Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איך אפשר לדעת האם על רכב מסויים מורכב צ'יפ


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5459 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום, רציתי לדעת איך אפשר לברר אם על רכב מסויים מותקן צ'יפ לשיפור הספק המנוע, היכן אפשר לבדוק זאת ובעזרת אילו כלים?

שיעורי פיסיקה גרעינית באוף טופיק.

את הריתוך יש לבצע כך שהאלקטרודה תמוקם מחוץ למאיץ באופן שיהיה קו ראייה ישיר להיקף הפנימי של הדוד, אחרת המיסוך של המאיץ יפגע אנושות באפקט ההגנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אאודי A3 1.8T, אין קשר עם הבעלים הקודם, רציתי לדעת אולי בכל זאת מותקן על האוטו צ'יפ.

שיעורי פיסיקה גרעינית באוף טופיק.

את הריתוך יש לבצע כך שהאלקטרודה תמוקם מחוץ למאיץ באופן שיהיה קו ראייה ישיר להיקף הפנימי של הדוד, אחרת המיסוך של המאיץ יפגע אנושות באפקט ההגנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראשית כל תודה על העזרה, דבר שני האוטו אכן מפרפר בהילוך שני (אפילו מפרפר הרבה) אבל מצד שני הצמיגים פשוט גמורים ככה שאני לא יודע תוצאה של מה זה, אם מישהו מאזור המרכז יוכל לעזור לי עם שעון גדישה אשמח.

שיעורי פיסיקה גרעינית באוף טופיק.

את הריתוך יש לבצע כך שהאלקטרודה תמוקם מחוץ למאיץ באופן שיהיה קו ראייה ישיר להיקף הפנימי של הדוד, אחרת המיסוך של המאיץ יפגע אנושות באפקט ההגנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וואוו אז יכול להיות שבעצם חסכתי 2000~ ש"ח. איזה יופי. עכשיו רק אני צריך לגלות של איזה חברה הצ'יפ, יש דרך?

שיעורי פיסיקה גרעינית באוף טופיק.

את הריתוך יש לבצע כך שהאלקטרודה תמוקם מחוץ למאיץ באופן שיהיה קו ראייה ישיר להיקף הפנימי של הדוד, אחרת המיסוך של המאיץ יפגע אנושות באפקט ההגנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא נראה לי שזה שיטה טובה לדעת לפי פירפור בהילוך שני, הרכב שלי גם היה מפרפר בהילוך שני לפני הציפ.

ככה שהצמיגים גם משפיעים.

תקפוץ לאחת הסדנאות אולי הם יכולים לבדוק אם מותקן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עכשיו אני כבר מבולבל, שכחתי לציין שהרכב בא על הטורבו K03S ו180 כ"ס סטנדרט בניגוד לגרסאות ה150 המקובלות.

שיעורי פיסיקה גרעינית באוף טופיק.

את הריתוך יש לבצע כך שהאלקטרודה תמוקם מחוץ למאיץ באופן שיהיה קו ראייה ישיר להיקף הפנימי של הדוד, אחרת המיסוך של המאיץ יפגע אנושות באפקט ההגנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעל מקצוע בעל כלים וגישה למחשב הרכב ו\או שעון גדישה. כבר אמרו לך :wink:

 

ועם 180 כ"ס יש סיכוי שהיא גם מפרפרת בשני בסטוק ללא צ'יפ:-P

Night Driver כתב:

באגירה הוא מומחה החייזרים פה. תעלי תמונה של יצור עם יותר מ 4 רגליים והוא מיד יספר לך מי הוא, איפה הוא גר ומה ההורים שלו עושים.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודשיים מאוחר יותר...

מה שבולט ברכב שמותקן בו צ'יפ זה תגובת המצערת, שהיא יותר מדוייקת עם נקודה בסל''ד שמורגש מומנט מוגבר וירידה איטית יותר של הסל''ד מסל''ד גבוה לנמוך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבל על כל הניחושים וההשערות(תגובת מצערת,צמיגים גמורים,המכה בגב והרעש של הטורבו)

יש לך אפשרות ללכת לאחת הסדנאות, לחבר מחשב ולבדוק האם יש צ'יפ או לא ,הם יודעים לעשות את זה טוב מאד וככה אני בדקתי אם יש לי צ'יפ על הקופרה.

בהצלחה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...