Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחפש יעוץ ממומחה ב-ECU ישן של Halteck.


פוסטים מומלצים

אהלן,

בבעלותי רכב אספנות עם מנוע שעבר הסבה למגדש טורבו, הזרקת דלק ו-ECU E6X של Haltech.

לאחר שיפוץ של מערכת החשמל, יש לי בעיה להניע. יש לחץ דלק, הצתה, סטארטר ונראה שכל החיישנים, למעט MAP, תקינים. 

בחיבור למחשב ומבט בחיישנים, אני רואה שחיישן MAP מוציא 5.8KPa- כאשר הסוויטש פתוח. 

האם הערך הזה תקין? רק לציין שמדובר בחיישן MAP הפנימי שבתוך המחשב. 

תודה לעונים,

דרור

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מומחה ולא יודע אם יש מישהו שמתעסק איתם בארץ (ניסית לפנות לחברה עצמה?), אבל מה זאת אומרת חיישן פנימי?

לפי שרטוט שמצאתי ברשת, מחובר חיישן חיצוני, האם בדקת שהוא אכן תקין?

עד כמה שאני מכיר חיישן MAP אמור להציג לחץ אטמוספרי כשהמנוע כבוי. 5.8kPa  זה לא, יותר לכיוון ה-100.

hObZyW9.png

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על התשובה.

כן, בשרטוט הזה מדובר בחיישן חיצוני, אבל יש במחשב גם חיישן פנימי שמובנה בתוך המארז. 

הערך שאני מקבל הוא שלילי, כלומר מינוס 5.8KPa, שנראה לי לא תקין, כי הערכים אמורים להיות אבסולוטים, כלומר מעל 0. 

לצערי לא אני זה שביצע את ההסבה, כך שלאתר את הטיונר, זו קצת בעיה. לא חושב שזו משימה בלתי אפשרית, אבל אני מנסה לפחות לקבל תשובה האם הערך מראה על תקלה שיכולה להסביר מדוע המנוע לא מניע.

שוב תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקיי, אחרי התעמקות נוספת אכן ראיתי התייחסות גם לחיישן פנימי.

אם לא ניסית, חפש גם בפורומים ייעודיים בחו"ל - למשל זה (למרות השיוך הספציפי למאזדה).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה תום. תאמין לי שחיפשתי בכל הפורומים שמילת החיפוש E6X מופיעה בהם... לצערי ללא הצלחה. 

בכל אופן, איתרתי את הטיונר שעבד על המכונית שלי ולדבריו הערך הזה יכול להיות תקין. 

כך שזה שוב מחזיר אותי למשבצת הראשונה... 

נמשיך לחקור. 

שוב תודה על התמיכה. 

 

  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממש לא מומחה, אך החיישן הפנימי אמור למדוד גדישה (עד 2.5bar) ואם המנוע לא פועל אז ערך של 5.8kpa זה כמו אפס בתכלס. 

אתה על גרסת התכנה העדכנית ביותר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...