101_shalom
-
הודעות
158 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי 101_shalom
-
רעש רצועה כשהגיר משולב בלבד- קליאו 2002
101_shalom פרסם הודעה בנושא של מודלה מודלה בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אם יש לך רעש מהרצועות אז תלך למוסך שימתחו אותן ויבדקו שהן לא ייבשות הגיוני שיהיה לך רעש כשאתה משלב הילוך כי אז יש יותר עומס על המנוע -
גמגום וחוסר סחיבה בפיאט פונטו 60 2001 ידנית
101_shalom פרסם הודעה בנושא של anski402 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
כשאתה צודק אתה צודק. אבל אם אני יהיה קטנוני זה בעיות בחיווט לחיישן לא בחיישן עצמו -
במאזדה 3 2009 גלגלים אחוריים עומדים בצורת \ /
101_shalom פרסם הודעה בנושא של לא דיסק אבל שרוט בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
במה תמונה תעזור לך? אם הוא עשה תאונה והם כל כך עקומים הוא לא היה יכול לסוע בכלל..... מדובר ב +/- 1 עד 2 מעלות גג -
גמגום וחוסר סחיבה בפיאט פונטו 60 2001 ידנית
101_shalom פרסם הודעה בנושא של anski402 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אם חיישן קרנק לא תקין המנוע לא מניע נקודה. אם החיישן הזה לא עובד אז המחשב לא יודע מתי הבוכנה בנמע............... -
גמגום וחוסר סחיבה בפיאט פונטו 60 2001 ידנית
101_shalom פרסם הודעה בנושא של anski402 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
קשה מאוד לאבחן ככה תקלה. במיוחד כזו שיכולים להיות לה אלף גורמים אבל לפני הכל. תבדוק אם הפלגים תואמים לדרישות ייצרן (בלי קשר לזה שהם תקינים) ולא שמו לך פלגים לא מתאימים ולחיישן קרנק אין קשר לזיוף מנוע אם הוא היה לא תקין המנוע לא היה מניע לך. -
במאזדה 3 2009 גלגלים אחוריים עומדים בצורת \ /
101_shalom פרסם הודעה בנושא של לא דיסק אבל שרוט בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
הגלגלים מאחורה בכל רכב אמורים לעמוד בזווית שאתה מתאר (כמבר שלילי) אם הפחד שלך שהזווית יותר מידי שלילית לך למכון לכיוון פרונט שיבדקו -
לא מבין... למה לקנות רכב בגיל הזה לעזאזל?!
-
ההבדל בין השמנים הוא בטמפ' עבודה שלהם vw 502 ו vw503 זה לכל הטמפ (טמפ סביבתית לא חום מנוע) והם מקבילים ל-SAE 0W30 ו SAE 0W40 vw 505 לא מכיר אם אתה לא מתקמצן שים שמן SAE 0W40 זה הכי טוב אם אתה מתקמצן שים SAE 10W40 פחות טוב אבל גם בסדר זה נקרא VW502
-
רכישת מאזדה 2 חדשה דרך היבואן או דרך אלבר
101_shalom פרסם הודעה בנושא של shini10 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
אם אלבר נותנים לך אחריות על הרכב אז זה נשמע הרבה יותר כדאיי , ברגע שתוציא את הרכב מהחברה אתה כבר תפסיד את ה-3\4K רק על קריעת הניילונים.... לא חבל? -
המנוע לא באמת צריך "אוריאה" בשביל לעבוד כמו שצריך... אבל ברגע שאתה לא שם במשאית אויראה אתה מזהם את הסביבה בגזים רעילים (NOX) והמחשב אוטומטית מוריד לך את ההספקים של המנוע. אם יש דרך לבטל את זה.... לא שמעתי לא מכיר סורי
-
