Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי! את/ה שם!
    אנחנו מבינים אותך, אתר חדש, מתביישים, לא נעים... 

    א-ב-ל, כדאי מאוד להירשם ולהצטרף למשפחה. 

    לא רק שתוכלו לפתוח שרשורים ולהשתתף בדיונים, ככה גם תהיו חלק מקהילת הרכב הכי משפחתית, מגניבה ושרוטה בכל האינטרנטים!

     

    אז קדימה! למה אתם מחכים? הירשמו לפורום והצטרפו למשפחה.

  • המועדפים עלינו

    • תקופה לא פשוטה זו. לאף אחד. למי יותר, למי פחות, מה שבטוח הוא שאף אחד לא הולך לעבור אותה כאילו כלום. בעיקר עסקים קטנים ועצמאים. 
      לכן החלטנו לפתוח עבורכם - בין אם אתם עצמאים שעובדים לבד ובין אם אתם בעלי עסק - שרשור פרסום ופרגון חינמי לחלוטין.
      השרשור ישאר בראש הפורום למהלך התקופה הקרובה ועד שכולנו נוכל לחזור לשגרה של כולנו.
       
      אז ספרו לנו על עצמכם:
      מי אתם
      מה שם העסק
      מה תחום העיסוק
      איפה אתם נותנים שירותים (או איפה ממוקם העסק)
      מה שעות הפעילות
      מה טווח המחירים
      איך אפשר ליצור איתכם קשר (טלפון, לינק לאתר או עמוד פייסבוק)
      האם אתם מעניקים הטבות כלשהן כדי למשוך עוד אנשים (ממש לא חובה, רק כדי שאנשים יידעו)
      כל דבר אחר שאתם חושבים שכדאי לנו לדעת.  
       
      • 7 תגובות
GrassCube

בעיות חשמליות (פורד פיאסטה MK7.5)

Recommended Posts

למען הסר ספק, הפוסט הוא לבידור הסקרנות שלי בלבד, הרכב ילקח למוסך.

כמו כן, הרכב לא עבר שום שינוי או תוספות, הבעיות הופיעו משום מקום, על פניו.

 

כבר תקופה שאני חווה בעיות חשמליות עם הרכב ואני סקרן לדעת ממה זה יכול להגרם.

הסימפוטמים:

  • במהלך נסיעה כשגשום ואני מפעיל אורות גבוהים, הרכב סוג של מתאפס על עצמו (אין לי דרך טובה יותר להגדיר). נדלקות ונכבות הנורות על לוח השעונים (כמו בזמן ההנעה בסוויטצ' השני) ושעון הרכב מתאפס לתאריך 2013. רגע אחרי הכל חוזר לעצמו. נדיר מאוד.
  • הרכב פורק מצבר (בן שנה) עד אפס תוך יום וחצי.
  • בזמן הנעת הרכב, בסוויטצ' השני הכל נראה בסדר, נדלקות נורות הביקורת/אזהרה (ואז נכבות אחרי שהרכב עבר את הבדיקה העצמית), רגע אחרי ההנעה (אחרי ניתוק הסטארטר) לוח השעונים (ללא הנורות) מתאפס ומחוגי הסל"ד, מהירות ומד כמות דלק עושים קפיצה הזויה (מחוגים אנלוגיים אבל המערכת דיגיטלית). מחוגי הסל"ד והמהירות חוזרים לפעילות תקינה, מד הדלק לאומת זאת יראה כמות דלק שגויה (יכול לחזור לעצמו בהנעה הבאה).

מעבר לכך אין שום נורת אזהרה שדולקת, OBD גם לא עולה על כלום.

 

ברור לי כשמש שזאת בעיה של קצר חשמלי, אבל עניין האורות הגבוהים ורגע אחרי ההתנעה מוזר לי.

אשמח לרעיונות איפה יכולה להיות הבעיה.

 

אשמח גם המלצה לחשמלאי אמין.

 

תודה!

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כל זה כנראה נובע לא מקצר חשמלי אלא מנתק חשמלי רגעי.

החשד הראשוני שלי הנו במגע חשמלי לקוי בנעל כבל מצבר או בהארקת מרכב (בודי)

או בחוט זרם ראשי כלשהוא או במצבר עצמו (נתק פנימי).

בברכה  -  רפי לין

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
פורסם (נערכה)

 גם מצבר גמור יכול להיות. אבל נשמע כמו שאתה אומר איזה קצר או מגע רופף.

דרך אגב אתה יכול לספר על ההתרשמות/חוויה שלך עם האוטו. מאוד מסקרן. לפי מה שהבנתי זאת אחות הקטנה של מאזדה.

עריכה אחרונה על ידי dorban3

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...