Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מעבר לדו-גלגלי


MichaelCohen
שימו לב! השרשור הזה בן 2873 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום,

בזמן האחרון חשבתי על מעבר לדו-גלגלי הפקקים פשוט חונקים אותי,

מדובר בעיקר בנסיעות לעבודה [אשדוד - נתב"ג - 100 ק"מ הלוך חזור עד הבית], וטיולים בסופ"ש,

 

אשמח אם תוכלו לייעץ לי על איזה כיוון כדאי לי ללכת [קטנוע, אופנוע, סמ"ק וכו']

כרגע אין לי רישיון אך הכיוון הוא A1, קחו בחשבון שחוץ מכמה דקות פה ושם לא נהגתי ככה שצריך משהו למתחילים לקבל ניסיון.

ועוד דבר, אני פחות מתחבר לקטנוע, אך אם זה האופציה המועדפת, אשמח לדעת.

כרגע אין צורך להתייחס לתקציב, אלא מה עדיף ומה פחות.

 

תודה.

Seat Ibiza FR

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למרחקים כאלו , מחוץ לעיר נסיעה בקטנוע קטן נפח זאת לא חוויה מרנינה.

לדעתי ממליץ על אופנוע. נשאלת השאלה מה אתה מעדיף ? דו"ש או כביש ?

יש איזה סגמנט שמושך אותך במיוחד ? מה התקציב ?

תשאיר גם תקציב לציוד מיגון (כפפות , קסדה , מעיל איכותי , אולי גם מגפי רכיבה ומכנסי רכיבה או מגיני ברכיים )

בנוסף מומלץ גם למגן את האופנוע עם סליידרים.

אם מדובר באופנוע חדש , לא לשכוח גם מיגון לאופנוע נגד גניבות

רוכב חדש כדאי לו גם לקחת קורסים של רכיבה מתקדמת , היות שכמו בכל הדברים במדינת ישראל מלמדים אותך לעבור טסט ולא לנהוג

וכמובן לא לשכוח את עלויות הביטוח

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעיקר אופנוע מושך אותי בכללי,

דו"ש או כביש, כרגע אין לי עדיפות בגלל חוסר ניסיון בזה,

לחבר יש דיוק 125 ודווקא נראה ממש סבבה, השאלה האם 125 מספיק לנסיעות כאלה..

או אולי בעצם עדיף להוציא רישיון, נהיגה מתקדמת לרכוש קצת ניסיון ואז אולי לחשוב על כלי גדול יותר?

(אם זה רלוונטי, אני 1.88 מטר)

 

רק בשביל לקבל פורפורציה, לדוגמא דיוק 125 כמה בערך ביטוח חובה מקיף, אזעקות, בהתחשב בכך שאקנה חדש

 

(לא יצא לי לדבר על זה עם אותו חבר ולא כלגך בקשר איתו)

 

לגבי התקציב, אני כרגע לא סגור על זה

יש ברשותי רכב שאמכור אותו בצידה והעבור סופית לדו"ג, אך לא אשקיע הכל בזה

והתקציב יושפע מאוד מעלויות הביטוח וכל המסביב

 

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי MichaelCohen

Seat Ibiza FR

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה duke הוא מגניב , אם אתה בן 16-18 , אחרת לא רואה למה לקחת אותו.

הוא חלש יחסית ובכדי לנסוע במהירות של 110-120 (מהירות התנועה בחלק גדול מהכבישים )

תצטרך לאמץ אותו (מהירות מקסימלית שלו היא 125 לפי האתר של KTM ישראל)

בנוסף לדעתי אחרי מספר חודשים תרצה משהו קצת יותר חזק.

לגבי עלויות , לא יודע זה גם תלוי בגיל ובוותק נהיגה.

קח בחשבון שאם זה יהיה הרכב היחידי שלך תצטרך גם לבוש קיץ ולבוש חורף לנסיעה בגשם.

לדעתי תתחיל קודם עם הוצאת הרישיון, (A1) תראה שאתה נוסע ,

ואז תוכל לגשת לסוכנויות לקבל הצעות יותר מדויקות , וגם לבצע נסיעת מבחן.

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האופנוע ישרוד, השאלה איך הרוכב ישרוד 100 ק"מ ביום על נייקד פיצפון.

אני 1.83 ופשוט לא נכנס לדיוק. הקימורים במיכל הדלק לא משאירים לי מקום לברך כך שנאלצתי לרכב עם רגליים פתוחות לגמרי. אז 1.88.... הבחור יצטרך פיזיוטרפיסט במשרה מלאה.

 

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

 

 

הכל תלוי בתקציב כמובן.

הסוזוקי 250 (הדגם עם החצי פרינג ברח לי שמו) נוח משמעותית על חשבון כוח וחדות. Sym וולף אותו כנ"ל.

