Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7969 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי באוטו רדיו דיסק מדגם KDC-3080r של KenWood

ודיבורית של מוטורולה.

חיברתי את החוט הכתום של הדיבורית לחוט בצבע ורוד של ה קנווד. על החוט בצבע וורוד רשום MUTE

וזה בכל זאת לא משתיק.

האם יש לכם רעיונות למה?

אין לי את המדריך של הרדיו דיסק, ולכן אינני יודע אם צריך להגדיר את זה גם ב HU.

ואם צריך, ומישהו מכיר את הדגם - אז אודה לכם אם תעזרו לי בכך.

פורסם

למרות שיש בפלאג של הקנווד הנ"ל חיבור למיוט המכשיר עצמו אינו תומך בפונקציה.

 

הפלאג שמשווק עם המכשיר הוא אותו הפלאג של כל מכשירי הקנווד ולכן יש את האופציה הזאת.

 

עופר

"תחי מדינת ישראל- וכל הכבוד לצה"ל....."

פורסם

מה הבעיה.

 

ריליי שמחובר ליציאות של הרמקולים (4) לא חייב לשני החוטים רק שינתק חוט אחד.

 

והמתח של הריליי הוא יהיה מהשליטה דרך הדיברית. ככה שיש שיחה נכנכס הריילי יפעל וינתק את הרמקולים.

 

תמיר

 

** צריך ריליי של N.C נורמלי כלואס

***** Amplifiers Jobs *****

***** VW Golf Function *****

***** 050-7-266-766 *****

מכירה של רדיו דיסק:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=46216

פורסם
עזוב , כבר עדיף לי להחליף HU במקום כל זה.

 

אם הוא לא תומך לא שווה להתעסק עם זה בכלל.

אתה יודע אנשים כמוך מרגיזים אותי. אני נותן לך פיתרון מעולה שהוא לא עולה יותר מ10 שקלים.

 

ואתה רוצה להחליף מכשיר ב700 שקל +.

 

איזה מין חשיבה זו ?!

 

תמיר

***** Amplifiers Jobs *****

***** VW Golf Function *****

***** 050-7-266-766 *****

מכירה של רדיו דיסק:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=46216

פורסם

זה חשיבת יאוש. אין לי מושג איפו למצוא רילי כזה , וצריך להעביר בשבילו חוטים כל האוטו

יש בוקסות אחורה

יש בוקסות קדימה

יש טויטרים

עם ה HU לא תומך בזה, זה פשוט בזבוז.ץ

פורסם
זה חשיבת יאוש. אין לי מושג איפו למצוא רילי כזה , וצריך להעביר בשבילו חוטים כל האוטו

יש בוקסות אחורה

יש בוקסות קדימה

יש טויטרים

עם ה HU לא תומך בזה, זה פשוט בזבוז.ץ

שום חוט לא צריך להעביר כי ריליי זה בעצם מתג חשמלי. אתה פשוט חותך את החוט של הרמקול שיוצא מהרדיו דיסק ומחבר לשני הקצוות של הריליי.

 

ריליים אתה יכול למצוא: במוסכים (יש לאוטו ריליי 12V) בחנויות של אלקטרוניקה. בחנויות של מתקינים בדרך כלל.

 

תמיר

***** Amplifiers Jobs *****

***** VW Golf Function *****

***** 050-7-266-766 *****

מכירה של רדיו דיסק:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=46216

פורסם

קח בחשבון שחיבור של Relay כזה יכול לפגוע באיכות הסאונד.

 

ממליץ ללכת על רכיב איכותי (כלומר, שעולה קצת יותר מ-10 שקל :))). אחרת סביר להניח שהוא ייצר התנגדות גבוהה, שתפגע בסאונד שעובר לרמקולים.

---

אמור לי באיזה רכב אתה נוהג, ואומר לך מיאטה

פורסם

אם כל כך חשוב לך שהרדיו ישתוק בזמן שיש שיחה בדיבורית ישנם 2 אפציות לבחירתך:

 

1. כיבוי מכשיר הרדיו כאשר יש שיחה נכנסת או יוצאת.

 

2. יחידה חיצונית שמשאירה את הרדיו דלוק אבל במקום שמע מהרדיו היא מעביר את השיחה מהדיבורית לרמקולים של הרכב.

 

עופר.

"תחי מדינת ישראל- וכל הכבוד לצה"ל....."

פורסם
קח בחשבון שחיבור של Relay כזה יכול לפגוע באיכות הסאונד.

 

ממליץ ללכת על רכיב איכותי (כלומר, שעולה קצת יותר מ-10 שקל :))). אחרת סביר להניח שהוא ייצר התנגדות גבוהה, שתפגע בסאונד שעובר לרמקולים.

איזה שטויות !! איזה שטויות !! :mad2: מי לימד אותך את השטויות האילו.

 

ריליי זה מתג !! הוא לא יכול להוריד לך שום דבר מהאיכות של הרמקולים !!!.

 

מאיפה כול המידע השגויי הזה נוצר??!?!?!?!

 

ריליי נורמאלי ! של 2 שקל הוא מעיין מתג ON OFF. שהוא מחבר בין השני חוטים הוא פשוט מחבר בין שני מתכות.

 

"התנגדות גבוהה". אם לריליי היה דבר כזה... אז כול דבר שהיה מתחבר לריליי היה לו איבוד כוח.

 

איזה שטויות ! הרבה מעגלים מדוייקים וקטנים עובדים על ריליי.

 

הרבה מגברים מקצועיים שמדליקים אותם..... הם נידלקים אחרי שהמגבר נדלק וכול הרכיבים עובדים.

 

הריליי של היציאות של הרמקולים נידלק... יש לי מגבר כזה - של שרווד. והמונו בלוק של אדי JBL

 

יש ריליי ביציאה. שכאשר המעגל של המגבר רואה שהכול תקין אז הוא מפעיל את הריליי ורק אז היציאות של הרמקולים מתחברות פיזית למעגל הפנימי.

 

 

:bad-word:

 

תמיר

 

** אם יש לך 4 רמקולים נכון??? וכול זוג חוטים עוברים אלייהם זה אומר 8 חוטים.

 

אז 4 מתנתקים . 1 של כול רמקול.

 

ומגבר אפשר לעשות משהו יותר פשוט. ריליי שינתק את הREMOTE שלו.

 

תמיר

***** Amplifiers Jobs *****

***** VW Golf Function *****

***** 050-7-266-766 *****

מכירה של רדיו דיסק:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=46216

×
×
  • תוכן חדש...