לפי דעתי כך את הרכב בתנאי אחד - תלך למוסך לבדוק אם יש נזילות שמן והמנוע לא שורף שמן. ואם יש נזילות מה העלות של התיקון. (רוב הסיכויים שזה כסת"ח) חוץ מזה האוטו נראה מעולה והתאונה שעבר היא סה"כ משמעות נמוכה מכיוון שהקורה מחוברת עם ברגים ולא מולחמת זה נחשב אפילו לתאונת שלדה כך שירידת הערך היא בין 3-4 אחוז. בגדול לפי הדוח אני הייתי קונה את הרכב אבל מוריד את המוכר עוד טיפה
-
זה אומנם תחת משמעות גבוהה אבל לא צוינה פגיעה בקורות אורך (אין קורת רוחב מאחור) סה"כ יש לך ירידת ערך אבל לא בעיה בטיחותית אם אתה מוריד למוכר לפחות 5-6 אחוז מהערך של הרכב זה שווה כך בחשבון שיהיה לך קשה למכור אותו
-
האמת שאני לא יודע מה הבהלה.... יש הרבה "מציאות" צריך למצוא אותם.... אני לדוגמא היה לי לא מזמזן יונדאי אילנטרה 99 ראש מנוע פגום ב 2K לעשות ראש ויישור קו עוד 2K יצאת ב 4K אם אחלה רכב.... במחיר הזה אין לך מה לחפש "דגם" מסויים אתה יכול לשלול מראש את כל הרכבים האירופיים (וצרפתים) והאמריקאים ולהתמקד רק ברכבים יפניים וקוריאנים , כמובן המראה החיצוני לא אמור לשנות ורק המצב המכני. תבדוק במוסכים (תעבור באזור תעשייה בעיר שלך) יש סיכוי טוב שתמצא איזה רכב כזה יושב באחד המוסכים. מקווה שעזרתי שיהיה בהצלחה
-
דווקא רשום בדוח "דליפות קומפרסיה בינוניות בצילינדר" - אני אומנם לא יודע למה הוא התכוון בבינוניות אבל הוא ציין את זה ד"א הכל עניין כלכלי בסופו של דבר אם המוכר יוריד לך מספיק כסף ותוכל לחליף את המנוע אז יכול להיות שזה שווה (כל אחד והכיס שלו) אני אישית הייתי ממשיך לחפש רכב אחר ולא נכנס להרפתקאות לא שלי. ובקשר למכון בדיקה הייתי ממליץ לך בחום ללכת למקום אחר איזה מין בדיקה זו אם אפילו טעינה הוא לא בודק (כולה לחבר רב מודד שתי שניות)
-
מנסיון אני מכיר גם חברת שמנים שמוכרת שמן שאמור לתקן שריטות וחלקי מנוע פגומים ע"י תוסף שבבי מתכת בשמן שנתקעים על הסדקים ומתקשים שם..... מאוד הגיוני במציאות לא עובד בכלל הח' גומיות שס' לא מצריחה פירוק ראש והטיפול לא אמור לעלות יותר מידי יקר בערך 700\800
-
מה שלדעתי הכי כדאי לך לעשות זה ללכת למכון בדיקה מורשה לבצע בדיקת קניה למרות כל הכסת"ח שיש בבדיקה עדיין הם היחידים שיבדקו לך שילדה כמו שצריך וייתנו לך נתוני קומפרסיה על המנוע. אם הממצאים של הבדיקה תלך למוסך מורשה הם יישמחו לעזור לך וכבר יגיד לך מה הכסתח בדוח ומה כדאי לך לעשות ותוכל גם להעלות את הדוח לפה ולהתייעץ עם חברי הפורום שיהיה בהצלחה
-
יונדאי I30 התגלת בוצה במנוע במהלך טיפול, מה עושים ?
101_shalom פרסם הודעה בנושא של M B3 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
יש עוד משהו... ד. אם אתה מרבה בנסיעות קצרות ועד שהמנוע מתחמם אתה מכבה אותו מצטבר הרבה פיח בשמן (הרינגים עוד לא התחממו והתפשטו ולכן האטימה לא טובה) גם אם תפתח אוטודאטה תראה שיש התייחסות לסוג הנסיעה שלך לגבי זמני החלפת השמן. אם אתה אכן נוסע הרבה נסיעות קצרות תעשה טיפול כל 15K ולא כל 20K כמו שהיצרן מורה -
כמו ש natco אמר אם הקומפרסיה תקינה אז יש מה לדבר על הרכב אם הקומפרסיה לא תקינה אין לך מה לדבר על זה בכלל - נורא חבל שאתה לא יכול להעלות תמונות מישהו צריך להעלות את זה למנהלים לדעתי ולמה שלא תחפש mpv ? הם יותר אמינות....
