Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8609 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בקשר לקדמיים, הם החלק הכי חשוב במערכת שלך (לדעתי) אז תשקיע בהם ככל שתוכל.

כן, אני יודע, אבל בינתיים קניית אוטו מתעכבת בגלל המשפט שיהיה לי עוד חודשיים. ואין כסף כי אני רוצה עו"ד, בינתיים חיברתי את המערכת בבית.

 

בחתימה שלך כתוב שW הוא W, ולא משנה מאיזה מגבר הוא הגיע ... אז למה אתה אומר שבמגבר שלי שכתוב 700, זה לא 700?

זה שזה חברה לא מוכרת(גם אני לא הכרתי אותה קודם), לא אומר שהוא לא טוב. או שאני טועה?

 

בינתיים קניית האוטו שבו תורכב המערכת מתעקבת, בינתיים אני רוצה לחבר בבית כי המערכת שיש לי בבית גם ככה על הפנים.

האם מישהו יודע אם ספק כח של בית (כתוב 1200mA, נראה לי שזה מה שחשוש) יחזיק לי את המגבר? את המגבר ואת ההד-יוניט ביחד?

 

בינתיים חיברתי רק את ההד יוניט, ואליו את הרמקולים, כשאני מגביר ואני מתקרב לשליש מהעוצמה המסך מתחיל לרצד ואחרי כמה שניות המערכת נכבית ואחרי שניה נדלקת שוב, וככה עד שאני מנמיך, למה זה קורה? ההד-יוניט חלש לרמקולים? אין מספיק חשמל מהספק כח שיש לי בבית?

ENSURE YOUR BRAIN IS WORKING BEFORE PUT YOUR MOUTH INTO A GEAR

-------------------------------------------------------

מקסים.

פורסם

וואט מדוד הוא וואט מדוד אבל אצלך במגבר ה700 זה נתון מנופח וחבר משמעות, מה שחשוב שזה כמה וואט RMS נקי הוא מוציא.

 

תראה אם על הספק כתוב שהוא יכול לספק זרם עד 1200MA שזה בעצם 1.2 אמפר זה לא יוכל להחזיק את המגבר. צריך ספק רציני יותר.

פורסם
תמיד ברמקולים 6X9 יש גם טוויטרים ולעיתים אפילו 2 בכל רמקול, אבל ראלימן צודק אתה צריך זוג טוב מקדימה בעדיפות גדולה בהרבה על אחוריים.

 

אייל, אתה מתכוון שהטוויטרים נמצאים בתוך הרמקולים 6X9 או שהם באים בנפרד בקנייה?

הפנצטה, מנסה ללמוד משהו על מערכות. :D

×
×
  • תוכן חדש...