Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מתלבטת האם כדאי לתקן מצמד ברכב משנת 91


yamit ron
שימו לב! השרשור הזה בן 5142 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

יש לי דיהטסו אפלאוז שנת 91 ללא ערך למכירה למעט לחלפים. תכננתי לדשדש איתו עד ינואר 2011 ואז לתת לגריטה ( יש לי טסט עד פברואר 2011) אבל לצערי צריך להחליף את הקלאץ' בעלות מוערכת של כ- 1200 ש"ח. האם שווה בכלל לתקן? האם זה ישתלם לי להשכיב אותו בחנייה לקנות רכב אחר ( במילא התכוונתי )ובבוא היום ללוות אותו בדרכו האחרונה?.

מה אתם הייתים עושים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי דיהטסו אפלאוז שנת 91 ללא ערך למכירה למעט לחלפים. תכננתי לדשדש איתו עד ינואר 2011 ואז לתת לגריטה ( יש לי טסט עד פברואר 2011) אבל לצערי צריך להחליף את הקלאץ' בעלות מוערכת של כ- 1200 ש"ח. האם שווה בכלל לתקן? האם זה ישתלם לי להשכיב אותו בחנייה לקנות רכב אחר ( במילא התכוונתי )ובבוא היום ללוות אותו בדרכו האחרונה?.

מה אתם הייתים עושים?

 

לדעתי,אם הרכב בסדר כדאי להשקיע במצמד,בקשר למחיר שווה ברור,אין קשר בין הרווח מגריטה 3000 שקל לבין כדאיות האחזקה שלו,אלא אם כן הוא ממש במצב רעוע.

הרווח מהגריטה הוא נמוך,רגעי ולא מספיק,כי כל אלטרנטיבה תעלה כסף רב,אלא אם כן מצאת איזו מציאה מסודרת ב4500 .

 

אני אם הרכב שלך מסודר הייתי נשאר איתו.גם אני מושך כבר שנים עם האירוסטאר שלי,הוא זקן אבל אמין מאוד מרווח וחזק.

 

את צריכה גם לציין את כמות הנסיעות שלך.

אם תלכי על חדש כולנו נרוויח מכך,בהצלחה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם יש לך כסף לרכב אחר, לדעתי עדיף לא להשקיע במשהו שלא יתן תמורה, אלא כבר למכור אותו לחלקים (או ברזל, מה שיצא יותר משתלם) ולרכז את הכסף לרכב חדש.

מתחדשת*

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גריטת הרכב תהיה אפשרית במלאת לו 20 שנים ושיש לו רישוי (טסט) בתוקף.

לכן העמדת הרכב בצפייה לגרוט אותו בעוד 10 חודשים, תהיה כדאית רק אם יש רישוי לרכב.

תמורת כ 1200 ש"ח, של החלפת המצמד, ישנה האפשרות להמשיך ולנסוע בו עוד ללא צורך בלקנות רכב אחר.

הכל זה שיקולים כלכליים של הכספים שעומדים לרשותך.

בברכה - רפי לין

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמובן שיש לקחת החשבון את מצבו המכני הכללי של הרכב.

אם רק במצמד הלך כדאי לשקול לתקן את הרכב אך אם קיימות ברכב בעיות ידועות נוספות אז כדאי לוותר

ולקנות אחר.

אם את משביתה את הרכב תוכלי לבקש הקפאה או החזר עבור ביטוח החובה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנה לפניכם בדיוק ההיפך ממה שהתכוונו מחוקקי חוק הגריטה: במקום להוריד רכב ישן מהכביש ממשיכים לנסוע איתו עוד 9 חודשים..

 

אני לא בטוח לגבי נכונות השערתך,בוא נניח שנינו לרגע שהגברת הולכת למכון הגריטה ומבקשת מצמד קומפלט או גיר אוטומטי או מנוע,ומגישים לה לדלפק חלק שהורד מהגריטה,ומה כוונתי ? מי מפקח צמוד שחלפי גרוטים לא זולגים שוב לשוק,מבחינת מבחן התוצאה זה היינו אך לגבי השערתך, מסכים איתי ידידי ?

 

דבר נוסף,איך תוכל לשכנע אותנו שגריטה היא צעד נכון ? אולי פופוליזם ? הרי בסוף ייגמר התקציב,ומה הלאה ? אישית לדעתי מי שמחזיר לגריטה רכב מסודר עם בעיית מצמד מכניס עצמו להוצאות גדולות בהמשך,כמובן כל רכב לגופו,אבל בכללית העסק הזה לא ממש נראה לי סגור היטב...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5142 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...