Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סוזוקי בלנו - נזילת שמן גיר מאיזור הבורר.


kobirom
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4952 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

 

ברשותי סוזוקי בלנו - 97.

לאחרונה הבחנתי בנזילה שנוזלת מכיון בורר ההילוכים עד לכיון המדיד עצמו.

בדרך כלל אני לא מסתכל לכיון לכן לא שמתי לב לנושא הזה כבר זמן לא קצר.

 

נסעתי לבדוק את זה במוסך ושם נאמר לי שיש באיזור הנזילה זוג אטמים:

 

1: נמצא בתוך הבורר

 

2: מתחת לבורר

 

נאמר לי שאם הנזילה מגיעה מהאטם של הבורר אז לא כדאי לגעת ואם יגעו אז רוב הסיכויים שהגיר יהרס לי חס וחלילה.

חשוב לציין שלא הייתי במכון גירים לבדוק את זה לעומק ואני חושב שכאן הייתה הטעות שלי.

 

בכל אופן השאלה שלי היא:

העלאתי תמונה עם האיזור המסומן, מאיפה בדיוק יכולה להיות הנזילה? (במידה והם טעו או לא נתנו אפשרויות)

והאם באמת אני צריך לחשוש מתיקון כזה?

 

חשוב לציין: הרכב לא עלה על ליפט כי המוסך היה מלא. מה גם שהיה נראה לי שהפועל שם לא מת על העבודה הזו. (אולי זה סתם הרגשה שהייתה לי)

 

העלאתי תמונה שמצאתי כאן בפורום, סמנתי את האיזור הנזילה.

הרכב שבתמונה הוא שייך לצורה חדשה לכן אני חושב שהמיקום קצת שונה אבל זה מספיק בשביל להבין.

מקום הנזילה מסומן וכיון הנזילה (יש סוג של מדרגה שמוביל עד המדיד)

 

 

תודה לעוזרים!

IMG_2513.JPG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי קובי,

כמו שאייל ידידי אמר כודם, המינימום שאדם צריך זה תמונה.

בכול מקרה ומנסיוני האישי, רוב נזילות השמן באזור הזה הם מאטם המכסה שסתומים או אטם במפלג/חישן גל זיזים ( תלוי בדגם ), שמאפשרות לשמן מנוע לנזול בדיוק למקום הזה על הגיר ולהצתבר שם וכך נוצר הרושם שהנזילה היא מהגיר.

שווה לבדוק את זה לפני שאתה פונה למכון גירים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נזילת שמן על המפלג -בד"כ נזילת שמן מנוע.

אם מדובר בנזילת שמן גיר ובכלל המקום לבדיקת גיר/ו/או תקלות כאלו הינו במכון גירים אוטומטיים.

יתכן והבעיה פשוטה ובכלל אחד מהצינורות המחוברים לאנשהו שם קרוע וזה גורם לבעיה אך זו רק השערה.

גש בהקדם למכון גירים אוטומטיים טוב באיזור מגוריך לאבחון וטיפול בנזילה כיוון שחוסר קיצוני של שמן גיר עלול להוביל לבלאי של התיבה עד צורך בשיפוצה.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עידכון:

אני מצרף תמונה של איזור הנזילה.

בעיגול האיזור החשוד שממנו נוזל השמן. לכיון החץ כל השמן יורד עד מדיד הגיר (יש עד הדיד מדרגות)

ניתן לראות שבצד שמאל של התמונה (בהתחלה) האיזור רטוב. וניתן לראות שלקראת סוף התמונה באיזור

המדיד גם האיזור רטוב.

 

אני ישמח לעזרה, תודה! :wink:

18122011202.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לך למחסן החלקים של סוזוקי בפתח תקווה או בתל אביב ותגיד למחסנאי שאתה צריך

o רינג לסלקטור .

לחילופין , תשאל את מנהל העבודה במוסך המורשה כמה יעלה לסדר את הבעייה .

 

אל תשכח לעדכן .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אייל תודה!

 

אפשר לשאול מה זה "o רינג לסלקטור" ?

במוסך אמרו לי אטם זה לא נכון?

 

והפועל של הפחיד אותי שאמר לי שאם נוגעים בזה זה יכול להרוס את הגיר.

 

מה אתה אומר?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קשה להבחין מאיפה הנזילה כי היא לא חזקה במיוחד.

זה נראה שזה מאיזור הבורר או מתוך איזור הבורר.

 

קשה לדעת מבלי לפרק.

בשביל דבר כזה עדיף לי לגשת למוסך מורשה שמכיר את הרכב או למכון גירים? (במידה ומדובר על הבורר..)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כדי לדעת מהיכן הנזילה , צריך לנקות טוב טוב את האזור ואז לראות מהיכן היא .

לפי הערכתי יכולות להיות שתי אפשרויות - או מציר הבורר או מחיישן חום גיר .

אגב , בדקת מפלס שמן גיר ?

אולי יש לך עודף שמן .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתמול עשיתי נסיעה קצרה, העמדתי את הרכב במצב פועל 5 דקות.

הייתי על P העברתי מכל המצבים והכנסתי שוב פעם לP ואז בדקתי.

לא נראה בכלל שהיה שמן, זה לא היה כמות נדיבה בכלל.

 

במידה וזה מציר הבורר אפשר לגעת בזה או שעדיף שלא?

כי נאמר לי שאם מתעסקים בבורר אז לא תמיד הוא חוזר להיות איך שהוא היה וזה יכול להרוס את הגיר.

 

יש אמת בדברים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...