Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8083 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני שבועיים השלמתי את בניית התיבה לסאב הshiva שלי, מי שמעוניין לבוא לשמוע אני במפגש ביום שבת הזה לניסויים.

 

אין לי מגבר.. נראה לי שקיקר ינדב את הרכב שלו אם הוא יגיע.

 

סחתיין, הייתי מאוד רוצה לשמוע.

תוכל לפרט את הנתונים לתיבה, או בהודעה פרטית אם תרצה?

איזה חיתוך עשית לו?

פורסם
לא, יש לי רוקפורד 15" , והוא לא ל sq בכלל, למרות שבניתי לו תיבה שמשלבת

בין sq ל spl .

 

15" SQ?

הגזמת

 

אין קשר משמעותי בין הגודל לבין הדיוק.

ה 18" וה 15" של xxx ידועים כסאבים מדוייקים מאוד גם בעומסים של כ-

2000 וואט rms.

פורסם
לא, יש לי רוקפורד 15" , והוא לא ל sq בכלל, למרות שבניתי לו תיבה שמשלבת

בין sq ל spl .

 

15" SQ?

הגזמת

 

אין קשר משמעותי בין הגודל לבין הדיוק.

ה 18" וה 15" של xxx ידועים כסאבים מדוייקים מאוד גם בעומסים של כ-

2000 וואט rms.

 

תאמין לי גם מ10" 100-200RMS אפשר לקבל מספיק באס במערכת.

צריך להתאים אותו למידבאס, זה יותר חשוב

 

15 ו18 לדעתי לא יתנו לך להנות משאר התדרים. הם ימלאו לך הכל בבאס.

אם תוריד להם בווליום אז למה לקחת 15 או 18. תסתפק ב10 או 12

 

כל אחד מתאים לעצמו

פורסם

הסאב נבנה בתיבה אטומה של 47 ליטר (פחות 2 ליטר של הסאב עצמו זה 45) שזה נותן Q של 0.8 בערך.

 

אתה מוזמן לבוא בשבת למפגש ולשמוע אותו על הרכב שלך, פשוט אצלי עוד אין מגבר ולכן הסאב "לא חתוך.."

×
×
  • תוכן חדש...