Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יונדאי I20 בן 3 נכשל בטסט בגלל בלם יד ומלאך שהציל אותי מלשלם סכום מטורף בגלל זה


brum321
שימו לב! השרשור הזה בן 1600 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

נסעתי עם רכב יונדאי i20 בן 3 (וכמה ימים), לעשות טסט, בהנחה שהוא עובר בקלות, בקושי עשה 30,000 , מה כבר יכול להיות לא תקין?, בטסט טענו שהבלם יד לא בסדר, פונה למוסך יבואן יונדאי, בא המוסכניק ואומר, חיזקתי את הקפיץ, אבל צריך להחליף את הקליפר וזה יעלה כ- 3,000 ₪, בהלם, יצאתי בלי לתקן, בחשבונית נרשמו דברים שהמוסך כן עשה, אבל לא עניין הקפיץ, בחניה של הבית הבלם יד מרגיש יותר קשה לנעילה, באותו יום הודעה מהמוסך, ירד במחיר וגם עשה הנחה של 70% (בלק פריידי?) לתיקון, חשבתי אם אני כבר בשופינג, נראה מה מוסכים אחרים חושבים, ובמקביל נזכרתי בהרגשה של בלם היד בחניה.

נסעתי למקום בו עשיתי את הטסט, אבל הטסטר אמר שבלי אישור של מוסך שאכן "נגעו" בבלם היד, אין אפשרות אפילו לבדוק, צריך להזין מספר אסמכתא, "אפשר לשאול את המנהל, אבל הוא יגיד לך אותו דבר", פניתי למנהל, גוללתי את הסיפור, הוא אכן אמר לי את אותו דבר.

יצאתי בצעדים כבדים, אבל פתאום הוא קרא לי, מישהו שמקרה עשה טסט לרכב שלו שמע את הסיפור, (יותר מאוחר התברר שעוסק בחילוץ רכבים) ביקש ממני לעקוב אחריו למוסך "שלו", העלה את הרכב, פירק את הגלגל בצד "הבעייתי" ולא מצא שום בעיה, שילמתי 150 ₪ עבור בדיקה (אסמכתא), נסע איתי שוב לטסט והרכב עבר!

אם הוא לא היה שם, המחיר הכי זול שמצאתי לתיקון קליפר היה כ- 800 ₪!, לא ברור לי אם מותר לפרסם צדיקים כאלה, אבל איחולי פרנסה טובה למלאך הזה ולמוסך "שלו".

נהגים קחו לתשומת ליבכם, כל מה שהיה צריך הוא למתוח קפיץ, לא את הארנק שלי.

 

 

  • מבאס 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1600 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...