הברית.

 

בכל מקרה, שיהיה בהצלחה.

אורן

​מועדון סאאב ישראל - ברצף משנת 1983

משתי פעימות ועד לטורבו

[email protected]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כאן אני משנה את נושא הדיון, אני עצמי אנוכי ננעלים בנתיים על הפאסאט ומנסים לברר עליה הכול.

מדובר בפאסאט TDI ווריאנט שנתון 2001-2002. אילו מחלות ידועות יש לרכב? האם האמינות ירודה או טובה יותר מאשר הבורה של אותו שנתון?

מהי צריכת הדלק? דברים שחשוב להסתכל עליהם בזמן שבודקים את הרכב?

 

תודה מראש,

מישה.

I Ride Because I Really Like Dessert

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כאן אני משנה את נושא הדיון, אני עצמי אנוכי ננעלים בנתיים על הפאסאט ומנסים לברר עליה הכול.

מדובר בפאסאט TDI ווריאנט שנתון 2001-2002. אילו מחלות ידועות יש לרכב? האם האמינות ירודה או טובה יותר מאשר הבורה של אותו שנתון?

מהי צריכת הדלק? דברים שחשוב להסתכל עליהם בזמן שבודקים את הרכב?

 

תודה מראש,

מישה.

יצא לי ללמוד נהיגה על פסאט 2001 דיזל ידנית, רכב מעולה נוח עם מנוע גמיש

לא ידוע לי על בעיות חוץ ממחלה שהיא די ידועה אצל וולצפגן שאני רואה אותה די הרבה שזה קילוף

הצבע מהפלסטיקים בתוך תא הנוסעים בעיקר באיזור הדלתות.

למורה שלי שהייתה לו אחת החזיק אותה במשך כמה שנים והייתה לו בעיה אחת שברח לו אחד

הצינורות של הטורבו וכתוצאה מכך הרכב לא סחב, אבל טיפול זריז במוסך פתר את הבעיה והרכב

חזר ליסוע כרגיל.

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6477 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...