Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיה בפולו - סליל מהבהב.


Slonya
שימו לב! השרשור הזה בן 6859 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ערב טוב,

 

היום במהלך נסיעה שגרתית התחילה להבהב הנורה של הסליל שבדר"כ מהבהבת מספר פעמים לפני הנעה.

 

האם זה מסר לתקלה כלשהי ?

 

הרכב הוא פולו קלאסיק דיזל..

 

תודה מראש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואז יגמר המצבר, כמה חבל ?

בקיצור, גש למוסך בהקדם, והחלף את המחממים

או שתחליף לבד בבית, זה בסטייל של פלאגים בערך.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הוא יניע , המצבר ייטען , ולא ייגמר.

 

רכב דיזל ללא מצתי חימום יניע קשה , יפלוט טונות של עשן שחור , יזהם ויסריח את הסביבה.

 

זה לא שהוא לא יניע בכלל , וגם המצבר (אם תקין) יהיה מסוגל לשאת בעומס.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כתבת שהנורה מהבהבת בד"כ לפני התנעה-

אז לפחות אצלי היא לא. אף פעם.

כשנותנים סוויצ' הוא נדלקת ולאחר מס' שניות נכבית- אז מתניעים.

כניראה שזה זמן רב שהתקלה קיימת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שעמרי כתב כך צריך להיות, הסליל דולק למספר שניות ואחרי שהוא כבה מניעים.

אם אתה טוען שלפני ההנעה הוא מהבהב זה מעלה חשש.

haters will hate

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המנורה מהבהבת בסליל ההצתה יש לך קצר באחד הגשרים של סלילי ההצתה ,קצר משמע אחד הגשרים נוגע בגוף- בדרך ככל באחד מצינורות המתכת של משאבת הסולר במקרה הטוב הולך רק פיוז פנימי לא בלוח הפיוזים במקרה היותר גרוע רליי הצתה, סלילי הצתה לא נגמרים ביום אחד ולא כולם ביחד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המנורה מהבהבת בסליל ההצתה יש לך קצר באחד הגשרים של סלילי ההצתה ,קצר משמע אחד הגשרים נוגע בגוף- בדרך ככל באחד מצינורות המתכת של משאבת הסולר במקרה הטוב הולך רק פיוז פנימי לא בלוח הפיוזים במקרה היותר גרוע רליי הצתה, סלילי הצתה לא נגמרים ביום אחד ולא כולם ביחד.

 

כמה הבהרות.

 

בעת הנעה, הנורית של הסליל מהבהבת מספר פעמים וזהו, הרכיב מניע ז"א הכל נורמלי.

 

בעט נסיעה, מפעם לפעם היא שוב מתחילה להבהב בלי שום סיבה נראית לעין.

 

אז זה מצתי החימום או קצר ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כדי לדעת לבטח צריך להתחבר למחשב ולראות אם יש תקלות

זה יכל להיות עוד ה ר ב ה דברים...

 

המשאבת הזרקה היא ממוחשבת ומתוחכמת מאוד, קודם כל תבדוק תקלות ואז נראה הלאה.

הפלאגים בעלי התנגדות נמוכה מאוד (אומים בודדים), הם לא קצר, כאשר הם מקולקלים יש נתק בפלאג ואז הוא לא מחמם.

 

המערכת ממוחשבת ומאוד מתוחכמת, למשל גם אחרי החימום הראשוני וההנעה (מנורת הסליל כבתה) הפלגים עדיין דלוקים ומחממים עוד זמן מה את תאי השריפה עד שמגיעים לטמפ" מתאימה.

 

למשאבת ההזרקה יש פידבק כך שאם הסרק לא יציב (לא עגול) בגלל צילינדר מסויים המשאבה מפצה על כך באופן אוטומטי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6859 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...