-
שאלה בקשר לבולם זעזועים הונדה סיוויק 99
101_shalom פרסם הודעה בנושא של maor_bz בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אי אפשר לראות יותר מידי מהתמונה אבל איפו שרטוב לך לא יכול להיות רטוב זה חלק קשיח מהמתלה של הרכב ניחוש שלי שהרכב היה בטיפול לא מזמן ואחד המוסכניקים לכלכו את זה עם גריז ואיזה רעש בדיוק אתה שומע??? אם אתה שומע נקישות כמו ברזל שדופק בברזל אז ייתכן שאתה צריך להחליף כריות בולם אם אתה שומע רעשים אחרים אז פנה למוסך אי אפשר לאבחן ככה בלי נסיעת מבחן -
תעלה צילום של הדוח סיכום אחיד של משרד התחבורה זה הדף היחיד שתופס משפטית ושווה משהו בבדיקה. אם אתה לא יכול להעלות פה את התמונות תעלה לאתר אחר ושים פה קישור לתמונה כי אין מצב שאין ערכים של לחצים
-
מה הכוונה ב"לקפוץ" ??
-
כל השיקויים האלה לרכבים... לא מאמין שתסים תכשיר פלא ופתאום הכל יהיה כמו חדש. יש שיקויים שמתקנים אפילו דליפות קומפרסיה! ועושים לרכב מסאז! הכל שטויות ולא יעיל לא ראיתי שום רכב שזה עזר לו ואם כל השיקויים האלה היו עובדים המוסכים היו בצרות צרורות
-
רכב שעומד תקופה ארוכה בלי לסוע זה יותר גרוע מרכב שנסע 10K יותר מהממוצע השנתי מכיוון שהגומיות והאטמים מתייבשים כל השמן שיש בראש מנוע מגיע לאגן שמן ואין שם שימון וברגע של הנעה בלי שימון מראש (במוסך) החלקים העליוניים של המנוע עובדים בלי סיכוך ומתבלים ולפעמים גם ניזוקים. אז כן יכול להיות - אבל גם יכולות להיות עוד אלף סיבות אחרות. בסופו של דבר זה נראה כמו רכב שלא כדאי להתקרב אליו. נ.ב. תסתכל בדוח יש למעלה בצד שמאל לחצים בצילינדרים - מה הערכים שלהם?
-
החלפת זרוע הגה פיג'ו 206 תמונה בפנים
101_shalom פרסם הודעה בנושא של ExsTaZzi בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
לא חייב לפרק את המסרק.... פתח קודם כל את האום שנמצאת בהתחלה של הזורע ואז תפרק את התפוח>גומיית אבק>זרוע הגה שים לב שכדי לפתוח את הזרוע תצתרח בוקסה מיוחדת וכמו ש מוסך אמ הדרך אמר לפני תהיה חייב לעשות כיוון פרונט ולבדוק את כל הזוויות גלגלים בגלל שעברת תאונה במתלה ורוב הסיכויים שהכל השתנה -
תשמע תברח מזה כמו מאש.... כסתח רגיל במנוע בד"כ זה :רעש מערכת תיזמון ושסתומים , בלאי פנימי , נזילות שמן . ואם הוא הלך רחוק אז הוא יוסיף רעשים ונקישות פנימיים. רשמו לך שם כמה דברים מטרידים כמו: דליפות לחץ, שריפת שמן וחוסר שמן במנוע. עכשיו השאלות הם: מה הדליפות שהם ראו?? יוצא שמן וגז מהמדיד של השמן מנוע? דליפות קומפרסיה?? תוסיף על זה שהמנוע שורף שמן זה לא כסתח רגיל בכלל זה אומר שהרינגים שחוקים - ראית עשן לבן מהאגזוז בזמן הבדיקה? שאלה שלישית: כמה חסר שמן ניסית לראות במדיד? אם חסר ממש הרבה שמן ייתכן שהמנוע מתחמם או התחמם אפילו בזמן הבדיקה... חוץ מזה שיש לך את הסעיף של הגיר... ופיגו הגירים שלהם גם ככה אף אחד לא מטפל בהם כמו שצריך בארץ הקודש ולכן הם כולם הרוסים.... ורשום לך שהחלפת הילוכים לקוייה זה מעבר לכסתח רגיל תוסיף את החופשים וכל השאר..... רק אם אתה אוהב הרפתקאות וחור בכיס האוטו הזה יתאים עליך בול!
