Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7832 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום! היום רכשתי את הסאב הנ"ל - Alpine 6013 עתיק יומין ככול הנראה.

הסאב עובד במצב לא רע - לפחות מבדיקה של חיבור למערכת הביתית ובדיקה בכלל לא יסודית ברכב.

התיבה היא תיבה של Pure Accustics - חברה סינית זולה. סאב המקורי נשרף לצערי.

לקחתי את התיבה היחסית איכותית והכנסתי את הסאב הזה כמעט ללא שינויים או בעיות.

 

מה דעתכם על השידור?

משהו יכול לתת לי פרטים או אומדן לגבי איכות הסאב עצמו או היכן אני מוצא תוכניות לבנייה של תיבה (בשביל לאמת האם זה קרוב למקור)?

sub1.jpg

sub2.jpg

sub3.jpg

"עחי, משו לא בסדר בתיבה שך. אני לא מוצא את החור. סאבים צריכים איוורור".

פורסם

הוא היה בתיבה במקור, היא גם הייתה אטומה וכמעט באותו הנפח (זאת טיפה יותר גדולה).

אני לא הגעתי, אבל זה מה שהיה באמתחתי.

אם אני אגלה ששווה לשנות את התיבה, אני אעשה זאת.

 

אני מוסיף מידע שהצלחתי לדלות. אני לא מבין ממנו מאומה. משהו יכול לפרש לי את זה?

sub_info.JPG

"עחי, משו לא בסדר בתיבה שך. אני לא מוצא את החור. סאבים צריכים איוורור".

פורסם

הסאב בעקרון מותקן בתיבה הפוך אחי קח את זה בחשבון...

המאגנט והצד השני צריכים להיות לכיוון הפירים של האוויר אצלך כדי שהוא יהיה מותקן רגיל...

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

פורסם

חבר, זאת תיבה אטומה. הסאב מתוקן נכון ללא ספק. כך היה מותקן גם הסאב במקור.

"עחי, משו לא בסדר בתיבה שך. אני לא מוצא את החור. סאבים צריכים איוורור".

פורסם

אז גם הסאב הקודם היה מותקן הפוך אחי...

וזאת לא תיבה אטומה יש פיר אוויר...(אלא אם כן הוא חסום)

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

פורסם

תפסיקו לבלבל אחד את השני.

מדובר בתיבת "באנד-פאס" BANDPASS, שזו תיבה שמשלבת אטומה+פתוחה.

בצד האטום נמצא הסאב (לא הפוך) עם הממברנה פונה לכיוון הפירים.

הסאב הראשון ששרפת נשרף כי בתיבה מסוג זה שמשמת כפילטר לתדרים לא רצויים (כמו קרוס אובר)

ולכן קשה לשמוע DISTORTION בווליום גבוה - ואז, הסאב הולך לעולמו...

תשמור על רמה סבירה של הספק לסאב (אם יכול 150 RMS אז תן לו רק 150 RMS) ולא תהיה בעיה...

 

גל

פורסם

אין אף אחד שיכול לעזור לי לתכנן לי תיבה?

"עחי, משו לא בסדר בתיבה שך. אני לא מוצא את החור. סאבים צריכים איוורור".

×
×
  • תוכן חדש...