Jump to content

מתן נחום

  • הודעות

    284
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי מתן נחום

  1. המגבר צריך להגביר רק את הקומפוננט... שתיהם עד 1000 ש"ח מתן
  2. כאמור רכבי בצבע אדום וש עליו כתמים לבנים מאוד מעצבנים שלא יורדים בפוליש,וקס כלום.. ביקרתי אצל הפחח והוא אמר לי שזה חומצה.. מישהו יודע אם יש משהו לעשות חוץ מצבע? למישהו זה קרה והצליח להפטר מזה? תודה מראש מתן
  3. לא להגיע לסל"ד גבוה למי שלא מבין לא למשוך הילוכים...
  4. שנת 91 יד שלישית מנוע חדש עבר עד כה 40K גיר,קלאץ הכל עובד כמו חדש.. צבע לבן אורגינל ושמור מצב מכני מצויין - שמורה טסט לשנה אפשרות למערכת מקצועית ביותר(בשווי 20000 ש"ח) ניתן להשיג בפלא 050-7-465426 גם בשבת
  5. מתן נחום

    לחובבי אלפא..

    לי יש וזה עובד חלק... קראת מהן הדרישות המינימליות להפעלת המשחק?
  6. מתן נחום

    לחובבי אלפא..

    תחילה למי ששיחק באנדרגראונד 2 המכונית קשות לשליטה אך לאחר 10 דקות המשחק מרהיב במיוחד למי שיש אלפא או חובבי אלפא למינהם מתן
  7. משחק נחמד ביותר הנקרא scar squadra alfa romeo ניתן להורדה בקישור הבא: http://www.lionetwork.net/modules.php?&name=Edonkey&d_op=viewdownloaddetails&lid=21360&archive=&ttitle=ס.ק.א.ר:_סקואדרה_קורפס_אלפא_רומאו_/_SCAR:_Squadra_Corse_Alfa_Romeo הורדדת המשחק היא דרך האימיול בלבד
  8. ברשותי אלפא 146.. אני מחפש מגנז איכותי+חתך נמוך בלבד..(oz,bbs...) פתוח להצעות מתן
  9. לא חשוב כבר קניתי.. תודה בכל זאת
  10. סבבה עזבו אותכם הסאב.. אני חייב חוות דעת על ההצעה אני רוצה להזמין עוד היום תודה מתן
  11. וואלה אם הייתי יודע הייתי רושם גבר.. מה אתה אומר על ההצעה ?
  12. חבר'ה איך זה? http://www.cheaper.co.il/product.asp?productid=665&CatCode=104 יש לי כבר סאב של לאנזר משהו טוב.. כדאי להזמין?
  13. קודם קול(כל) תודה רבה.. אחד הציע לי בהודעה פרטית: אחי אני יכול להציע לך קומפוננט 5.25 של חברת לאנזאר ו6*9 של פיוניר 330 וכמו כן מגבר של קליפורניה בום 1200 וואט 4 ערוצים כל זה אני יכול להעיף לך ב 1200 שווה ,לא שווה? האם ישמעו טוב? האם המגבר הזה יכול להרים לי סאב של לאנזר הקיים ברשותי+הדברים הנ"ל? תודה מראש מתן
  14. מונדיאו 2002 (אולי אפילו 2003) אופציה טובה מאוד לדעתי
  15. תקציב לא גבוה כל כך..-אני לא מבין במחירים אז תעזור לי ונראה עם זה מתאים.. מקידמה זה אותו גוד של רמקול סטנדרטי מהחברה..-אין לי מושג.. הרכב הוא אלפא 146.. המשך לשאלה-נא לרשום לי מגבר מומלץ שיתאים להגביר סאב,אחריייום-6*9 וקידמיים קומפוננט-כמה יציאות צריך? תודה מראש מתן
  16. שלום לכולם.. אודיו זה ממש לא הצד החזק שלי ברכב.. דברים שנשארים: רדיו דיסק של בלאופונקט חדש סאב של לאנזר עלה לחבר של אבא שלי 3000 ש"ח והבן שלו טס לחו"ל אז קיבלתי אותו חינם דברים שצריך להחליף: רמקולים קדמיים של קנווד משהו סביר.. אחוריים של אלפא-קיבלתי עם האוטו-דלת אחורית לא מגש עכשיו עשיתי במגש חורים שיתאימו ל 6*9 שקיבלתי מחבר ואחד שרוף! מה שאני צריך לרכוש זה אחוריים 6*9,מגבר ולקדימה קומפוננט.. יש הצעות? לא אכפת לי משומש,חדש העיקר שיעבוד-אני לא מחפש משהו חזק אלא ממוצע בלבד... תודה מראש מתן
  17. פתוח לצעות.. לא צריך משהו חזק ביותר.. אלא משהו ממוצע.. מתן
  18. מסכים!
  19. הבנתי אותך רפי תודה על התגובה יש לך מושג כמה אמור לעלות דבר כזה? 900 שקל? אתה מסכים איתי שזה לא נורמלי... תודה מראש מתן
  20. קודם כל תודה רבה על התגובות... לרפי-תודה רבה אני אנסה את זה יום ראשון בבוקר גילי-הלחמתי אותו והוא עבד לי שבועיים ועוד פעם התקלקל... אני בטוח שזה הריליי ורצו עליו במוסך המרכזי של אלפא 900 ש"ח.. אני ניסית בכמה חנויות חשמל ולא היה להם הם אומרים שזה ריליי נדיר יחסית 6 פינים... תודה רבה ואם יש עוד תגובות/הצעות הם יתקבלו בשמחה מתן
  21. מחפש מקום זול שמוכר ריליי הריליי שלי שהתקלקל הינו ריליי של אלפא 6 פינים, 12V .. בחברה רוצים מחיר לא נורמלי של 900 ש"ח ללא מע"מ!!! למישהו יש איזה שהוא מקום שהוא מכיר? פירוקייה,חנות שמתמחת בזה.. רצוי מאוד מאזור המרכז תודה רבה מתן
  22. אתה יודע כמה עולה relay? יש לו שש פינים זה משהו מיוחד במוסך המרכזי רוצים נחש כמה? אתה מתעלף 900 ש"ח!!!!!!!!!!!!!
×
×
  • תוכן חדש...