Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ניקוז אויר מרדיאטור - סובארו 84 1600 וטמפרטורת עבודה נורמאלית.


srack
שימו לב! השרשור הזה בן 6830 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הרכב? סובארו 1600 שנת 84 אוטומטית

ביצעתי החלפת מים ברדיאטור, בעבר השתמשו במים רגילים, החלפתי למים ירוקים

ניקזתי את כל הנוזלים מהרדיאטור, בנוסף פירקתי את הצינור שנמצא בצד שמאל של הרדיאטור למעלה, ונשפתי אויר לתוכו, מה שהוציא את המים הנותרים מהמערכת.

לאחר מכן, מילאתי מים ברדיאטור, כשהצינור משמאל לרדיאטור (הגבוה יותר משם נשפתי) נשאר פתוח עד למצב שהמים יצאו גם ממנו (ככה לפחות נראה לי שניקזתי את האויר).

לאחר מכן המשכתי למלא את הרדיאטור, וזהו.

מה דעתכם? האם כך זוהי הדרך לנקז אויר בסובארו? כי אני לא מצאתי איזה בורג לעשות זאת ממנו.

בנוסף, הטמפרטורת עבודה ברכב הזה נמצאת כחצי ס"מ מעל לקו החצי, בין החצי לחום גבוה. מה שכן, הקו של החצי במד, לא נמצא באמצע של הסקאלה, אלא לקראת ה4/9 לערך. כשהמחוג ישר - מקביל לקרקע - אז זה כחצי ס"מ מעל לקו החצי

האם זה נורמאלי? אגב, הוונטה, נכנסת לפעולה בערך בקו החצי המקורי.

דעתכם?

מקווה שהבנתם, אנסה לצלם זאת אבל המצלמה הדיגיטלית שלי לא באיכות כזו גבוהה.

אסף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב? סובארו 1600 שנת 84 אוטומטית

ביצעתי החלפת מים ברדיאטור, בעבר השתמשו במים רגילים, החלפתי למים ירוקים

ניקזתי את כל הנוזלים מהרדיאטור, בנוסף פירקתי את הצינור שנמצא בצד שמאל של הרדיאטור למעלה, ונשפתי אויר לתוכו, מה שהוציא את המים הנותרים מהמערכת.

לאחר מכן, מילאתי מים ברדיאטור, כשהצינור משמאל לרדיאטור (הגבוה יותר משם נשפתי) נשאר פתוח עד למצב שהמים יצאו גם ממנו (ככה לפחות נראה לי שניקזתי את האויר).

לאחר מכן המשכתי למלא את הרדיאטור, וזהו.

מה דעתכם? האם כך זוהי הדרך לנקז אויר בסובארו? כי אני לא מצאתי איזה בורג לעשות זאת ממנו.

בנוסף, הטמפרטורת עבודה ברכב הזה נמצאת כחצי ס"מ מעל לקו החצי, בין החצי לחום גבוה. מה שכן, הקו של החצי במד, לא נמצא באמצע של הסקאלה, אלא לקראת ה4/9 לערך. כשהמחוג ישר - מקביל לקרקע - אז זה כחצי ס"מ מעל לקו החצי

האם זה נורמאלי? אגב, הוונטה, נכנסת לפעולה בערך בקו החצי המקורי.

דעתכם?

מקווה שהבנתם, אנסה לצלם זאת אבל המצלמה הדיגיטלית שלי לא באיכות כזו גבוהה.

אסף.

אסף שלום רב!

בסובארו לא ניתן לנקז אויר, יחד עם זאת רצוי ואפילו חובה להמתין עד לפתיחת הטרמוסטט, ואז יתגלה שנפתח כיס אוויר, וניתן להוסיף נוזל קרור בכמות גכבדה, למחמירים הייתי ממתין להפעלת הוונטה, ובודק שוב את מפלס הנוזל ברדיאטור, בהזדמנות זאת הייתי מנקה את מיכל העבוי, ובודק מעבר חופשי בצינור הגומי, בחיבור לרדיאטור!

מד החום בעת הפעלת המאוור תקין , וסע לשלום!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6830 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...