Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4342 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

לאחרונה סיימתי שיפוץ של אופנוע אספנות, קצת קשה להצטרף לרוכבים "מודרניים" ואני תוהה היכן כל רוכבי האספנות, מדוע אין כל פעילות של רכיבות או מפגשים? לפחות מהתמונות של המפגשים השונים נראה שבעיקר מכוניות מגיעות

 

ערן

פורסם

אתה מוזמן להצטרף לטיולים עם אחד מועדוני הוספות. הנסיעה רגועה, מן הסתם, לכל פינה בארץ החל משאר ישוב ועד אילת. לא תהיה הרוכב היחידי שלא רוכב על וספה בטיולים הללו. כיף אמיתי

פורסם
אתה מוזמן להצטרף לטיולים עם אחד מועדוני הוספות. הנסיעה רגועה, מן הסתם, לכל פינה בארץ החל משאר ישוב ועד אילת. לא תהיה הרוכב היחידי שלא רוכב על וספה בטיולים הללו. כיף אמיתי

 

יש לכם אתר שבו אתם מפרסמים טיולים??

פורסם

נסה גם כאן, ויש את מועדון "הרגועים" בפולגז.

 

https://www.facebook.com/groups/caferaceril/

 

שנים רכבתי עם הגדולים על המפלץ ( 1977 BMW R100RS) אבל להגנתו יאמר שהוא ממש

לא היה האיטי בחבורה.

 

יש במועדון ה-5 גם קבוצת רוכבי אספנות - רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
נסה גם כאן, ויש את מועדון "הרגועים" בפולגז.

 

https://www.facebook.com/groups/caferaceril/

 

שנים רכבתי עם הגדולים על המפלץ ( 1977 BMW R100RS) אבל להגנתו יאמר שהוא ממש

לא היה האיטי בחבורה.

 

יש במועדון ה-5 גם קבוצת רוכבי אספנות - רן

 

עזובתך מהקפה רייסר האלה. כולם שם רוכבי מקלדת.

אני אוהב קפה

The Vintage Motorcyclist

פורסם

כיום יש אופנועים עם יותר מ 100 כ"ס שעונים לקרטריונים של אספנות כך שטיול עם אופנועים מודרניים תלוי באיזה אופנוע אספנות יש לך ובאיזו מהירות נוח לך לטייל.

בד"כ אנשים רוכבים לבד או עם חברים בלי כותרת לקבוצה

מעבר לזה אתה יכול לשאול במועדון האופנועים הישראלי שמארגן טיולים לפעמים

×
×
  • תוכן חדש...