Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מי תספוג יותר טוב בור של 9 ס"מ - מכונית ספורטיבית או רגילה?


RS6
שימו לב! השרשור הזה בן 7412 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

האם אתה מסכים כי מתלה פרוגרסיבי אמור למנוע את כל תופעות שלהלן?

 

הוא לא קשיח בתחילתו והוא לא רך בסופו בשביל למנוע איבודי אחיזה.

 

הכי לשם כך יש מתליים.

 

פשוט נדמה לי כי מתלים פרוגרסיביים יש הרבה יותר במכוניות ספורט.

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מתלה מוקשח הוא מתלה פחות טוב למהמורות בד"כ. אלא אם זה מתלה פרוגרסיבי בעל קשיחות משתנה - נניח פרופלקס מותאם לראלי וכו'.

כמי שנוהג הרבה על 205CTI1.9 מוקשחת מאוד אני יכול להעיד שהיציבות שלה בכביש משובש נמוכה מאשר עם המתלים המקוריים. אין מה לעשות.... עובדה!

לעומת זאת יש לנו גם 205GTI1.6 מוכנה למירוצי ראלי עם מתלים דמויי פרופלקס. היא קשיחה יותר מהמתלים הרגילים (אבל פחות מה 1.9 שלי) ולמרות זאת יציבה יותר.

בקיצור יש יותר מידי פרמטרים שמשפיעים בכדי להכריע בשאלה הכללית שהוצגה.

עקרונית יותר קשיח=יותר יציב כשאין שיבושי דרך.

ועוד דבר - למתלה קשיח "קל" יותר להתמודד עם בורות מאשר עם "מהמורות" שעלולות לעיתים לנתק את הגלגל מהכביש ואז - אין אחיזה בכלל!!!

אלון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מתלה מוקשח הוא מתלה פחות טוב למהמורות בד"כ. אלא אם זה מתלה פרוגרסיבי בעל קשיחות משתנה - נניח פרופלקס מותאם לראלי וכו'.

כמי שנוהג הרבה על 205CTI1.9 מוקשחת מאוד אני יכול להעיד שהיציבות שלה בכביש משובש נמוכה מאשר עם המתלים המקוריים. אין מה לעשות.... עובדה!

לעומת זאת יש לנו גם 205GTI1.6 מוכנה למירוצי ראלי עם מתלים דמויי פרופלקס. היא קשיחה יותר מהמתלים הרגילים (אבל פחות מה 1.9 שלי) ולמרות זאת יציבה יותר.

בקיצור יש יותר מידי פרמטרים שמשפיעים בכדי להכריע בשאלה הכללית שהוצגה.

עקרונית יותר קשיח=יותר יציב כשאין שיבושי דרך.

ועוד דבר - למתלה קשיח "קל" יותר להתמודד עם בורות מאשר עם "מהמורות" שעלולות לעיתים לנתק את הגלגל מהכביש ואז - אין אחיזה בכלל!!!

אלון

 

:)

 

ניסיון טוב עם האימפרזה ומתלה פרוגרסיבי נורמאלי פשוט הראה כי אפשר גם כמו שצריך.

 

תודה על התשובה.

 

 

ובשביל RS....

 

עוקר האמונה, מבעיר הספקות מעלה לך תמונה. 8)

טיגר 2.jpg

Pict0436_2.jpg

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7412 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...