Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6405 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אלברט.

 

בפעם השלישית שאני כותב את זה פה בשרשור האקסטנט הנ"ל הוא זהה לחלוטין ב110% לדוטק הישן(MK1) נקודה.סוף פסוק.

 

מורל ייצרו 2 דגמים לאקסטנט האחד זהה לדוטק והשני זהה להייבריד.

 

האקסטנט בזמנו נמכר באיזור ה1700-1800 ש"ח למרות שאת הדוטק היה ניתן לרכוש ב1300-1400 (הMK2) שהוא אפילו היה טוב יותר מהאקסטנט הנ"ל.

 

הסיבה שהוא נשמע טוב היא פשוט לאור העובדה שגם הדוטק הוא סט מצויין.

 

הבעיה היום שמי שקונה סט כמו הדוטק אוביישן ב1150-1250 ש"ח מגביר אותו עם מגבר פשוט ובסיסי וגם ההתקנה שלו תראה ככה.

 

קח את הדוטק המוכר, תגביר אותו עם מגבר 2 ערוצים איכותי של 120-140 וואט RMS, תתקין אותו בזוויות מתאימות עם בנייה איכותית+ איטום מלא ותקבל תוצאה מעולה במחיר עממי.

 

הבעיה שמי שקונה סט ב1200 ש"ח או אפילו ב2000 ש"ח לרוב לא עושה שום עבודות התקנה שדורשות פיבר וכו', לכן התוצאה היא בהתהם.

 

סטים "פשוטים" בהתקנה נכונה ישמעו טוב יותר מסטים יוקרתיים בהתקנה סטנדרטית.

under construction..

פורסם

תראה ניר,האלמנטים ( אקסטנט וקוטק) היו מותקנים ומוגברים בצורה שווה.כמוון ברכבים שונים.לי האקסטנט היה נשמע טוב יותר,אפילו בהרבה.לא עשיתי השוואה של האלמנטים בתנאים זהים לחלוטין,ואולי אתה כן.יותר מכך אני אוהב אותו יותר מELATE.

מאוד יכול להיות שאתה צודק, והסטים זהים לחלוטין.רק מהאזנה לשנהם לא השתכנעתי כלכך.שוב, הרכבים היו שונים,ז.א. האקוסטיקה,נפח הדלת,מיקום..

יהיו דעות לפה ולשם,זה באמת בעיה להשוות בין רכיבים באודיו לרכב,בכל רכב זה יכול להשמע שונה.גם בבית,כאשר משנים מיקום של הרמקולים,התוצאה היא שונה עד מאוד. להשוות רכיבים באודיו ביתי זה הרבה יותר נגיש ונוח,גם תנאים זהים.

HU - Alpine 9815 / front amp - Genesis Dual Mono

component - Xtant Slim xcs2.25 5.25

sub amp - Genesis profile sub / subwoofer - Genesis Audiophile 25.01

פורסם

לדעתי אין כאן שום ויכוח.

 

1. הדוטק הוא סט מעולה, בטח ביחס למחירו.

2. רמקול מסדרה גבוהה או יקר יותר משמעותית לאו דווקא נשמע יותר טוב.

אני העדפתי את הוופר של המורל הייבריד על האילייט, וניר הוציא מוופרים של דוטק תוצאה שוופרים שעולים פי 5 ו 6 יותר לא הוציאו. גם יצא לי לשמוע פולס ולא האמנתי שזה פולס.

 

כיוון, התקנה נכונה וטעם. זה הכל.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

איזה סיכום ....איתמר!:mm_yeah::-)

HU - Alpine 9815 / front amp - Genesis Dual Mono

component - Xtant Slim xcs2.25 5.25

sub amp - Genesis profile sub / subwoofer - Genesis Audiophile 25.01

פורסם

יש לי את הקסטנט 6.5 מותקן ברכב מוגבר ע"י מגבר של קדנס, מי שרוצה מוזמן לבוא ולהתרשם, אבל אני כבר 3 שנים לוקח את הקסטנט איתי מרכב לרכב.

Jealousy is misery, suffering is grief

×
×
  • תוכן חדש...