Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6824 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ואתה מפחד מידני? ההחלטה היא שלך הרי, אז למה שההורים יתנגדו לידני אם אתה רוצה?

 

מוזר :roll:

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

על מה אתה נוהג היום מותר לשאול?

 

בתקציב שלך נכנסות גם - אלפא 147, אוקטביה RS2.0 (שלא כולם מכירים אבל היא מצויינת), פיזו 207GT , ב 1000 שקל מעל התקציב-201,000 - אתה כבר עם אודי A3 1.8T ,

פורסם
ואתה מפחד מידני? ההחלטה היא שלך הרי, אז למה שההורים יתנגדו לידני אם אתה רוצה?

 

מוזר :roll:

 

חח גם לי זה לא ברור.. מפחדים שזה יוציא אותי מריכוז + טוענים שיותר קשה למכור אח"כ ידני.. לך תתווכח עם ההורים שרוצים לקנות לך אוטו בסכום כזה- לא תצא מנצח זה בטוח.

 

אני נוהג היום על מאזדה 3 האצ'בק 2.0..

 

אאודי A3 יקרה מדי כבר.. ואת הפיז'ו לא אהבתי במיוחד..

 

נראה לי שאני די סגור על עצמי.. ממש אהבתי תצורה החדשה של היונדאי קופה רק נראה כמה אני אהנה ממנה בנסיעת מבחן

פורסם

הייתי שוקל גם סיויק 5 דלתות אוטומט - עולה 182 אלף (ייתכן ועדיין נשאר להם במלאי שנת 2007 - הם מוכרים אותו ב-15 אלף פחות).

 

גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

אם האוטו רק בשבילך אז היונדאי קופה תתאים לך בהחלט.

אבל אם כבר להשוות בין הגולף לבין היונדאי, הגולף לוקחת בכל הפרפמטרים(לדעתי גם במראה אבל זה כבר לפי טעמך).

פורסם
אם האוטו רק בשבילך אז היונדאי קופה תתאים לך בהחלט.

אבל אם כבר להשוות בין הגולף לבין היונדאי, הגולף לוקחת בכל הפרפמטרים(לדעתי גם במראה אבל זה כבר לפי טעמך).

אני יודע שלכל אחד יש דעה משל עצמו וטעם שונה אבל אין מצב בחיים שהגולף מתקרבת אפילו למראה של היונדאי .

אני לא מת על אף אחד מהרכבים הללו, אבל היונדאי מדהימה במראה, משנתון 2003 ומעלה הם עשו את היונדאי יפייפיה. בניגוד לגולף שנשארה סתם מעצובת בקויים ישרים רק שעכשיו קצת עיגלו אותה, עדיין היא אנמית לחלוטין ונראית פשוטה.

 

לפותח השירשור תיסע על שתיהן קודם ואז תחליט , הגולף תיהיה יותר טובה מהיונדאי ברוב בפרמטרים אבל הכוח של היונדאי זה במראה החיצוני , מה גם שהרכב דווקא מבפנים נאה ביותר, ונותן תחושת יוקרה, ככה לפחות אני חושב.

 

בהצלחה.

פורסם
1. ירדתי מהמיאטה מכיוון שגג בד מאוד יקר הביטוח וגג קשיח מאוד יקר הרכב

2. האיביזה לא יכולה לבוא בחשבון מכיוון שלא ראיתי שקיים אוטומט והילוכים ההורים שלי בחיים לא יסכימו לי..

3. לא רק חדש בא בחשבון, אבל אני מעדיף בכללי 2007 ומעלה.. כי אני מוכר אוטו 2005 ואני רוצה להשתדרג גם במודל

 

 

נ.ב

תודה רבה על העזרה לכולם.. אני כרגע נוטה לקחת תיונדאי אבל אחרי הנסיעת מבחן אני אהיה חכם יותר כדי לדעת אם היא באמת יציבה על הכביש ולא מחליקה..

 

אם תתפשר על עניין הגיר,קח נסיעת מבחן על אימפרזה טורבו(שנת 2007 נכנסת לתקציב יפה), אני מבטיח לך שהוא יציב על הכביש.

רק תיזהר,כי אחרי שתעלה על כזה דבר,יהיה קשה לרדת ממנו.

פורסם
אם תתפשר על עניין הגיר,קח נסיעת מבחן על אימפרזה טורבו(שנת 2007 נכנסת לתקציב יפה), אני מבטיח לך שהוא יציב על הכביש.

רק תיזהר,כי אחרי שתעלה על כזה דבר,יהיה קשה לרדת ממנו.

 

בפרוש הוא מבקש אוטומאט אז איך זה מסתדר?

לך על היונדאי- הפוזה מובטחת.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

×
×
  • תוכן חדש...