מעל נמצאים הcb500f/x או sv650/gladius מוגבלים.

את כולם אפשר למצוא גם משומשים בני שנתיים-שלוש במחיר נוח יותר.

גם על הmt-07 מוגבל לא הייתי ממליץ לנסיעה מנהלתית של 100 ק"מ ביום מסיבות זהות לכתום.

לכל כיוון שתלך אל תשכח לקחת בחשבון עלויות טיפולים. יש הבדלים מאוד משמעותיים. הטווח בגדול הוא בין 5k עד 15k בין טיפולים.

עריכה אחרונה על ידי pedelt

Aprilia Shiver 750

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האופנוע ישרוד, השאלה איך הרוכב ישרוד 100 ק"מ ביום על נייקד פיצפון.

אני 1.83 ופשוט לא נכנס לדיוק. הקימורים במיכל הדלק לא משאירים לי מקום לברך כך שנאלצתי לרכב עם רגליים פתוחות לגמרי. אז 1.88.... הבחור יצטרך פיזיוטרפיסט במשרה מלאה.

 

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

 

 

הכל תלוי בתקציב כמובן.

הסוזוקי 250 (הדגם עם החצי פרינג ברח לי שמו) נוח משמעותית על חשבון כוח וחדות. Sym וולף אותו כנ"ל.

מעל נמצאים הcb500f/x או sv650/gladius מוגבלים.

את כולם אפשר למצוא גם משומשים בני שנתיים-שלוש במחיר נוח יותר.

גם על הmt-07 מוגבל לא הייתי ממליץ לנסיעה מנהלתית של 100 ק"מ ביום מסיבות זהות לכתום.

לכל כיוון שתלך אל תשכח לקחת בחשבון עלויות טיפולים. יש הבדלים מאוד משמעותיים. הטווח בגדול הוא בין 5k עד 15k בין טיפולים.

אתה מתכוון לאינהזומה? זה כלי עם 22 כוח חילזון

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון אך עם זאת ליום יום הוא לא רע. כלי גדול ונוח, שיוט ב120, זול ואמין.

 

עוד אופציות ששכחתי לציין הם הקוואסקים 250/300 Z/ninjaכמובן שגם במבצע כרגע. אבל שוב, 1.88? נראה לי בעייתי.

הsym והסוזוקי הרבה יותר "מרווחים" בגזרת ה250.

 

 

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

Aprilia Shiver 750

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חשוב לי מאוד הקטע של הישיבה, שוב 1.88 ולא מעוניין בבעיות גב בגיל צעיר.

 

הדיוק עלה לי בראש בגלל שבסופו של דבר, זה יהיה האופנוע הראשון ואפשר להגיד, בנסיעות הראשונות שלי על אופנוע.

באמת כדאי לקחת כלי עם 43 כ"ס או באוזר בתור דו"ג ראשוני?

 

ואם כבר שאלתכם לאיזה כלי אני מתחבר: Mt-07 עונה על הכל [חוץ מנוחות לטווח ארוך שהזכרתם פה וחבל]

Seat Ibiza FR

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שוב , אם אתה רוצה להחליף אופנוע אחרי חודש - חודשיים , אז קח את ה125 , הוא יהיה לך חלש , והיות שרוב הנסיעה שלך היא מחוץ לעיר אתה גם תחזיק אותו בסלד גבוה והנסיעה תהפוך ללא נעימה (לדעתי לפחות )

זה לא שאתה עולה מיד על אופנוע קיצוני של 200 כ"ס , לדעתי בהחלט אפשר להתחיל גם עם 43 כ"ס זה יאפשר לך שיוט במהירות התנועה ללא מאמץ מיוחד בנסיעה מחוץ לעיר.

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה שאתה רק מתחיל זה מכוון אותך לדעתי לקטנוע מנהלים למרות הרתיעה הראשונית שלך. קטנוע גדול נוח ואוט' יקח אותך בקלות ובנוחות ולא תגיע לעבודה או הביתה מותש מהנהיגה. הייתי הולך על בורגמן של סוזוקי או סילברווינג של הונדה או על מקסים של סאן יאנג. הם אוט' עם מספיק נפח מנוע ומהנים לנהיגה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מותש מאיזה סיבה?

העברת הילוכים?

ישנם אופנועים שפחות מכוונים לאופי תיורי ועל כן תנוחת הרכיבה קצת דורשת הסתגלות. האופנוע הממוצע יהיה יותר מעייף בשל תנוחה, הילוכים, חוסר מיגון רוח בחלק מהדגמים, רעש בגלל סעיף המיגון רוח. אבל החיוך בתוך הקסדה מכפר

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2873 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...