Jump to content

w78

  • הודעות

    120
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי w78

  1. שלום לך. פה תמצא את הפיתרון:כשלת בטסט בבדיקת זיהום-אויר ברכב ממודל 95 ומעלה? כל המידע כאן.
  2. דני שלום, מרגע שיצאתי מהאינפוזיה לא דוממתי מנוע.אבל בזמן שחיכיתי לבדיקה המנוע עבד על סרק. בתודה w78
  3. ערב טוב היום נכשלתי על זיהום אויר.סופר לנסר 95. נכנסתי לטסט פעמיים.בפעם הראשונה בסרק למדה 1.00 co 0.56 בסל"ד גבוה למדה 1.00 co0.54 בפעם השנייה שלחו אותי למישהו ליד המכון לבדיקה ,וזה הציע לעשות אינפוזיה.ולאחר זאת עשיתי נסיעה בסל"ד גבוה.וחזרתי שוב לבדיקה ושוב נכשל אבל הפעם שינוי לרעה.הלמדה נשאר אותו הדבר 1.00 אבל הco בסרק 1.01 ובסל"ד גבוה1.06 מה יכולה להיות הסיבה?ולמה אחרי האינפוזיה הco עלה ? בתודה מראש w78
  4. רפי,קודם כל תודה אנסה זאת מחר.אבל לידע כללי במצב של קומפרסיה כמו שציינתי המנוע לא אמור להניע?
  5. אשר שלום.קודם כל בלי הכלים היעודיים יהיה לך קצת קשה.אבל אני אנסה להסביר לך.אתה צריך לפרק את מכסה השסתומים.על 2 הגלי זיזים מול הגלגלות שעליהם יושבת הרצועה.יש חריץ שבתוכו מניחים סרגל שנועל בעיקרון את 2 הגלים.זה שלב ראשון. שלב שני זהו כיוון גל ארכובה.כשאתה עומד מול הרצועה,יש מצד L של המנוע בורג אם אני לא טועה 13 מ"מ,שנכנס לתוך בלוק המנוע.בעיקון זה רק פקק.אתה צריך להוציא אותו להכניס פין שיגיע עד גל הארכובה.להתחיל לסובב את המנוע עד שיעצר.זה הסימן שאתה על הנקודה. בהצלחה
  6. שלום לכולם יש לי בעיה בפונטו.לא מניע.הזרקה חד נקודתית,מגיע דלק.יש ניצוץ בכל הפלגים.טיימינג במקום לפי הסימנים.אבל בבדיקת קומפרסיה בכל הצילנדרים 90 .יכול להיות שהקומפרסיה נמוכה מידי, או ש- 90psi היה עדיין צריך להניע? בתודה מראש לעונים w78
  7. דוד שלום. אולי זה יעזור: Immobilizer Code Word/ID Number Write Failure =p1623
  8. רפי, תודה רבה.יש עוד מאמרים שאפשר ללמוד מהם?גם באנגלית. בתודה w78
  9. נו מה,אין איזה כיוון למישהו?
  10. ערב טוב לכל החברים. אני צריך (מבקש) עזרה,למי שיש חומר או קישור לאתר כלשהו שאפשר ללמוד לגבי נתונים של חיישנים שמופיעים בסורק(פרמטרים). לדוגמא האם בכל רכב זמני ההזרקה אמורים להיות שווים?כנ"ל לגביי map,maf? כל פיסת מידע תתקבל בברכה. בתודה מראש w78
  11. מרק שלום כל הרעיון הוא שיש לי סורק.ואני רוצה לילמוד לעשות את זה לבד.
  12. ערב טוב לכל החברים אין לאף אחד דרך לעזור לי?
  13. קודם כל תודה רבה.הבנתי פחות או יותר את הרעיון. אבל אני כנראה לא הסברתי נכון.אני החלפתי את בית המצערת.ונשארה אותה בעייה,אז ביררתי את העיניין ואמרו לי שהמחשב לא מזהה את המצערת החדשה,וצריך לעשות בניהם התאמה. ופה שאני מגיע אם הסורק לשלב הזה הוא דורש ממני קוד.אז אני עכשיו מבין שזה הקוד שדרוש גם להיכרות מפתח חדש.זה בעיקרון לא המספר הסידורי של המחשב? כל עזרה בנושא תתקבל בברכה. ולאביב שוב תודה למדתי עוד משהו חדש בזכותך. w78
  14. שלום לכל החברים מה אין לאף אחד שום דרך לעזור לי? בתודה w78
  15. שלום לכל החברים. שאלתי את השאלה הזאת ליפני כמה חודשים כדי לקבל כיוון כיצד עושים זאת.ובאמת במערכת דמו שבסורק (x-431)הצלחתי. אבל אתמול בשעת אמת הסורק מבקש ממני איזשהו קוד.איך אני מוציא את הקוד הזה? אולי יש אופציה דרך האינטרנט לפי דגם מנוע? אשמח לקבל כל עזרה בתודה w78
  16. בוקר טוב תיבדוק את פנס הבלימה שעל החלון האחורי.תפתח את הכיסוי.שתגיע לנורה אתה תגלה נורה T-10 .הנורה הזאת לא מתאימה.צריך להחליף לנורה יותר גדולה.(הבסיס של הנורות אתו גודל).ולכן שאין נורה מקורית זמינה תוקעים את ה T-10 .
  17. ערב טוב לכל החברים. מישהו אולי יודע מהו הקוד תקלה הזה P0755 . Shift Solenoid B Malfunction . לא מורגשת כל בעיה שהיא.חוץ מזה שנדלקת נורת תקלה. בתודה w78 נ.ב שנת 2003
  18. שלום לכל החברים יש לי בעייה בפונטו הזרקה חד נקודתית. שפיתאום הטורים עולים לסל"ד ממש גבוה.(לא יודע בדיוק אין שעון טורים).החלפתי יחידת הזרקה קומפלט.מרכב של חבר (אצלו אין בעייה).בדקתי את כל צינורות הוואקום.הכול פיקיס.אין משיכת אויר מסעפת היניקה.(ריססתי ספריי קרבורטור).החלפתי גם את חיישן ה -map . גם לא עזר.מישהו ניתקל בתופעה כזו? אשמח לקבל כל עזרה. בתודה w78
  19. שלום. יש את מוסך "דכה" בת"א.מורשה bmw.נמצא בר"ח קיבוץ גלויות.בדוק ב-144 את מ"ס הטלפון ובדוק מחירים.
  20. אחלה.תודה רבה
  21. אני לא רוצה להישמע אידיוט אבל לא מצאתי.
  22. 1.קודם כל תודה רבה לכולם .חומר מעניין מאוד. 2.יש חומר שמסביר על מציאת תקלות לפי קריאת גזי הפליטה? או שזה כבר לפי נסיון?
  23. לצערי כבר חיפשתי פה ולא מצאתי. אבל בכל זאת תודה לך
  24. ערב טוב לכל החברים. האם יש למישהו חומר בנושא 4 גזים? או איזה קישור באינטרנט בנושא זה? אשמח לקבל כל עזרה. בתודה מראש w78
  25. שבוע טוב ראש קומפלט (גל זיזים+נדנדים).מפירוק עולה כ- 500ש"ח.
×
×
  • תוכן חדש...