Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5489 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

הסיפור כזה, אתמול יצאתי לנסיעה בערב לכיוון חברים.

נסיעה משוערת של כ10 דק' הכל היה בסדר עד שהגעתי אליהם לחניה,

אני מחנה את הרכב יוצא, סוגר את הדלת והופ רואה שהאורות הברקס עדיין דלוקים

מסתכל על היידים ורואה שהמפתחות אצלי הרכב סגור ואין שום דבר דלוק בלוח שעונים.

 

הדבר היחיד שהצלחתי לעשות זה להוציא את הפיוז כדי שהמצבר לא יגמר לי.

 

למישהו יש רעיון מה זה יכול להיות?

ויותר חשוב מה עלות התיקון של זה?

 

מדובר בטויוטה קורולה 95'

 

תודה,

תמיר.

404

פורסם

שלום

לי זה קרה ביונדאי לנטרה 94 שלי.

שהסתכלתי איפה שהמיקרוסוויץ שעל הדוושת הבלם היה מין תושבת מפלסטיק

שנשברה כתוצאה מעייפות החומר.

ומה שעשיתי זה לקחתי את החלק וייצרתי אותו במפעל הייצור שאני עובד בו.

סוג של הבעיה הזאת היא פשוטה וזולה ולכן תנסה למצוא על השטיח של הרכב

את החלק שחסר לך על המיקרוסוויץ ואם מצאת מה טוב ואם לא תנסה בחלקי חילוף.

בברכה,

שגיא

פורסם

לאחותי היתה אותה בעיה (קורולה 94).

הפתרון. קפצתי למוסך טויוטה בבני ברק. קניתי את החלק ב 15 שקל (שוד לאור היום עבור חתיכת פלסטיק בגודל של כפתור)

אבל הבעיה נפתרה.

 

צירפתי תמונה לפני התיקון. רואים את המפסק (אדום) ושמאלו פלאך מתכת (עם חור באמצע לתפיסת כפתור הפלסטיק). על הפלאך הזה יושב הפלסטיק שאמור ללחוץ על כפתור כיבוי אורות בלם.

IMG_4586_s.JPG

×
×
  • תוכן חדש...